Fandom

GTA Wiki

Komisariat policji w Małej Hawanie

6727stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Komisariat policji w Małej Hawanie (VCS).jpg

Komisariat widziany od strony Bayshore Avenue w GTA VCS

Komisariat policji w Małej Hawanie – komisariat Vice City Police Department ulokowany w Małej Hawanie w Vice City. Od wchodu przebiega obok niego Bayshore Avenue.

Komisariat mieści się w niewysokim, dość rozległym budynku, mającym parter i jedno lub dwa piętra. Do wnętrza prowadzi jedno wejście.

Przed nim znajduje się dość duży parking. Są na nim zaparkowane dwa radiowozy, a w Vice City Stories – jeden radiowóz i motor policyjny. Parking ów jest oddzielony od chodnika niskim żywopłotem. Można na nim zaparkować, wjechawszy przez jeden z dwu wjazdów. Na jego terenie rosną cztery palmy. Na rogu ustawiona jest tablica informująca o przeznaczeniu budynku, przy której stoi maszt z amerykańską flagą. W GTA Vice City na obszarze parkingu ustawiony jest billboard.

Na tyłach budynku w GTA Vice City można znaleźć VCPD Cheetaha; jest to jedyne miejsce, w którym jest on zaparkowany. W GTA Vice City Stories nie ma tam żadnego pojazdu, jednak jest pałka policyjna. W tej grze z tyłu budynku umieszczone są również schody prowadzące na jego dach, na którym umieszczone są klimatyzatory i jedna rozwałka. W Vice City na dachu nic nie ma, a dostać się nań można jedynie śmigłowcem.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki