Królestwo niebieskie

Królestwo niebieskie
(ang. Kingdom Come)
Królestwo niebieskie (5).jpg
Naćpany szaleniec pokazuje Claude'owi siłę SPANKA
Gra Grand Theft Auto III
Dla King Courtney (III - HUD).gif King Courtney
Lokalizacja budka telefoniczna w Aspatrii,
Wyspa Staunton, Liberty City
Cel zniszczenie czterech vanów z szaleńcami
Nagroda $10 000
Wymagania Kolekcjoner wozów
Odblokowuje Szukaj punktów![1]
Niezaliczenie upływ czasu (1:30),
przedwczesne zniszczenie Esperanto

Królestwo niebieskie – czwarta i ostatnia misja w Grand Theft Auto III, którą zleca nam King Courtney.

Solucja Edytuj

Przez telefon, King Courtney informuje nas, że potrzebuje pewnej rzeczy, znajdującej się w samochodzie zaparkowanym na parkingu redakcji Liberty Tree w Bedford Point.

Na dojechanie do samochodu (Esperanto) i wejście do niego mamy półtorej minuty. Czym prędzej wsiadamy do jakiegoś samochodu i jedziemy na południe, do samochodu. Gdy do niego wsiądziemy, znajdziemy tam list od Cataliny. Gdy Claude go przeczyta, na parking wjadą cztery vany, wypełnione naćpanymi szaleńcami, którzy za wszelką cenę będą próbowali nas wysadzić - zdetonują swoje bomby, gdy będą blisko nas. Gdy tylko odzyskamy kontrolę nad graczem, wysiadamy z samochodu i uciekamy z parkingu wschodnim, wąskim wejściem (tam, gdzie leżą skrzynki). Potem, obchodzimy budynki redakcji gazety, aż znajdziemy się od ich północnej strony. Wtedy, lokalizujemy schody i wchodzimy po nich (screen 6.), stamtąd zaczynamy wysadzać w powietrze ciężarówki szaleńców, ustawiając się jak na screenach. Gdy już wysadzimy pojazdy, schodzimy z powrotem po schodach i wybijamy resztę szaleńców z większej odległości.

Ciekawostki Edytuj

  • Po zaliczeniu tej misji gang Yardies będzie wrogo nastawiony do Claude'a.
  • Misję tę można wykonać nawet po ukończeniu misji Wymiana.

Poprzednia: Królestwo niebieskie
King Courtney (III - HUD).gif Kolekcjoner wozów

Przypisy

  1. Po przejściu tej misji w budce telefonicznej będzie można zacząć ponownie misję Szukaj punktów! i ją przechodzić nieskończenie wiele razy.