Wikia

GTA Wiki

Late Checkout

5716stron na
tej wiki
Dyskusja0
MISJA
Late Checkout
(pol. Wyprowadzanie kosztów)
Late Checkout (13)
Ostatnie chwile jednego z ludzi Isaaca Rotha
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Ray Boccino (IV - HUD) Ray Boccino
Lokalizacja restauracja Drusilla's w Little Italy, Algonquin, Liberty City
Cel zabicie Isaaca Rotha i jego dwóch pomocników
Nagroda $11 000
Wymagania No Way on the Subway
Odblokowuje Truck Hustle,
Ransom
Niezaliczenie brak

Late Checkout – misja w Grand Theft Auto IV, szósta i ostatnia dla Raya Boccino.

Solucja Edytuj

Ray chce, żebyśmy pozbyli się dilera diamentów uczestniczącego w nieszczęsnej transakcji - Isaaca Rotha. Po rozmowie udajemy się do The Majestic w Star Junction. Chowamy wszelką broń, wchodzimy do środka, przywołujemy działającą windę (po prawej) i wchodzimy do niej. Po wyjeździe na trzydzieste piętro przed sobą zastaniemy korytarz pełen ochroniarzy. Wyciągamy broń i jeszcze stojąc w windzie załatwiamy najbliższego strzałem w głowę. Chowamy się za ścianą po prawej i wybijamy pozostałych kilku. Idziemy do końca korytarza i chowamy się za ścianą. Załatwiamy dwóch ochroniarzy i wychodzimy na górę. Przechodzimy przez drzwi i rozwalamy ochroniarza który wybiegnie przez drzwi po lewej. Sami przez nie przechodzimy i chowamy się obok następnych (podwójnych). Strzelamy w drzwi i wybijamy jak największą liczbę ochroniarzy. Potem, kucając idziemy dalej i wybijamy przeciwników w pomieszczeniu po lewej. Lokalizujemy czerwony punkt bez strzałki (na naszym poziomie) i idziemy tam. Po wejściu do pomieszczenia strzałem w głowę zabijamy pierwszego pomocnika. Wychodzimy schodami na górę i po wejściu do pomieszczenia zabijamy Isaaca. Następnie idziemy jeszcze wyżej - na szczycie schodów ukrywa się ochroniarz (screen 12.). Wychodzimy po schodach tak, abyśmy mogli ściągnąć najbliższych gangsterów - na końcu strzelamy w zbiornik gazu, by zabić kilku gangsterów za jednym razem. Potem zeskakujemy na budynek niżej i wybijamy ostatnich ochroniarzy (screen 14.). Następnie lokalizujemy platformę do mycia szyb i zjeżdżamy nią na dół. Po zakończeniu misji na własną rękę gubimy 2. poziom poszukiwań. Jest także alternatywny sposób ucieczki z hotelu - powrót do windy na 30. piętrze, zjechanie nią na parter i ucieczka z hotelu.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Late Checkout Następna:
Ray Boccino (IV - HUD) No Way on the Subway Phil Bell (IV - HUD) Truck Hustle
Ransom (IV - HUD) Ransom

Więcej od Wikii

Losowa wiki