Fandom

GTA Wiki

Kuruma

6720stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
Kuruma
Kuruma (GTA Online).jpg
Występuje w
GTA III
GTA Liberty City Stories
GTA V
Typ czterodrzwiowy sedan (III, LCS)
sportowe (V)
Producent Karin
Przypomina Chrysler Sebring (III),
Dodge Intrepid (LCS)
Mitsubishi Lancer Evo X (V)
Tuning Los Santos Customs, Beeker's Garage (V)
Zobacz Samochód FBI

Kuruma – czterodrzwiowy sedan występujący w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Liberty City Stories i Grand Theft Auto V.

Opis Edytuj

Uniwersum 3D Edytuj

Samochód został przedstawiony jako nowoczesny sedan, wzorowany na Chryslerze Sebring (2001-04). Tył Kurumy przypomina tył Chryslera 300M . W Liberty City Stories, Kuruma przeszła kilka kosmetycznych zmian przodu pojazdu, w tej grze przypomina on bardziej przód Mitsubishi Lancera evolution X. Występuje w wielu kolorach, czasami zderzak ma inny kolor, niż reszta samochodu.

Kuruma jest pierwszym samochodem, z którym mamy do czynienia w Grand Theft Auto III (misja Wolność w Liberty) i Grand Theft Auto: Liberty City Stories (misja Home Sweet Home).

W wersji beta GTA III, Kuruma miała nosić nazwę Sentinal (nie mylić z Sentinelem, który był znany jako Beamer). Przed wydaniem gry, Sentinal został lekko przerobiony, a jego nazwa zmieniona na Kuruma.

Kuruma jest napędzana przez mały, lecz mocny silnik (prawdopodobnie czterocylindrowy). Ma napęd na przednie koła, reszta parametrów jest prawie identyczna z parametrami taksówki.

Uniwersum HD Edytuj

Do Grand Theft Auto V Kuruma została dodana w dodatku Grand Theft Auto Online Heists DLC. Przypomina Mitsubishi Lancer Evo X, dostępna jest także wersja opancerzona. Jej osiągi są przeciętne jak na auto sportowe. Ma całkiem dobrze przyspieszenie i prędkość maksymalną, lecz bardzo słabe hamulce, jest także nadsterowna. Bardzo dobrze radzi sobie natomiast na nieubitej drodze dzięki swojemu napędowi na cztery koła, na której jest w stanie pokonać najszybsze supersamochody w grze, takie jak T20 czy Zentorno.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto Online

  • W drugim przygotowaniu do napadu na firmę Fleeca.
  • Zwykła wersja do kupienia na stronie Southernsanandreassuperautos.com za $95 000 lub wersja opancerzona do kupienia również na tej stronie za $525 000.

Ciekawostki Edytuj

  • Pojazd ten występuje również w grze Manhunt 2.
  • Kuruma w języku japońskim oznacza samochód, a w języku tureckim suszenie.
  • W polskojęzycznej wersji GTA III nazwa tego pojazdu jest pisana wielkimi literami.
  • Kuruma jest jednym z trzech samochodów w GTA III, który nie ma widocznej atrapy chłodnicy, czy też wlotów powietrza. Pozostałe to Infernus i Samochód FBI.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki