Wikia

GTA Wiki

Land, Sea And Air Ace

Dyskusja0
5407stron na
tej wiki
MISJA DODATKOWA
Land, Sea And Air Ace
Gra Grand Theft Auto: Vice City Stories
Lokalizacja przy latarni w Ocean Beach
Pojazd Sanchez, potem JetSki i Sea Sparrow
Cel zebranie wszystkich checkpointów
Czas mniej niż 4:30
Nagroda $500
Niezaliczenie niepobicie rekordu,
wyjście z pojazdu przez 30 sekund

Land, Sea And Air Ace – misja dodatkowa w Grand Theft Auto: Vice City Stories. Można ją rozpocząć po wykonaniu misji From Zero to Hero. Jej ukończenie jest wymagane do 100%.

Solucja Edytuj

Aby rozpocząć misję należy wsiąść do Sancheza znajdującego się tuż na południe od latarni w Ocean Beach. Zadanie polega na zaliczeniu wszystkich checkpointów, bijąc jednocześnie poprzedni rekord (domyślnie wynosi on 4:30). Początkowo misja odbywa się na motorze, następnie należy przesiąść się do JetSki, by później zmienić swój środek transportu na Sea Sparrowa.

Czas misji jest dosyć wyśrubowany. Na dłuższych prostych wykonywanych motorami (Sanchezem i Jetski) można miarowo popychać lewą gałkę (na PSP: analoga) do przodu w celu zwiększenia szybkości pojazdu. W czasie jazdy JetSki, w celu zyskania dodatkowych sekund, można używać PS2 R1 (na PSP: R) na ostrzejszych zakrętach.

Nagrodą za wykonanie misji jest $500. W przypadku ponownej aktywacji misji, należy przejść misję w czasie krótszym, niż się to zrobiło poprzednio.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz nie ukończył misji From Zero to Hero, a mimo to dostał się na Vice City Beach, nie znajdzie Sancheza odpowiedzialnego za rozpoczęcie misji, a podstawienie swojego motoru nie da efektu.

EN Wykonanie: GTASeriesVideo PS2

Więcej od Wikii

Losowa wiki