Wikia

GTA Wiki

Komenda Los Santos Police Department

Dyskusja0
5420stron na
tej wiki
Komenda Los Santos Police Department (SA)

Komenda Los Santos Police Department – komenda policji, w którym swoją siedzibę ma LSPD. Znajduje się w Pershing Square.

Jest to jasny trzypiętrowy budynek z 6-poziomową wieżą zakończoną kopułą. Na dachu gmachu, po ukończeniu szkoły pilotażu czasem pojawia się Policyjny Maverick.

Pod komisariatem znajduje się podziemny parking, na którym generuje się kilka radiowozów oraz trzy cywilne pojazdy. Po dłuższym przebywaniu na terenie parkingu zostanie włączony alarm, a my dostaniemy trzy gwiazdki poszukiwań.

Jest to jeden z trzech komisariatów w GTA San Andreas, do którego możemy wejść. Wewnątrz znajdziemy takie pomieszczenia jak prysznice, cele więzienne, szatnie, pomieszczenie do przesłuchań, a także kilka broni i wielu kręcących się policjantów. Jeśli wyciągniemy broń palną, zostaniemy "nagrodzeni" drugim poziomem złej sławy.

Bronie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W podziemnym garażu można zauważyć okrucieństwo policjantów z LSPD. Dwójka policjantów znęca się i bije losowo zespawnowanego tam przechodnia, to zachowanie ma nawiązywać do wydarzenia, poprzez które na ulicach Los Angeles wybuchły zamieszki w 1992, kiedy to czterech białych policjantów pobiło czarnoskórego taksówkarza, Rodneya Kinga.
  • W więziennych celach jest zamknięta grupka losowo wygenerowanych ludzi, którzy palą marihuanę. Ludzie ci zostali zaaresztowani prawdopodobnie za posiadanie narkotyków.
  • Wśród wspomnianej grupki znajduje się niekiedy staruszka, która również pali skręta. Jest to kolejny Easter Egg w grze.

Więcej od Wikii

Losowa wiki