Fandom

GTA Wiki

Lance Wilson

6913stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
POSTAĆ
Lance Wilson
Lance Wilson (SA).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
Aka Ryder
Płeć Mężczyzna
Zmarł w 1992, San Fierro
Dom dom na Grove Street w Ganton, Los Santos
Narodowość Amerykanin
Związki Rodziny z Grove Street, Ballas, Los Santos Vagos, Syndykat Loco, San Fierro Rifa, C.R.A.S.H.
Pojazdy brązowy Picador
Biznes Kradzieże
Głos MC Eiht

Disambig.svg Na tę stronę wskazuje przekierowanie ze strony "Ryder". Zobacz także: misję „Ryder

Ryder (SA - beta).jpg

Ryder w wersji beta gry z również usuniętym Micro SMG

Lance Wilson, znany bardziej jako Ryder – postać występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Początkowo pomaga CJ-owi po powrocie z Liberty City, jednak wobec protagonisty jest niemiły, traktuje go lekceważąco. Ryder w gangu zajmował się kradzieżami – okradał weteranów wojennych, wojsko, ale też i lokalne sklepy.

Jak odkrył jednak Cesar Vialpando, Lance był zdrajcą swojego gangu (Rodziny z Grove Street), gdyż współpracował z Los Santos Vagos i Ballas. Okazało się też, że miał swój udział w zabójstwie matki Carla. W wyniku chęci zemsty dochodzi do ich konfrontacji w klubie Pier 69 w San Fierro, gdzie ginie.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji beta prawdopodobnie nie miał on udziału w zabójstwie matki Carla.
  • Mimo że zdradził swój gang to wciąż nosi jego barwy.
  • Ryder jest uderzająco podobny do zmarłego w 1995 roku rapera Eazy'ego-E.
  • W wersji beta pojazdem używanym przez Rydera miał być Sadler, nie Picador, co widać na tym screenie.
  • Ryder był przedstawiony raz bez czapki, było to widać podczas misji Ryder w czasie napadu na pizzerię.
  • Ryder był niskiego wzrostu – w misji Krak bum-bum Cesar Vialpando powiedział o nim:Pierdolony karzeł sobie na to zasłużył, eh. Mały dupek próbował przelecieć twoją siostrę, wiedziałeś o tym?. W misji Katalizator, gdy nie chciał, żeby Frank Tenpenny mówił do niego „chłopiec”, Tenpenny odpowiedział: "A jak mam do ciebie mówić? Per karzeł?". Natomiast w misji Ryder sprzedawca pizzerii powiedział do niego: Nikt inny nie jest taki mały. Żal mi twojego ojca.
  • Ryder był jedyną osobą w GTA San Andreas, którą pokazano jako osobę, która zna się na pracach domowych. W filmie The Introduction prasował, a w misji Katalizator gotował.
  • Możliwe, że Sweet nawet nie wiedział o zdradzie Rydera. W misji Zielony Sabre Carl powiedział Sweetowi tylko o zdradzie Big Smoke'a, a sam Ryder zginął, gdy Sweet przebywał w więzieniu.
  • W misji Safari na dzielni w GTA V można dostrzec 3 postacie wyjeżdżające z zaułka na Grove Street, przypominające CJ-a, Rydera i Sweeta. Easter Egg nawiązuje do misji Sweet i Kendl z Grand Theft Auto: San Andreas.
  • Po ukończeniu gry mimo śmierci Rydera, jego samochód nadal będzie dostępny przy jego domu.
  • Jego Picador ma tablicę rejestracyjną SHERM.
  • W misji Okradanie Wuja Sama możemy się dowiedzieć że w szkole średniej pobił swojego nauczyciela za noszenie barw Ballas.
  • Handlował narkotykami od wieku 10 lat do chwili przystąpienia do rodzin.
  • Ryder jest jednym z trzech antagonistów, którzy nie zamierzają bezpośrednio zabić protagonisty. Pozostałymi takimi antagonistami są Miguel i Rocco Pelosi.
  • Zginął jako pierwszy z antagonistów gry.
  • Ryder z osobowości i charakteru jest podobny do Harolda Josepha, który jest znany m.in. jako Długas.

Więcej w Fandom

Losowa wiki