Fandom

GTA Wiki

Laweta

6721stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
Laweta
(ang. Tow Truck, Towtruck)
Tow Truck (TLaD).jpg
Występuje w
GTA 2
GTA San Andreas
GTA IV: The Lost and Damned
GTA V
Typ furgonetka
Przypomina Ford F-Series [1980-86 (SA); 1953-56 (TLaD)]
Tuning Los Santos Customs (V)

Laweta (ang. Tow Truck) – samochód ciężarowy występujący w Grand Theft Auto 2, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned i Grand Theft Auto V.

Laweta w GTA 2, jest podobna do innych pojazdów tego samego typu (Van, Ice-Cream Van, Hot Dog Van, G4 Bank Van); zawsze występuje w kolorze żółtym. Nie może przeciągać żadnych pojazdów. Ponadto, nie występuje w żadnej z części miasta - jedynie w trybie multi-player. Nie może także zostać zgnieciona.

W GTA: San Andreas, laweta zyskała możliwość przeciągania innych pojazdów. Może być to przydatne do zachowywania w garażach zamkniętych pojazdów, może także przesuwać samoloty i helikoptery. Jest wzorowana na Fordzie F-Series (1980-86). W tej grze można ją spotkać w pobliżu lotnisk, doków a także na złomowisku Angel Pine Junkyard w Whetstone, pod jednym z hangarów.

W The Lost and Damned i GTA V, laweta jest bardzo podobna do Slamvana, tak jak on, jest wzorowana na Fordzie F-Series (1953-56). Osłona chłodnicy i przednie światła przypominają te z Forda Econoline (1975-79). Tak jak w GTA 2, laweta nie może niczego przeciągać.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto 2

  • Dostępna tylko w trybie multiplayer.

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned

Grand Theft Auto V

Ciekawostki Edytuj

  • Policjanci siedzący w wozie policyjnym podpięci do lawety nie wysiadają i nie próbują nas zaaresztować.
  • Czasem występuje błąd polegający na tym, że podpięcie auta agresywnie do nas nastawionego może sprawić, iż zniknie tekstura linki z hakiem.
  • Jeżeli do lawety z GTA: San Andreas podepniemy duży pojazd, maksymalnie skręcimy i wciśniemy przycisk odpowiedzialny za przyśpieszenie, laweta wyrzuci pojazd na kilka metrów. Podobnie rzecz się ma z Traktorem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki