FANDOM

Komenda Los Santos Police Department (SA)

Komenda Los Santos Police Department – komenda policji, w którym swoją siedzibę ma LSPD. Znajduje się w Pershing Square.

Jest to jasny trzypiętrowy budynek z 6-poziomową wieżą zakończoną kopułą. Na dachu gmachu, po ukończeniu szkoły pilotażu czasem pojawia się Policyjny Maverick.

Pod komisariatem znajduje się podziemny parking, na którym generuje się kilka radiowozów oraz trzy cywilne pojazdy. Po dłuższym przebywaniu na terenie parkingu zostanie włączony alarm, a my dostaniemy trzy gwiazdki poszukiwań.

Jest to jeden z trzech komisariatów w GTA San Andreas, do którego możemy wejść. Wewnątrz znajdziemy takie pomieszczenia jak prysznice, cele więzienne, szatnie, pomieszczenie do przesłuchań, a także kilka broni i wielu kręcących się policjantów. Ze względu na uniemożliwienie lataniem plecakiem odrzutowym na komendzie, oznacza to położenie interioru na najwyższej wysokości. Jeśli wyciągniemy broń palną, zostaniemy „nagrodzeni” drugim poziomem złej sławy.

Bronie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Pod komisariatem losowo pojawiają się samochody. Naprawdę rzadko zdarza się jednak, że pojawi się tam Maverick[potrzebna weryfikacja].
    • Dodatkowo, jeżeli policja złapie gracza, kiedy będzie siedział w pojeździe, ten pojawi się zaparkowany na parkingu podziemnym. Działa to zarówno na jednoślady, dwuślady, jak i samoloty czy helikoptery.
  • W podziemnym garażu można zauważyć okrucieństwo członków LSPD. Dwójka policjantów znęca się i bije losowo wygenerowanego tam cywila. Jest to najprawdopodobniej nawiązanie do zdarzenia, poprzez które na ulicach Los Angeles wybuchły zamieszki w 1992, gdy to czterech białych policjantów pobiło czarnoskórego taksówkarza, Rodneya Kinga. Jest to też jeden z wielu easter eggów w grze.
  • Na parkingu podziemnym rzadko można natknąć się na dziwne zjawisko – dym eksplozji bez konkretnej przyczyny przy jednym z filarów.
  • Na wspomnianym parkingu jeden z funkcjonariuszy przegląda wnętrze stojącego obok radiowozu.
  • W więziennych celach jest zamknięta grupka losowo wygenerowanych ludzi, którzy palą marihuanę.

Galeria Edytuj