Koktajl Mołotowa

Dyskusja0
5383strony na
tej wiki
BROŃ
Koktajl Mołotowa
(ang. Molotov Cocktail)
Molotov Cocktail (IV)
Molotov Cocktail w Grand Theft Auto IV
W grach
GTA 2
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Advance
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA Chinatown Wars
GTA V
Typ broń miotana
Uszkodzenia bardzo duże

Koktajl Mołotowa – broń miotana, po raz pierwszy pojawiła się w Grand Theft Auto 2.

Opis Edytuj

Broń ta jest wzorowana na realistycznych koktajlach Mołotowa — składających się ze szklanej butelki, napełnionej w 2/3 łatwopalną cieczą (najczęściej benzyną), zazwyczaj zaczopowanej zwitkiem tkaniny stanowiącym lont.

Może służyć do unieszkodliwiania małych grup pieszych lub samochodów. Po dwukrotnym lub trzykrotnym potraktowaniu nim samochodu, pojazd wybucha. Od czasów uniwersum 3D rzucenie koktajlem na ulicę kończy się otrzymaniem pierwszego poziomu złej sławy. Jest jedną z dwóch broni potrafiących zniszczyć czołg w uniwersum 3D (druga broń to miotacz ognia). W Grand Theft Auto: Vice City Stories mołotow ma dużo większą siłę rażenia – wystarczy raz trafić w samochód (lub w bardzo bliską okolicę), aby pojazd eksplodował. W ten sposób można zniszczyć każdy wóz w grze (nawet BMX-a), z wyjątkiem Rhino i Airtraina. W Grand Theft Auto IV do produkcji koktajli, używane są butelki po wódce Cherenkov.

W Grand Theft Auto: Chinatown Wars, gracz może wybrać kierunek rzutu koktajlem korzystając z ekranu dotykowego. Huang Lee może udać się na stację benzynową i tam zrobić sobie samemu mołotowy (nalewa benzynę do butelek, a następnie zatyka je szmatą).

Lokacje Edytuj

Grand Theft Auto III

  • Przy każdej kryjówce – po zebraniu co najmniej 60 ukrytych paczek.
  • Saint Mark's, Portland - wewnątrz opuszczonego tunelu kolejowego na południowy-wschód od warsztatów 8-Balla w Harwood. Mołotowy posiadają czterej ludzie znajdujący się w środku tunelu. Jednak mogą oni zniknąć na zawsze, jeśli wykonamy pewien trik z ich błędnym spawnem. Mianowicie: w krąg 4 bezdomnych podstawimy pojazd Bobcat, wejdziemy na dach takowego i zejdziemy na pakę. Włóczędzy zaczną się rozmnażać regułą czterokrotności, w końcu gdy zakończymy ich spawn, zabijemy ich i zapiszemy grę, kod gry zostanie prawdopodobnie zmieniony, i gra już nigdy ich nie wygeneruje (chyba, że rozpoczniemy grę na innym save, bądź rozpoczniemy rozgrywkę od pierwszej misji).
  • Kampus Liberty, Wyspa Staunton - Na wyższym poziomie północnej części dziedzińca kampusu obok schodów.
  • Pike Creek, Shoreside Vale - Dostępnie do kupienia w nienumerowanych garażach z tyłu posterunku policji, po ukończeniu misji Kropla w oceanie. Koszt: $2,000

Koktajle Mołotowa można kupić w sklepie z bronią za $500 lub u Little Jacoba za $350.

Broker

Bohan

Charge Island

Algonquin

Alderney

  • Acter - W trawiastej okolicy obok drzewa i kilku domów w północnej części Moog St.

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto Online

  • Można kupić w Ammu-Nation od 31 rangi.

Galeria Edytuj

Wygląd broni Edytuj

Ikony z HUD-a Edytuj