Wikia

GTA Wiki

Landstalker

Dyskusja0
5188stron na
tej wiki
POJAZD
Landstalker
Landstalker (SA)
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA V
Typ czterodrzwiowy, terenowy
Producent Dundreary
Przypomina Ford Explorer (III),
Land Rover Freelander (LCS),
Jeep Wagoneer (VC, VCS, SA),
Ford Expedition (IV, V)
Tuning TransFender

Landstalker – pojazd terenowy występujący w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V.

Opis Edytuj

Uniwersum 3D Edytuj

W przeciągu tego uniwersum, Landstalker zmieniał się - był wzorowany na wielu pojazdach:

  • W GTA III, Landstalker przypomina Forda Explorera, w GTA Liberty City Stories - Land Rovera Freelandera. W Liberty City Stories, Landstalker może mieć pudełka w bagażniku i bagażnik umieszczony na dachu.
  • W GTA Vice City i Vice City Stories, Landstalker przypomina Jeepa Wagoneera (1984-90), przednie światła przypominają światła Chevroleta S-10 Blazer pierwszej generacji.
  • W GTA San Andreas, Landstalker jest wzorowany na tych samych pojazdach, z drobnymi zmianami: ma silnik V8, a koło zapasowe znajduje się w środku pojazdu.

Landstalker, początkowo był lekkim pojazdem, z wysokim zawieszeniem i słabymi hamulcami. Jest bardzo niestabilny; łatwo wywraca się na bok. Ma jednak dość dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną. Wersja, występująca w Liberty City Stories, jest o wiele cięższa i bardziej stabilna.

Uniwersum HD Edytuj

Landstalker w GTA IV, najbardziej przypomina Landstalkera z GTA Liberty City Stories. Jest podobny do Forda Expedition produkowanego od roku 2007. Światła przednie przypominają światła Range'a Rovera, tylne - Range'a Rovera Sport. Landstalker jest produkowany przez firmę Dundreary.

Wersja Landstalkera, występująca w GTA IV, jest całkiem ciężka, co skutkuje słabym przyspieszeniem i prędkością maksymalną; ma także słabe hamulce. Jest napędzany silnikiem V6. Chociaż jest to samochód terenowy, nie radzi sobie dobrze w terenie. Landstalker jest całkiem wytrzymały, potrafi wytrzymać wiele uderzeń przed unieruchomieniem. Ogólnie, Landstalker jest najlepszy w spokojnych jazdach po ulicach i krótkich jazdach terenowych.

W GTA IV występuje zmodyfikowany Landstalker (prawdopodobnie używany przez North Holland Hustlers). Zazwyczaj występuje w kolorze czarnym, w oparcia przednich siedzeń zostały zamontowane (najpewniej 5-calowe) ekrany, które posługują jako telewizory. Z obu stron pod drzwiami, pojazd posiada duże, metalowe stopnie. Zmodyfikowana wersja jest również pozbawiona szyn bagażowych na dachu.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

  • Zaparkowana na torze motocrossowym w Downtown. Rozpoczyna misję poboczną Tor testowy.
  • Przed willą w północno-zachodniej części Wyspy Starfish (na terenie willi jest kort tenisowy).

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki