FANDOM

Ktoś wspomniał o jodze? – misja w Grand Theft Auto V szósta dla Michaela De Santy.

SolucjaEdytuj

Misja nie jest zbyt trudna. Na początku widzimy jak Michael kłóci się z Amandą o Trevora. Przychodzi Fabien - instruktor jogi. Zaprasza Michaela na ćwiczenia. Michael się zgadza, żeby zrobić na złość Amandzie. Przyciskamy przyciski w odpowiednich momentach i kierujemy gałki analogowe we właściwe kierunki. Po tym idziemy do pokoju Jimmy'ego i jedziemy z, nim pod Burger Shot w celu kupna narkotyków. W czasie powrotu do domu Jimmy da nam spróbować. Michael się upaja, a Jimmy bierze jego samochód. Michael myśli, że jest wokoło małp, porywają go kosmici i, że umie latać. Potem budzimy się na trawniku w Rockford Hills i wracamy do domu. Tam okaże się, że Amanda, Tracey i Jimmy, wyprowadzili się z domu.

Ciekawostki Edytuj

  • Po tej misji Michael nie będzie mógł skorzystać ze swojego Tailgatera jako pojazdu osobistego, aż do ukończenia misji Małpie figle.
    • Przez ten czas, osobistym pojazdem De Santy jest czerwony Premier.
  • Po tej misji Michael nie będzie mógł umawiać się z Amandą i Jimmym, aż do ukończenia misji Rodzinne pojednanie.
  • Po tej misji Michael nie będzie mógł grać w tenisa na korcie znajdującym się na tyłach jego rezydencji, aż do ukończenia misji Rodzinne pojednanie.
  • Po tej misji gracz będzie mógł uprawiać jogę, ale będzie mógł to robić, grając jako Michael.
100% • Czas 100% (2) Ukończ w czasie 15 minut.
• Wojownik 100% (2) Wykonaj bezbłędnie pierwszą pozycję jogi.
• Trójkąt 100% (2) Wykonaj bezbłędnie drugą pozycję jogi.
• Chwalmy słońce! 100% (2) wykonaj bezbłędnie trzecią pozycję jogi.