FANDOM

POSTAĆ
Lance Wilson
Lance Wilson (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Aka Ryder
Płeć Mężczyzna
Zmarł w 1992, San Fierro
Dom dom na Grove Street w Ganton, Los Santos
Narodowość Amerykanin
Związki Rodziny z Grove Street, Ballas, Los Santos Vagos, Syndykat Loco, San Fierro Rifa, C.R.A.S.H.
Pojazdy brązowy Picador, czarny Boxville w misji Domowa inwazja, Mule w misji Okradanie Wuja Sama
Biznes Kradzieże
Głos MC Eiht

Disambig Na tę stronę wskazuje przekierowanie ze strony "Ryder". Zobacz także: misję „Ryder

Ryder (SA - beta)

Ryder w wersji beta gry z również usuniętym Micro SMG

Lance Wilson, znany bardziej jako Ryder – postać występująca w Grand Theft Auto: San Andreas, jeden z najważniejszych członków Rodzin z Grove Street, zajmujący się działaniami przerzutowymi i zdobywaniem broni dla gangu, często poprzez kradzież.

Po powrocie Carla Johnsona z Liberty City początkowo pomaga mu w odzyskaniu szacunku na ulicy i przysłużenia się rodzinie, jednak jest wobec niego wciąż opryskliwy i traktuje go lekceważąco.

Po pewnym czasie Cesar Vialpando odkrywa, że Lance jest zdrajcą, gdyż współpracuje zarówno z Los Santos Vagos, jak i z Ballas. Potwierdzają to obserwacje Carla i Cesara w Whetstone. Okazuje się też, że miał swój udział w zabójstwie matki Carla, z czym Carl początkowo nie mógł się pogodzić, mając Rydera za przyjaciela. W wyniku chęci zemsty na dawnym towarzyszu, dochodzi do ich konfrontacji w klubie Pier 69 w San Fierro, gdzie ginie zarówno T-Bone Mendez, jak i on sam, gdy próbuje uciec przed CJ-em i Triadami.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji beta prawdopodobnie nie miał on udziału w zabójstwie matki Carla.
  • Mimo że zdradził swój gang to wciąż nosi jego barwy.
  • Ryder jest uderzająco podobny do zmarłego w 1995 roku rapera Eazy'ego-E.
  • W wersji beta pojazdem używanym przez Rydera miał być Sadler, nie Picador, co widać na tym screenie.
  • Ryder był przedstawiony raz bez czapki, było to widać podczas misji Ryder w czasie napadu na pizzerię.
  • Podczas każdej misji Ryder krytykuje sposób jazdy CJ-a. Dzieje się tak nawet jeśli gracz osiągnął 100% umiejętności prowadzenia pojazdów.
  • Ryder był niskiego wzrostu – w misji Krak bum-bum Cesar Vialpando powiedział o nim:Pierdolony karzeł sobie na to zasłużył, eh. Mały dupek próbował przelecieć twoją siostrę, wiedziałeś o tym?. W misji Katalizator, gdy nie chciał, żeby Frank Tenpenny mówił do niego „chłopiec”, Tenpenny odpowiedział: "A jak mam do ciebie mówić? Per karzeł?". Natomiast w misji Ryder sprzedawca pizzerii powiedział do niego: Nikt inny nie jest taki mały. Żal mi twojego ojca.
  • Ryder był jedyną osobą w GTA San Andreas, którą pokazano jako osobę, która zna się na pracach domowych. W filmie The Introduction prasował, a w misji Katalizator gotował.
  • Możliwe, że Sweet nawet nie wiedział o zdradzie Rydera. W misji Zielony Sabre Carl powiedział Sweetowi tylko o zdradzie Big Smoke'a, a sam Ryder zginął, gdy Sweet przebywał w więzieniu.
  • W misji Safari na dzielni w GTA V można dostrzec 3 postacie wyjeżdżające z zaułka na Grove Street, przypominające CJ-a, Rydera i Sweeta. Easter egg nawiązuje do misji Sweet i Kendl z Grand Theft Auto: San Andreas.
  • Po ukończeniu gry mimo śmierci Rydera, jego samochód nadal będzie dostępny przy jego domu.
  • Jego Picador ma tablicę rejestracyjną SHERM.
  • W misji Okradanie Wuja Sama możemy się dowiedzieć że w szkole średniej pobił swojego nauczyciela za noszenie barw Ballas.
  • Handlował narkotykami od wieku 10 lat do chwili przystąpienia do rodzin.
  • Ryder jest jednym z trzech antagonistów, którzy nie zamierzają bezpośrednio zabić protagonisty. Pozostałymi takimi antagonistami są Miguel i Rocco Pelosi.
  • Zginął jako pierwszy z antagonistów gry.
  • Ryder z osobowości i charakteru jest podobny do Harolda Josepha, który jest znany m.in. jako Długas.
  • Ryder jest także wielkim fanem filmów o tematyce Kung-Fu, samemu określając się jako "mnich z Szaolin", lub po prostu "geniusz".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki