Fandom

GTA Wiki

Laundromat

6977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
POJAZD
Laundromat
Laundromat (IV).jpg
Laundromat (patrz: tył)
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Lost and Damned
Typ furgonetka
Producent Declasse
Zobacz Burrito

Laundromat – furgonetka, występująca w Grand Theft Auto IV i dodatkach. Jest to lekko zmodyfikowane Burrito. Nie posiada bagażnika na dachu, występuje ze specjalnym oznakowaniem - Monthly Cycle Laundromat. Parametry tego pojazdu są identyczne z parametrami Burrito. Tak jak pierwowzór tego pojazdu, Laundromat jest produkowany przez Declasse. Jest pojazdem unikalnym w podstawowej części oraz w dodatkach.

Laundromat jest samochodem specjalnym - pojawia się na ulicach tylko wtedy, gdy gracz jest za sterami tego pojazdu.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa Monthly Cycle jest odniesieniem do cyklu menstrualnego kobiety. Jest to kolejne nawiązanie do płciowości.
  • Domyślną stacją radiową w tym pojeździe jest Liberty Rock Radio.
  • Laundromat jest dostępny jako losowy wariant Burrito w wyścigach multiplayer.
  • W plikach gry van występuje jako burrito2.
  • Tak samo jak Roman's Taxi, ciężarówka występuje w plikach gry Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony.

Występowanie Edytuj

  • Tylko w misjach Hung Out to Dry, Meltdown (IV), End of Chapter, Get Lost (TLaD).
  • Aby zdobyć pojazd w podstawowym GTA IV, najłatwiej jest aktywować misję Hung Out to Dry a następnie pójść na tyły pralni i go ukraść (spowoduje to niezaliczenie misji).
  • W GTA IV: The Lost and Damned w misji End of Chapter chwilowo gonią Jima - należy zastrzelić kierowcę a następnie nie zbliżać się do Jima, gdyż aktywuje to cut-scenkę po czym van zniknie. Po zastrzeleniu kierowcy wyrzucamy zwłoki z ciężarówki i odwozimy ją do kryjówki.
  • W GTA IV: The Ballad of Gay Tony występuje tylko w plikach i można ją przywołać tylko za pomocą modyfikacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki