FANDOM

KRYJÓWKA
Kryjówka w Middle Park East
Kryjówka w Middle Park East (IV)
Gra Grand Theft Auto IV
Cena darmowa
Wielkość duża
Garaż parking na 2 samochody

Kryjówka w Middle Park East – druga kryjówka w Algonquin. Dostęp do niej uzyskujemy po misji Hostile Negotiation. Po tej misji dzwoni do nas Roman i mówi nam, że kupił dla nas nowe mieszkanie w Algonquin. Kryjówka jest dobrze wyposażona, i co ciekawe jest jedyną podstawową kryjówką w Grand Theft Auto IV, w której jest komputer. Przecznicę dalej znajduje się Perseus oraz salon Grotti.

OpisEdytuj

Budynek podzielony jest na pięć części. W pierwszej części znajduje się lodówka, kuchenka i blaty, na których stoi: mikrofalówka, noże, radio toster i ekspres do kawy firmy ThriftEX. Po prawej stronie na ścianie wiszą garnki i patelnie. Naprzeciwko blatów stoi blat na którym leży laptop i w którym jest zlew. Przy blacie stoją krzesła. W drugiej części stoi stół przy którym są krzesła. Po lewej stronie stołu jest półka z książkami oraz wisi obraz. W trzeciej części stoi telewizor Panoramic a pod nim znajduje się kilka płyt DVD (w tym I Slept With Your Mom, oraz Heavy Weapons X) i płyty z muzyką (w tym płyta OG Loca z GTA SA). Przy telewizorze stoi stolik przy którym stoją dwa fotele i kanapa, a zanim wisi obraz. W czwartej części stoi tylko kilka szklanych butelek na przeciwko których wisi obraz. W piątej części stoi łóżko za którym wisi obraz, a po lewej stronie łóżka zawieszony jest dywan.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyna kryjówka, której wnętrze nie jest widoczne w cut-scenkach przed misją.
Kryjówka w Middle Park East (IV - 2)

Wnętrze kryjówki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki