Fandom

GTA Wiki

Kubańczycy

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

GANG
Kubańczycy
Kubańczycy (VC).jpg
W grach
GTA Vice City
GTA Vice City Stories
Lider Umberto Robina,
dawniej Alberto Robina
Lokalizacja Mała Hawana, Vice City
Typ uliczny gang
Wrogowie Haitańczycy, Cholos, Niedoszli Gangsterzy
Sojusznicy Gang Vercettiego, Vance Crime Family, Gang Diaza
Kolory Czerwony
Pojazdy Gangsterski Hermes
Bronie pistolet
Biznes Café Robina,
handel kokainą
Członkowie Alberto Robina, Pepe, Rico, Hilberto, Carlos, Fernandez, Juan, Ronaldo

Kubańczycy – gang występujący w Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: Vice City Stories. W obu grach jest prowadzony przez Umberto Robinę. Do ich terenów należy Mała Hawana w Vice City.

W 1984 roku Kubańczycy są w konflikcie z gangiem Cholos. Umberto Robina zatrudnia Victora Vance'a do walki z tym gangiem. Victor Vance współpracę z kubańskim gangiem rozpoczyna od przywiezienia Umberto pewnej paczki. Następnie razem z kilkoma członkami gangu zabija paru Cholos. Następnie przywozi ojca Umberto, Alberto Robinę do Café Robina. Ostateczne rozstrzygnięcie walki z Cholos odbywa się poprzez zniszczenie ich magazynu.

W 1986 roku Kubańczycy weszli w konflikt z gangiem haitańskim. Umberto Robina do walki z nimi zatrudnia Tommy'ego Vercettiego. Tommy, żeby udowodnić swoją lojalność musiał przejść wyzwanie z łodzią. Następnie, Tommy miał ukraść van z narkotykami oraz dwie teczki podczas transakcji Haitańczyków z Niedoszłymi Gangsterami.

W tym samym czasie, Tommy pracuje dla Haitańczyków, będąc pod wpływem herbatki i kadzideł cioci Poulet. Pierwszym jej zleceniem była kradzież trzech teczek z pewnym proszkiem. Ciocia Poulet wszczęła wojnę z gangiem kubańskim i poprosiła, aby Tommy zrzucił na jego członków bomby. Ostatnim dla niej zadaniem było zabicie członków kubańskiego gangu tak aby nikt go nie zobaczył.

Ostatecznie Kubańczycy z pomocą Tommy'ego niszczą fabrykę narkotykową Haitańczyków. Wynik walki gangów pozostaje nieznany, choć wydaje się, że to Kubańczycy wygrali.

Członkowie tego gangu w GTA Vice City noszą białe bezrękawniki, czerwone chusty i dżinsy lub kapelusz fedora, jasnożółte koszule i czarne spodnie, a w GTA Vice City Stories noszą ciemne spodnie i kolorowe koszule z krótkim rękawkiem. Są uzbrojeni najczęściej w pistolety.

Ciekawostki Edytuj

  • Los Cabrones, czyli nazwa gangu w Vice City Stories przetłumaczona na język polski, oznacza dupki.

Więcej w Fandom

Losowa wiki