Wikia

GTA Wiki

Lance Vance

Dyskusja0
5078stron na
tej wiki
POSTAĆ
Lance Vance
Lance Vance (VC)
Występuje w
GTA Vice City
GTA Vice City Stories
Aka Quentin Vance
Płeć Mężczyzna
Zmarł w 1986 w Willi Vercettiego, Wyspa Starfish, Vice City
Dom kryjówka w Ocean Beach, Vice City
Narodowość Amerykanin lub Dominikańczyk[1]
Rodzina Janet Vance (matka)
Victor Vance (brat)
Pete Vance (brat)
Enid Vance (ciotka)
Pojazdy biały Infernus (VC i VCS), Biker Angel (VCS)
Biznes handel narkotykami
Głos Philip Michael Thomas

Lance T. Vance – postać występująca w Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: Vice City Stories.

Syn Janet Vance oraz brat Pete'a i Victora, któremu pomagał w interesach od 1984 roku. Pomimo dobrych chęci, zazwyczaj powodował kłopoty. Przez niego Victor i on sam mieli na pieńku z braćmi Mendez i Bryanem Forbesem. W 1986 roku Lance handlował narkotykami ze swoim bratem, Victorem. Lance pilotował helikopter, a Victor dokonywał transakcji. Bracia Vance mieli sprzedać kokainę Sonny'emu Forelliemu. Forelli wysłał prawnika Kena Rosenberga i trzech innych ludzi, włączając Tommy'ego Vercettiego, aby dokończyli transakcję. Jednak gdy tylko transakcja została zakończona, nieproszeni goście zastrzelili dwóch ludzi Forelliego i Victora Vance'a. Lance był przez cały czas trwania transakcji w helikopterze, więc zdążył szybko odlecieć. Natomiast Vercetti cudem uniknął gradu kul i wskoczył do samochodu, w którym był Rosenberg, po czym szybko uciekli. Zasadzka ta okazała się być dziełem Ricardo Diaza, dla którego Lance i Victor pracowali dwa lata wcześniej.

Lance spotyka Tommy'ego zaraz po tym, jak ten zamordował kucharza i mordercę na zamówienie imieniem Leo. Lance pomógł wtedy uciec Tommy'emu od popleczników Leo. Lance przez cały czas wydaje się być przyjacielem Tommy'ego, jednakże Lance poczuł się urażony tym, że Tommy ma lepszą pozycję i zgarnia większą część pieniędzy z dochodów, co doprowadza go do zdrady w ostatniej misji z głównego wątku fabularnego w grze. Poza tym nie umiał znieść, kiedy był przez Victora i Tommy'ego traktowany jak dzieciak. Ken Rosenberg ponoć nigdy nie lubił Lance'a - uważał go za egocentryka i neurotyka. Ostatecznie ginie z rąk Tommy'ego w jego willi.

CiekawostkiEdytuj

  • PC World umieścił Lance'a na 17. miejscu najbardziej diabolicznych przeciwników w grach komputerowych.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto: Vice City

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. W jednej z misji Victor Vance wspomina, że jego ojciec emigrował do Ameryki z Dominikany. Nie wiadomo jednak czy Lance, Victor i Pete urodzili się już na terenie Ameryki, czy wcześniej w Dominikanie.
    Fragment misji Soldier:
    Victor Vance: (...) mój ojciec wyemigrował tutaj z Dominikany (...)

Więcej od Wikii

Losowa wiki