Fandom

GTA Wiki

Laska

7005stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
BROŃ
Laska
(ang. Cane)
Laska (SA).png
Laska w GTA San Andreas
W grach
GTA San Andreas
Typ broń biała
Przypomina kij pasterski
Uszkodzenia małe
Inne podobna broń - Gaff Hook
Laska (SA - HUD).png

Laska - ikona z HUD-a

Laska – broń biała występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Mimo że ta broń nie jest prezentem (tzn. nie można jej dać na randce dziewczynie) została umieszczona w tym samym slocie co kwiaty czy wibrator. Obrażenia zadawane tą bronią są porównywalne do kija bilardowego.

Występowanie Edytuj

Los Santos

San Fierro

  • W dzielnicy Hashbury na szczycie schodów za Hippy Shopper, na północny-zachód od kryjówki w Hashbury
  • W dzielnicy Ocean Flats (4):
    • Z przodu kondominium na wschód, na południe od katedry.
    • Na szczycie schodów prowadzących do kamienicy na południowo-zachodnim narożniku skrzyżowania bezpośrednio na północ od głównego budynku Avispa Country Club.
    • Na podwórku niebieskiej kamienicy na zachodnim brzegu Ocean Flats, bezpośrednio na zachód od katedry.
    • Na podwórku turkusowej kamienicy z płaskim dachem na północno-zachodnim brzegu Ocean Flats, na południowy-zachód od zakładu Archanioły na kołach.
  • Z przodu Ratusza, po prawej stronie od głównego wejścia na wschodniej stronie budynku.
  • W dzielnicy Santa Flora na zewnątrz od frontowych drzwi San Fierro Medical Center, nieopodal przestrzeni załadunku pasażerów, po lewej stronie rampy.
  • W Dzielnicy finansowej w rogu Big Pointy Building, po prawej stronie do wejścia do budynku Victim.

Las Venturas

Flint County

Więcej z Fandomu

Losowa wiki