FANDOM

Kombajn (ang. Combine Harvester) – jedyny kombajn występujący w serii GTA; występuje on w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest on bardzo długi i szeroki, co czyni go bardzo trudnym w sterowaniu po uczęszczanych drogach. Trudno zaparkować go też w garażu (najlepszym wyborem dla pojazdu o jego rozmiarach jest hangar na lotnisku Verdant Meadows, czy też garaż przy naszej kryjówce w Doherty). Przypomina wyglądem kombajn John Deere 7720 TURBO, lecz jest w innym kolorze - czerwonym, i tylko w tym kolorze można go spotkać w grze. Po raz pierwszy występuje w misji Krwawe żniwa, w której The Truth każe CJ-owi ukraść kombajn z pola. Później, można go znaleźć na polach całego stanu San Andreas. Unikalną zdolnością kombajnu jest rozczłonkowywanie ludzi, po których przejedzie (szczątki są wyrzucane z rury na tyle pojazdu). CJ nie może zostać rozczłonkowany przez kombajn. Prawie wszystkie spotkane kombajny są zamknięte - aby jakiś zdobyć, należy zastrzelić kombajnistę; ten wypadnie z pojazdu, otwierając drzwi.

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji beta kombajn miał inny wygląd[1].
  • Podczas misji Krwawe żniwa, kombajn wyrzuca snopki siana. Kombajn ten nosi nazwę Betsy.
  • Domyślną stacją radiową w pojeździe jest K-Rose.
  • Nieważne, kogo przejedziemy kombajnem - zawsze wyrzuci on tak samo wyglądające rozczłonkowane ciało.
  • Kombajn miał pierwotnie wystąpić w Grand Theft Auto V.

Przypisy