Late Checkout – misja w Grand Theft Auto IV, szósta i ostatnia dla Raya Boccino.

Solucja Edytuj

Ray chce, żebyśmy pozbyli się dilera diamentów uczestniczącego w nieszczęsnej transakcji - Isaaca Rotha. Po rozmowie udajemy się do The Majestic w Star Junction. Chowamy wszelką broń, wchodzimy do środka, przywołujemy działającą windę (po prawej) i wchodzimy do niej. Po wyjeździe na trzydzieste piętro przed sobą zastaniemy korytarz pełen ochroniarzy. Wyciągamy broń i jeszcze stojąc w windzie załatwiamy najbliższego strzałem w głowę. Chowamy się za ścianą po prawej i wybijamy pozostałych kilku. Idziemy do końca korytarza i chowamy się za ścianą. Załatwiamy dwóch ochroniarzy i wychodzimy na górę. Przechodzimy przez drzwi i rozwalamy ochroniarza który wybiegnie przez drzwi po lewej. Sami przez nie przechodzimy i chowamy się obok następnych (podwójnych). Strzelamy w drzwi i wybijamy jak największą liczbę ochroniarzy. Potem, kucając idziemy dalej i wybijamy przeciwników w pomieszczeniu po lewej. Lokalizujemy czerwony punkt bez strzałki (na naszym poziomie) i idziemy tam. Po wejściu do pomieszczenia strzałem w głowę zabijamy jednego z pomocników. Wychodzimy schodami na górę i po wejściu do pomieszczenia zabijamy Isaaca. Następnie idziemy jeszcze wyżej - na szczycie schodów ukrywa się ochroniarz (screen 12.). Wychodzimy po schodach tak, abyśmy mogli ściągnąć najbliższych gangsterów - na końcu strzelamy w zbiornik gazu, by zabić kilku gangsterów za jednym razem. Potem zeskakujemy na budynek niżej i wybijamy ostatnich ochroniarzy (screen 14.). Następnie lokalizujemy platformę do mycia szyb i zjeżdżamy nią na dół. Po zakończeniu misji na własną rękę gubimy 2. poziom poszukiwań. Jest także alternatywny sposób ucieczki z hotelu - powrót do windy na 30. piętrze, zjechanie nią na parter i ucieczka z hotelu.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli popchniemy Isaaca na schody, umrze on od razu, bez wyraźnej przyczyny.
  • Zarówno przed, jak i po wykonaniu tej misji na ścianie hotelu nie ma platformy do mycia okien.
  • Jeśli gracz strzeli w zbiornik z gazem, włączy się przerywnik, w którym jeden z pomocników Isaaca zapala się i spada z ogromnej wysokości na ziemię.

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Late Checkout Następna:
Ray Boccino (IV - HUD) No Way on the Subway Phil Bell (IV - HUD) Truck Hustle
Ransom (IV - HUD) Ransom