Fandom

GTA Wiki

Kryjówka w Bohan (IV)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

KRYJÓWKA
Kryjówka w Bohan
Kryjówka w Bohan (IV).jpg
Gra Grand Theft Auto IV
Cena darmowa
Wielkość mała
Garaż parking na 2 samochody

Kryjówka w Bohan – druga kryjówka w Grand Theft Auto IV. Dostęp do niej uzyskujemy po misji Roman's Sorrow, w której to nasza poprzednia kryjówka została podpalona. Lokal należał wcześniej do kuzyna Mallorie Bardas. Kryjówka znajduje się na Joliet Avenue w South Bohan.

WnętrzeEdytuj

Wnętrze wygląda bardzo źle, tapeta na niemal każdej ścianie uszkodzona lub zupełnie zerwana. Sufit jest spleśniały w paru miejscach. Po prawej od wejścia znajduje się kuchnia na stole leży kilka płyt, wazony, miska, radio oraz dwie książki telefoniczne. Przy tym "barku" są 3 taborety, kończy się ścianką na której wisi telefon stacjonarny. Jest tam jeszcze standardowe wyposażenie kuchni obok lodówki leży duży karton. Po lewej od kuchni znajdują się dwa pokoje jeden z nich niewiadomego przeznaczenia, w mniejszym jest jedynie kilka pudełek, do drugiego nie mamy wstępu (i jest to prawdopodobnie toaleta) Po prawej od wejścia znajduje się szafka na której leży telewizor i radio oraz trochę różnych płyt obok niego znajdują się dwie lampy ale świeci tylko ta bliżej okna. Naprzeciw niej znajduje się fotel a za nim stolik na którym stoi butelka Jo Jo's Coli oraz torebka z Burger Shota. W kryjówce znajdują się jeszcze dwie sofy (w tym jedna służąca do zapisywania gry) dwa stoliki i drugi karton.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz dostanie się do niej przed misją Roman's Sorrow za pomocą tylnych drzwi może zauważyć, iż znajduje się w niej zdjęcie Niko i Romana, choć nie mieszkają oni jeszcze w niej.
  • Na klatce schodowej znajdują się worki ze śmieciami, w których znajdują się puszki piwa z logiem Rockstar Games
Kryjówka w Bohan (IV - 2).jpg

Wnętrze kryjówki

Więcej w Fandom

Losowa wiki