Fandom

GTA Wiki

Kombajn

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Kombajn
(ang. Combine Harvester)
Kombajn (SA).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
Typ kombajn
Tuning brak

Kombajn (ang. Combine Harvester) – jedyny kombajn występujący w serii GTA; występuje on w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest on bardzo długi i szeroki, co czyni go bardzo trudnym w sterowaniu po uczęszczanych drogach. Trudno zaparkować go też w garażu (najlepszym wyborem dla pojazdu o jego rozmiarach jest hangar na lotnisku Verdant Meadows, czy też garaż na Ranczu Mike'a Toreno). Po raz pierwszy występuje w misji Krwawe żniwa, w której The Truth każe CJ-owi ukraść kombajn z pola. Później, można go znaleźć na polach całego stanu San Andreas. Unikalną zdolnością kombajnu jest rozczłonkowywanie ludzi, po których przejedzie (szczątki są wyrzucane z rury na tyle pojazdu). CJ nie może zostać rozczłonkowany przez kombajn. Prawie wszystkie spotkane kombajny są zamknięte - aby jakiś zdobyć, należy zastrzelić kombajnistę; ten wypadnie z pojazdu, otwierając drzwi.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas misji Krwawe żniwa, kombajn wyrzuca snopki siana. Kombajn ten nosi nazwę Betsy.
  • Domyślną stacją radiową w pojeździe jest K-Rose.
  • Nieważne, kogo przejedziemy kombajnem - zawsze wyrzuci on tak samo wyglądające rozczłonkowane ciało.

Więcej w Fandom

Losowa wiki