Fandom

GTA Wiki

Kosiarka

6736stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Kosiarka
(ang. Mower, Lawn Mower)
Kosiarka (V).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
GTA V
Typ kosiarka
Producent Jacksheepe
Zobacz Kombajn

Kosiarka (ang. Mower lub Lawn Mower) – jedyna kosiarka w serii GTA, występująca w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto V. Ma bardzo słaby silnik, nie posiada możliwości ścinania trawy i zabijania ludzi (tak jak Kombajn). Jest bardzo wolna, dobrze się prowadzi (jeżeli zjedziemy np. z góry, prowadzenie stanie się bardzo trudne). Jest jednym z najwolniejszych pojazdów w GTA: San Andreas, a w GTA V jest najwolniejszym pojazdem. Produkuje ją firma Jacksheepe.

Ciekawostki Edytuj

  • Chociaż kosiarka jest odkrytym pojazdem (tak jak Quad), w GTA San Andreas gracz nie zostanie z niej zrzucony, gdy np. uderzy w ścianę.
  • W tej samej grze jeżeli wywrócimy kosiarkę do góry kołami, górna połowa gracza będzie niewidoczna (zatonie w podłożu).

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto V

  • W klubie golfowym Los Santos w godzinach 20:00-21:00. Po kradzieży pojazdu otrzymamy 2. stopień złej sławy. Jest to spowodowane tym, że jedynym pojazdem, którym gracz może legalnie jeździć po polu, jest wózek golfowy. Aby tego uniknąć, należy dopchnąć wózkiem kosiarkę do płotu (ten obszar już nie jest uznawany za teren klubu) i – trzymając się go – dojechać do parkingu. Później odstawiamy kosiarkę do garażu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki