FANDOM

Ktoś wspomniał o jodze? – misja w Grand Theft Auto V, szósta dla Michaela De Santy.

Solucja Edytuj

Michael po powrocie do domu kłóci się z Amandą o Trevora. Przychodzi Fabien, instruktor jogi. Zaprasza Michaela na ćwiczenia. Michael się zgadza, żeby zrobić na złość Amandzie. Przyciskamy przyciski w odpowiednich momentach i kierujemy gałki analogowe we właściwe kierunki. Po skończeniu Fabien i Amanda pokażą pozycję jogi przypominającą pozycję seksualną, co rozzłości Michaela i sprawi, że ten rzuci się na instruktora. On jednak potknie się i wpadnie do basenu. Po tym Michael pokłóci się z Amandą.

Gdy odzyskamy kontrolę nad Michaelem, idziemy do pokoju Jimmy'ego. Po krótkiej rozmowie idziemy z Jimmym do samochodu i jedziemy do baru Burger Shot w celu kupna narkotyków. W czasie powrotu do domu Jimmy da nam ich spróbować. Michael się upaja, a Jimmy bierze jego samochód. Michael zostaje na ulicy sam i śni mu się, że jest wokół niego mnóstwo małp, porywają go kosmici i umie latać.

Gdy Michael obudzi się na trawniku w Rockford Hills, wracamy do domu. Tam okaże się, że Amanda, Tracey i Jimmy wyprowadzili się z domu.

Po misji Edytuj

Po ukończeniu tej misji Michael nie będzie mógł skorzystać ze swojego Tailgatera jako pojazdu osobistego, aż do ukończenia misji Małpie figle. Przez ten czas jego pojazdem osobistym będzie czerwony Premier.

De Santa nie będzie też mógł umawiać się z Amandą i Jimmym ani grać w tenisa na korcie znajdującym się na tyłach jego rezydencji. Możliwości te zostaną ponownie odblokowane po ukończeniu misji Rodzinne pojednanie.

Ciekawostki Edytuj

  • Michael podczas lotu (we śnie) zachowuje się tak, jakby leciał ze spadochronem.
  • Kosmici, którzy badają Michaela (we śnie), wyglądają jak np. ten w zamarzniętej rzece w North Yankton lub aktorzy przebrani w ich stroje w Richards Majestic Productions.
100% • Czas 100% (2) Ukończ w czasie mniejszym niż 15 minut
• Wojownik 100% (2) Wykonaj bezbłędnie pierwszą pozycję jogi
• Trójkąt 100% (2) Wykonaj bezbłędnie drugą pozycję jogi
• Chwalmy słońce! 100% (2) wykonaj bezbłędnie trzecią pozycję jogi

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Ktoś wspominał o jodze? Następna:
Michael De Santa (V - HUD) Trzech wspaniałych Napad (V - HUD) Napad (2) (V - HUD) Napad (3) (V - HUD) Szybka robota[1]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Aby ta misja została odblokowana należy jeszcze ukończyć misje: Pojazd do ucieczki, Maski, Holownik, Kombinezony robocze, Śmieciarka, Safari na dzielni, Skok na Merryweather i Zabójstwo w hotelu.