Fandom

GTA Wiki

Last Stand

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Last Stand
(pol. Ostateczne starcie)
Last Stand (22).jpg
Victor stoi nad ciałem Jerry'ego Martineza
Gra Grand Theft Auto: Vice City Stories
Dla Ricardo Diaz (VCS - HUD).gif Ricardo Diaz
Lokalizacja Willa Diaza na Wyspie Starfish, Vice City
Cel zabicie Diego Mendeza i Jerry'ego Martineza
Nagroda strój Winner dostępny w kryjówkach, Rhino w Fort Baxter
Wymagania Over the Top
Odblokowuje Skywolf
Niezaliczenie zniszczenie Huntera przed przerywnikiem,
upadek z dachu lub wypadnięcie przez okno

Last Stand – finałowa misja Grand Theft Auto: Vice City Stories, piąta i ostatnia dla Ricardo Diaza.

Solucja Edytuj

Lecimy Hunterem do budynku Mendeza i z pomocą rakiet zdejmujemy dwie partie ochroniarzy próbujących zestrzelić Victora z dwóch ostatnich pięter budynku. W końcu jednemu się to uda - awaryjnie wylądujemy na dachu. Dostajemy się do środka i zaczynamy poszukiwania Mendeza - jego ochroniarze nie powinni stanowić problemu. Po całym budynku porozrzucane są serduszka i kamizelki, więc nie musimy się martwić o przeżycie. W którymś momencie do gry włączy się Martinez i jego helikopter - najlepiej strącić go z pomocą wyrzutni rakiet, lub bronią automatyczną. Gdy śmigłowiec stanie w płomieniach, zauważamy Diego Mendeza uciekającego w kierunku dachu - wychodzimy za nim na dach. Spotykamy tam nikogo innego jak samego sierżanta Jerry'ego Martineza. Po chwili do gry dołączy się Mendez i tak rozpocznie się ostateczne starcie. Obaj przeciwnicy mają AK-47. Po rozmowie pozbawiamy życia obu wrogów.

Ciekawostki Edytuj

  • W ostatnim przerywniku Victor wsiada do helikoptera Lance'a i odlatuje z Vice City, lecz po przerywniku stoi on na dnie budynku.
  • Nawet jeśli gracz zrzuci Martineza lub Mendeza z budynku, ich ciała nadal będą widoczne w końcowym przerywniku.
  • W pierwszym trailerze Vice City Stories została ukazana część ostatniej cutscenki, wyraźnie widzimy trzy ciała, lecz w finalnej wersji zostało to zmienione i widzimy tylko ciała Martineza i Mendeza.
  • W trakcie ostatniej cut-scenki, kiedy Victor i Lance odlatują, noga Lance'a wystaje poza helikopter.
  • Podczas cut-scenki, Lance mówi Victorowi o 20 kg kokainy. Możliwe, że przez 2 lata przechowywali ją, aby później sprzedać Tommy'emu Vercettiemu.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Last Stand - przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto: Vice City Stories
Poprzednia: Last Stand
Ricardo Diaz (VCS - HUD).gif Over the Top

Więcej w Fandom

Losowa wiki