FANDOM

Krak bum-bum – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, siódma dla Triad.

Solucja Edytuj

Woozie mówi CJ-owi, że aby całkowicie pozbyć się Syndykatu, musi jeszcze wysadzić ich fabrykę. Zaraz po wyjściu z garażu zadzwoni do nas człowiek Wooziego. Jedziemy więc do garażu w śródmieściu i odbieramy samochód napakowany C4. Następnie udajemy się do fabryki w Doherty. Tam zabijamy dwóch strażników. Pozostali otworzą bramę, a my wysiadamy z wozu (aby go nie narażać) i wycinamy ich wszystkich. Gdy upewnimy się, że na zewnątrz budynku nikogo już nie ma, wracamy do wozu i wjeżdżamy tam po rampie. Parkujemy samochód w fabryce, obok zbiorników z chemikaliami, odpalamy bombę i wysiadamy. Teraz mamy czterdzieści sekund na ucieczkę. Jeżeli już musimy wycinać strażników (CJ jest na granicy śmierci) robimy to, lecz sprawnie. Jeżeli mamy dużo zdrowia, uciekamy nie zważając na ich strzały. Potem oczyszczamy plac z pozostałych strażników i podchodzimy do bramy. Ta zostaje zamknięta, a my wsiadamy do Voodoo, ustawiamy się przed rampą (zapadnięty dach jednego z budynków) i wjeżdżamy na jej środek. Jeżeli uda się przelecieć między kontenerami (prawdopodobnie zaliczymy także unikatowy wyjątowy skok), wracamy do garażu.

Ciekawostki Edytuj

  • Tampa, którą prowadzimy w tej misji, ma rejestrację „TIMEBOMB”.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Krak bum-bum Następna:
Triady (SA - HUD) Ostatni lot Toreno ? (SA - HUD) Potwór
Cesar Vialpando (SA - HUD) Namierzanie[1]

Przypisy

  1. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misję Z powrotem do szkoły.