Wikia

GTA Wiki

Kosiarka

Dyskusja0
5079stron na
tej wiki
POJAZD
Kosiarka
(ang. Mower, Lawn Mower)
Kosiarka (V)
Występuje w
GTA San Andreas
GTA V
Typ kosiarka
Zobacz Kombajn

Kosiarka (ang. Mower lub Lawn Mower) – jedyna kosiarka w serii GTA, występująca w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto V. Ma bardzo słaby silnik, nie posiada możliwości ścinania trawy i zabijania ludzi (tak jak Kombajn). Jest bardzo wolna, dobrze się prowadzi (jeżeli zjedziemy np. z góry, prowadzenie stanie się bardzo trudne). Jest jednym z najwolniejszych pojazdów w GTA: San Andreas, a w GTA V jest najwolniejsza.

Ciekawostki Edytuj

  • Chociaż kosiarka jest odkrytym pojazdem (tak jak Quad), gracz nie zostanie z niej zrzucony, gdy np. uderzy w ścianę. Jeżeli wywrócimy kosiarkę "do góry nogami", górna połowa gracza będzie niewidoczna ("zatonie" w podłożu).

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto V

  • W klubie golfowym Los Santos Golf Club w godzinach 20:00-21:00. Po kradzieży pojazdu otrzymamy 2 stopień złej sławy. Jest to spowodowane tym, że jedynym pojazdem, którym gracz może legalnie jeździć po polu jest wózek golfowy. Aby tego uniknąć należy dopchnąć wózkiem kosiarkę do płotu (ten obszar już nie jest uznawany za teren klubu) i trzymając się go dojechać do parkingu. Później odstawiamy kosiarkę do garażu.

Więcej od Wikii

Losowa wiki