FANDOM

MISJA
Kropla w oceanie
(ang. A Drop in the Ocean)
Kropla w oceanie (6).jpg
Claude, płynąc za awionetką, zbiera paczki
Gra Grand Theft Auto III
Dla Donald Love (III - HUD).gif Donald Love
Lokalizacja budynek Love Media w Bedford Point,
Wyspa Staunton, Liberty City
Cel zebranie paczek dla Love'a
Nagroda $10 000,
dostęp do Shoreside Vale
Wymagania Sprzątnąć Waka-Gashirę
Odblokowuje Grand Theft Aero,
Na widelcu,
Agresywna jazda,
szósty poziom złej sławy
Niezaliczenie zniszczenie samolotu,
niezebranie paczek na czas

Kropla w oceanie – trzecia misja w Grand Theft Auto III, którą zleca nam Donald Love. Odblokowuje nam ona trzecią część miasta, Shoreside Vale.

Solucja Edytuj

Tym razem, Donald Love pragnie zdobyć „cenne towary z zagranicy”. Informuje nas, że zostaną one zrzucone przez mały samolot, przelatujący nad zatoką. Naszym zadaniem będzie zebranie tego towaru.

Licząc od zakończenia przerywnika, będziemy mieli dwie minuty, aby zdobyć łódź i ustawić się za samolotem. Łódź możemy zabrać z wyznaczonego miejsca (Predator z molo w Callahan Point), możemy także użyć każdej innej łodzi (np. Speedera z molo przy apartamencie Asuki Kasen, wysuniętym najbardziej na północ). Gdy już będziemy w łodzi, płyniemy w kierunku żółtego punktu na mapie (oznacza on samolot), odwracamy łódź i płyniemy za samolotem. Po chwili, skończy się limit czasowy i samolot zacznie zrzucać paczki. Jest ich sześć, a z zebraniem każdego pakunku otrzymamy kolejny stopień złej sławy (aż do piątego). Po zebraniu wszystkich sześciu pakunków, dopływamy do molo, z którego wypłynęliśmy (przy posiadłości Asuki), wsiadamy w pozostawiony tam przez nas samochód (lub do Stingera gangu Yakuza), gubimy policję w Pay 'n' Sprayu i odwozimy pakunki do Love'a.

Ciekawostki Edytuj

Kropla w oceanie (lądowanie).jpg

Samolot, zbliżający się do hangaru, na lotnisku międzynarodowym Francis.

  • Misja ta jest jedynym momentem w grze, w której policja używa swojej łodzi.
  • Samolot, który zrzucał paczki, istotnie wyląduje na lotnisku międzynarodowym Francis, a po chwili kołowania po pasie startowym i drogach płyty lotniska zniknie przed jednym z hangarów. Wyjaśnia to dostępność tego samolotu w tym hangarze, po zakończeniu misji.
  • Samolotem, który zrzuca paczki, nie jest Dodo, tylko DeadDodo. W hangarze (patrz powyższa ciekawostka) po tej misji będzie jednak dostępny „zwykły” Dodo z obciętymi skrzydłami (może to być skutek rozbierania samolotu, wspomnianego w misji Grand Theft Aero).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Kropla w oceanie Następna:
Donald Love (III - HUD).gif Sprzątnąć Waka-Gashirę Donald Love (III - HUD).gif Grand Theft Aero
Ray Machowski (III - HUD).gif Na widelcu
D-Ice (III - HUD).gif Agresywna jazda

Przypisy

  1. Treść tego komunikatu nie pojawia się w czasie jego odtwarzania; został on przetłumaczony nieoficjalnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki