Fandom

GTA Wiki

Landstalker

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Landstalker
Landstalker (SA).jpg
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA V
Typ czterodrzwiowy, terenowy
Producent Dundreary
Przypomina Ford Explorer (III),
Land Rover Freelander (LCS),
Jeep Wagoneer (VC, VCS, SA),
Ford Expedition (IV, V)
Tuning TransFender (SA)
Los Santos Customs, Beeker's Garage (V)

Landstalker – pojazd terenowy występujący w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V.

Opis Edytuj

Uniwersum 3D Edytuj

W przeciągu tego uniwersum, Landstalker zmieniał się - był wzorowany na wielu pojazdach:

  • W GTA III, Landstalker przypomina Forda Explorera, w GTA Liberty City Stories - Land Rovera Freelandera. W Liberty City Stories, Landstalker może mieć pudełka w bagażniku i bagażnik umieszczony na dachu.
  • W GTA Vice City i Vice City Stories, Landstalker przypomina Jeepa Wagoneera (1984-90), przednie światła przypominają światła Chevroleta S-10 Blazer pierwszej generacji.
  • W GTA San Andreas, Landstalker jest wzorowany na tych samych pojazdach, z drobnymi zmianami: ma silnik V8, a koło zapasowe znajduje się w środku pojazdu.

Landstalker, początkowo był lekkim pojazdem, z wysokim zawieszeniem i słabymi hamulcami. Jest bardzo niestabilny; łatwo wywraca się na bok. Ma jednak dość dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną. Wersja, występująca w Liberty City Stories, jest o wiele cięższa i bardziej stabilna.

Uniwersum HD Edytuj

Landstalker w GTA IV, najbardziej przypomina Landstalkera z GTA Liberty City Stories. Jest podobny do Forda Expedition produkowanego od roku 2007. Światła przednie przypominają światła Range'a Rovera, tylne - Range'a Rovera Sport. Landstalker jest produkowany przez firmę Dundreary.

Wersja Landstalkera, występująca w GTA IV, jest całkiem ciężka, co skutkuje słabym przyspieszeniem i prędkością maksymalną; ma także słabe hamulce. Jest napędzany silnikiem V6. Chociaż jest to samochód terenowy, nie radzi sobie dobrze w terenie. Landstalker jest całkiem wytrzymały, potrafi wytrzymać wiele uderzeń przed unieruchomieniem. Ogólnie, Landstalker jest najlepszy w spokojnych jazdach po ulicach i krótkich jazdach terenowych.

W GTA IV występuje zmodyfikowany Landstalker (prawdopodobnie używany przez North Holland Hustlers). Zazwyczaj występuje w kolorze czarnym, w oparcia przednich siedzeń zostały zamontowane (najpewniej 5-calowe) ekrany, które posługują jako telewizory. Z obu stron pod drzwiami, pojazd posiada duże, metalowe stopnie. Zmodyfikowana wersja jest również pozbawiona szyn bagażowych na dachu.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

  • Zaparkowana na torze motocrossowym w Downtown. Rozpoczyna misję poboczną Tor testowy.
  • Przed willą w północno-zachodniej części Wyspy Starfish (na terenie willi jest kort tenisowy).

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki