Wikia

GTA Wiki

Kryjówka w Alderney (IV)

Dyskusja0
5404strony na
tej wiki
KRYJÓWKA
Kryjówka w Alderney
Kryjówka w Alderney (IV)
Gra Grand Theft Auto IV
Cena darmowa
Wielkość mała
Garaż parking na 2 samochody

Kryjówka w Alderney – ostatnia kryjówka, którą otrzymujemy w Grand Theft Auto IV. Uzyskujemy ją po wykonaniu misji A Long Way to Fall dla Raya Boccino oraz Smackdown dla Derricka McReary'ego. Kryjówka ta znajduje się na Mahesh Avenue w Alderney City.

OpisEdytuj

Kryjówka ma tylko jedno piętro. Przed kryjówką jest parking. Na parterze stoi kilka skrzynek, drabina, dwa krzesła, szafka, i stół.Na drugie piętro prowadzą schody. Na drugim piętrze znajduje się mieszkanie. Mieszkanie jest podzielone na cztery pokoje. W pierwszym pokoju stoi szafa, koło której jest stos gazet Liberty Tree i łóżko, koło którego stoi szafka nocna z lampką. W drugim pokoju stoi duży stół otoczony krzesłami, na którym leżą dwie książki telefoniczne, oraz telefon stacjonarny. W trzecim pokoju przy stoliku stoi kanapa i fotel. Przed kanapą stoi telewizor na którym stoi radio, a koło niego leżą płyty DVD (w tym I Slept With Your Mom i Heavy Weapons X) i pilot. W czwartym pomieszczeniu stoją blaty, a obok niej kuchenka i zlew. Na blatach leży proszek do prania Fud, talerze, noże, garnki, patelnia, mikrofalówka i toster. Nad blatami są szafki.

Kryjówka w Alderney (IV - 2)

Wnętrze kryjówki

Więcej od Wikii

Losowa wiki