Wikia

GTA Wiki

Late Checkout

Dyskusja0
5396stron na
tej wiki
MISJA
Late Checkout
(pol. Wyprowadzanie kosztów)
Late Checkout (13)
Śmierć Isaaca Rotha
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Ray Boccino (IV - HUD) Ray Boccino
Lokalizacja restauracja Drusilla's w Little Italy, Algonquin, Liberty City
Cel zabicie Isaaca Rotha i jego dwóch pomocników
Nagroda $11 000
Wymagania No Way on the Subway
Odblokowuje Truck Hustle,
Ransom
Niezaliczenie brak

Late Checkout – misja w Grand Theft Auto IV, szósta i ostatnia dla Raya Boccino.

Solucja Edytuj

Ray chce, żebyśmy pozbyli się dilera diamentów uczestniczącego w nieszczęsnej transakcji - Isaaca Rotha. Po rozmowie udajemy się do Majestic Hotel w Star Junction. Chowamy wszelką broń, wchodzimy do środka, przywołujemy działającą windę (po prawej) i wchodzimy do środka. Po wyjeździe na trzydzieste piętro przed sobą zastaniemy korytarz pełen ochroniarzy. Wyciągamy broń i jeszcze stojąc w windzie załatwiamy najbliższego strzałem w głowę. Chowamy się za ścianą po prawej i wybijamy pozostałych kilku. Idziemy do końca korytarza i chowamy się za ścianą. Załatwiamy dwóch ochroniarzy i wychodzimy na górę. Przechodzimy przez drzwi i rozwalamy ochroniarza który wybiegnie przez drzwi po lewej. Sami przez nie przechodzimy i chowamy się obok następnych (podwójnych). Strzelamy w drzwi i wybijamy jak największą liczbę ochroniarzy. Potem, kucając idziemy dalej i wybijamy przeciwników w pomieszczeniu po lewej. Lokalizujemy czerwony punkt bez strzałki (na naszym poziomie) i idziemy tam. Po wejściu do pomieszczenia strzałem w głowę zabijamy pierwszego pomocnika. Wychodzimy schodami na górę i po wejściu do pomieszczenia rozwalamy kolejnego. Następnie idziemy jeszcze wyżej - na szczycie schodów ukrywa się ochroniarz (screen 12.). Wychodzimy po schodach tak, abyśmy mogli ściągnąć najbliższych ochroniarzy Isaaca - na końcu zajmujemy się nim samym. Potem zeskakujemy na budynek niżej i wybijamy ostatnich ochroniarzy (screen 14.). Następnie lokalizujemy platformę do mycia szyb i zjeżdżamy nią na dół. Po zakończeniu misji na własną rękę gubimy 2. poziom poszukiwań. Jest także alternatywny sposób ucieczki z hotelu - powrót do windy na 30. piętrze, zjechanie nią na parter i ucieczka z hotelu.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Late Checkout Następna:
Ray Boccino (IV - HUD) No Way on the Subway Phil Bell (IV - HUD) Truck Hustle
Ransom (IV - HUD) Ransom

Więcej od Wikii

Losowa wiki