Fandom

GTA Wiki

Kurier

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Kurier
(ang. Hit the Courier)
Kurier (6).jpg
Kradzież matryc
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Drukarnia (VC - HUD).gif Drukarnia
Lokalizacja Drukarnia w Małej Hawanie, Vice City
Cel kradzież matryc
Nagroda $5 000
Wymagania Długi jęzor
Odblokowuje W obronie własności
Niezaliczenie ucieczka kuriera helikopterem,
przybycie kuriera do celu,
wysadzenie matryc w powietrze,
utopienie matryc

Kurier – druga misja w Grand Theft Auto: Vice City wykonywana na zlecenie Drukarni.

Solucja Edytuj

Teraz, gdy już Tommy wie, kiedy i jak matryce przybędą do miasta, pozostaje już tylko ich przechwycenie.

Transakcja odbędzie się w Viceport. Zdobywamy jakiś szybki pojazd i udajemy się tam. Całe doki będą obstawione przez nieźle uzbrojonych ochroniarzy. Jeśli się pośpieszymy, będziemy mieli jeszcze wystarczająco dużo czasu, aby pozbyć się ich wszystkich. Na samym początku zdejmujemy tych najbliżej siebie, potem zabijamy snajperów na dachu (za pomocą snajperki), na końcu zaś resztę ochroniarzy.

Na razie nie zbliżamy się do miejsca lądowania kuriera - czekamy, aż wyląduje, wtedy podchodzimy do helikoptera i przez szybę zdejmujemy pilota oraz kuriera. Gdy kurier wypadnie z helikoptera, zabieramy matryce, wsiadamy do jednego z podstawionych Sentineli i wracamy do drukarni.

Misję możemy wykonać także na inny sposób - zaczaić się u celu kuriera w Małym Haiti (czerwono-beżowy budynek na wschód od Phil's Place), zabić jego i jego obstawę oraz odwieźć matryce do drukarni.

CiekawostkiEdytuj

  • W czasie tej misji pojawia się czarny Sentinel. Kolor ten jest niemożliwy do uzyskania w inny sposób (tj. spotkanie takowego na ulicy lub korzystanie z Pay 'n' Spraya). Inną metodą otrzymania czarnej barwy pojazdu są modyfikacje.
  • W miejscu, gdzie ląduje kurier odbyła się transakcja z intra.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Kurier Następna:
Drukarnia (VC - HUD).gif Długi jęzor Drukarnia (VC - HUD).gif W obronie własności

Więcej w Fandom

Losowa wiki