Wikia

GTA Wiki

Kody do GTA Vice City

6100stron na
tej wiki
Dyskusja0

Używasz kodów na własną odpowiedzialność.

Podobnie jak w poprzednich grach z serii Grand Theft Auto, gracz może używać kodów. Aby ich użyć, należy wprowadzić je podczas rozgrywki bądź w menu pauzy.

Używanie kodów drastycznie (o 1000 punktów za każdy) obniża ranking przestępcy w grze.

Kod w wersji na PC,
Mac OS X, iOS oraz Androida
Kod w wersji na PS2 Kod w wersji na Xboxa Efekt
THUGSTOOLS Przycisk "R1"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "R2"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra" Przycisk "RT"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "Black"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra" Gracz otrzymuje pierwszy zestaw broni z amunicją[1].
PROFESSIONALTOOLS Przycisk "R1"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "R2"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "dół"Przycisk "lewo" Przycisk "RT"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "Black"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "dół"Przycisk "lewo" Gracz otrzymuje drugi zestaw broni z amunicją[2].
NUTTERTOOLS Przycisk "R1"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "R2"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "dół"Przycisk "dół" Przycisk "RT"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "Black"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "dół"Przycisk "dół" Gracz otrzymuje trzeci zestaw broni z amunicją[3].
ASPIRINE Przycisk "R1"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "kółko"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra" Przycisk "RT"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "B"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra" Zdrowie gracza zostaje odnowione do maksymalnego poziomu[4][5]. Dodatkowo, jeżeli gracz znajduje się w pojeździe, zostanie w pełni naprawiony jego silnik (lecz nie części karoserii).
PRECIOUSPROTECTION Przycisk "R1"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra" Przycisk "RT"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "A"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra" Gracz otrzymuje pancerz, a jeśli go już posiadał, zostaje on zregenerowany do maksymalnego poziomu[6].
ICANTTAKEITANYMORE Przycisk "prawo"Przycisk "L2"Przycisk "dół"Przycisk "R1"Przycisk "lewo"Przycisk "lewo"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "L1" Przycisk "prawo"Przycisk "White"Przycisk "dół"Przycisk "RT"Przycisk "lewo"Przycisk "lewo"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "LT" Zdrowie (i pancerz) gracza zostają zmniejszone o 330 punktów, co zwykle kończy się jego zgonem[7].
YOUWONTTAKEMEALIVE Przycisk "R1"Przycisk "R1"Przycisk "kółko"Przycisk "R2"Przycisk "lewo"Przycisk "prawo"Przycisk "lewo"Przycisk "prawo"Przycisk "lewo"Przycisk "prawo" Przycisk "RT"Przycisk "RT"Przycisk "B"Przycisk "Black"Przycisk "lewo"Przycisk "prawo"Przycisk "lewo"Przycisk "prawo"Przycisk "lewo"Przycisk "prawo" Poziom złej sławy gracza zostaje zwiększony o 2[8].
LEAVEMEALONE Przycisk "R1"Przycisk "R1"Przycisk "kółko"Przycisk "R2"Przycisk "góra"Przycisk "dół"Przycisk "góra"Przycisk "dół"Przycisk "góra"Przycisk "dół" Przycisk "RT"Przycisk "RT"Przycisk "B"Przycisk "Black"Przycisk "góra"Przycisk "dół"Przycisk "góra"Przycisk "dół"Przycisk "góra"Przycisk "dół" Poziom złej sławy oraz poziom zainteresowania mediów gracza zostają wyzerowane.
NOBODYLIKESME Przycisk "dół"Przycisk "góra"Przycisk "góra"Przycisk "góra"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "R2"Przycisk "R1"Przycisk "L2"Przycisk "L2" Przycisk "dół"Przycisk "góra"Przycisk "góra"Przycisk "góra"Przycisk "A"Przycisk "Black"Przycisk "RT"Przycisk "White"Przycisk "White" Przechodnie zaczynają atakować gracza[9].
FIGHTFIGHTFIGHT Przycisk "dół"Przycisk "lewo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "R2"Przycisk "R1"Przycisk "L2"Przycisk "L1" Przycisk "dół"Przycisk "lewo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "A"Przycisk "Black"Przycisk "RT"Przycisk "White"Przycisk "LT" Przechodnie zaczynają atakować gracza i siebie nawzajem[9].
OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS Przycisk "R2"Przycisk "R1"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "trójkąt"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "trójkąt"Przycisk "góra"Przycisk "dół" Przycisk "Black"Przycisk "RT"Przycisk "A"Przycisk "Y"Przycisk "A"Przycisk "Y"Przycisk "góra"Przycisk "dół" Wszyscy przechodnie otrzymują dowolnie wybraną broń[10].
CHICKSWITHGUNS Przycisk "prawo"Przycisk "L1"Przycisk "kółko"Przycisk "L2"Przycisk "lewo"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "L1"Przycisk "krzyżyk" Przycisk "prawo"Przycisk "LT"Przycisk "B"Przycisk "White"Przycisk "lewo"Przycisk "A"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "LT"Przycisk "A" Członkowie gangu Vercettiego[11] zostają zastąpieni kobietami noszącymi bikini i karabiny M4[12].
FANNYMAGNET Przycisk "kółko"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "L1"Przycisk "L1"Przycisk "R2"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "kółko"Przycisk "trójkąt" Przycisk "B"Przycisk "A"Przycisk "LT"Przycisk "LT"Przycisk "Black"Przycisk "A"Przycisk "A"Przycisk "B"Przycisk "Y" Za graczem zaczynają podążać niektóre kobiety-przechodnie.
HOPINGIRL Kod sprawia, że do pojazdu gracza wsiądzie najbliżej stojący przechodzień[13].
CHASESTAT Przycisk "R2"Przycisk "kółko"Przycisk "góra"Przycisk "L1"Przycisk "prawo"Przycisk "R1"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "kwadrat"Przycisk "trójkąt" Przycisk "Black"Przycisk "B"Przycisk "góra"Przycisk "LT"Przycisk "prawo"Przycisk "RT"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "X"Przycisk "Y" Pod gwiazdkami, pokazującymi poziom złej sławy, pokazuje się miernik poziomu zainteresowania mediów[14].
IWANTITPAINTEDBLACK Przycisk "kółko"Przycisk "L2"Przycisk "góra"Przycisk "R1"Przycisk "lewo"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "lewo"Przycisk "kółko" Przycisk "B"Przycisk "White"Przycisk "góra"Przycisk "RT"Przycisk "lewo"Przycisk "A"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "lewo"Przycisk "B" Wszystkie samochody zmieniają kolor na czarny[15].
AHAIRDRESSERSCAR Przycisk "kółko"Przycisk "L1"Przycisk "dół"Przycisk "L2"Przycisk "lewo"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "prawo"Przycisk "kółko" Przycisk "B"Przycisk "LT"Przycisk "dół"Przycisk "White"Przycisk "lewo"Przycisk "A"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "prawo"Przycisk "A" Wszystkie samochody zmieniają kolor na różowy[15].
BIGBANG Przycisk "R2"Przycisk "L2"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "R2"Przycisk "kwadrat"Przycisk "trójkąt"Przycisk "kółko"Przycisk "trójkąt"Przycisk "L2"Przycisk "L1" Przycisk "Black"Przycisk "White"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "Black"Przycisk "X"Przycisk "Y"Przycisk "B"Przycisk "Y"Przycisk "White"Przycisk "LT" Wszystkie aktualnie istniejące w rozgrywce pojazdy zostają wysadzone w powietrze[16].
GREENLIGHT Przycisk "prawo"Przycisk "R1"Przycisk "góra"Przycisk "L2"Przycisk "L2"Przycisk "lewo"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "R1"Przycisk "R1" Przycisk "prawo"Przycisk "RT"Przycisk "góra"Przycisk "White"Przycisk "White"Przycisk "lewo"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "RT"Przycisk "RT" Wszystkie sygnalizatory świetlne w grze pokazują zielone światło.
GRIPISEVERYTHING Przycisk "trójkąt"Przycisk "R1"Przycisk "R1"Przycisk "lewo"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "R2"Przycisk "L1" Przycisk "Y"Przycisk "RT"Przycisk "RT"Przycisk "lewo"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "Black"Przycisk "LT" Zostają zwiększone przyspieszenie, przyczepność oraz skrętność pojazdów, którymi porusza się gracz. Dodatkowo, zostaje włączona możliwość podskakiwania nimi przy użyciu przycisku odpowiedzialnego za klakson[17] (podobnie jak w przypadku taksówek po ukończeniu misji taksówkarskiej)[18].
WHEELSAREALLINEED Przycisk "trójkąt"Przycisk "L1"Przycisk "trójkąt"Przycisk "R2"Przycisk "kwadrat"Przycisk "L1"Przycisk "L1" Przycisk "Y"Przycisk "LT"Przycisk "Y"Przycisk "Black"Przycisk "X"Przycisk "LT"Przycisk "LT" Pojazdy stają się niewidzialne[19].
SEAWAYS Przycisk "prawo"Przycisk "R2"Przycisk "kółko"Przycisk "R1"Przycisk "L2"Przycisk "kwadrat"Przycisk "R1"Przycisk "R2" Przycisk "prawo"Przycisk "Black"Przycisk "B"Przycisk "RT"Przycisk "White"Przycisk "X"Przycisk "RT"Przycisk "Black" Samochody zyskują zdolność poruszania się po powierzchni wody, a helikoptery lądowania na niej[20].
AIRSHIP Łodzie zyskują właściwości podobne do wodolotu – możliwość unoszenia się w powietrzu i sterowanie za pomocą klawiszy Num 6 i Num 9.
COMEFLYWITHME Przycisk "prawo"Przycisk "R2"Przycisk "kółko"Przycisk "R1"Przycisk "L2"Przycisk "dół"Przycisk "L1"Przycisk "R1" Przycisk "prawo"Przycisk "Black"Przycisk "B"Przycisk "RT"Przycisk "White"Przycisk "dół"Przycisk "LT"Przycisk "RT" Samochody zyskują właściwości podobne do wodolotu – możliwość unoszenia się w powietrzu i sterowanie za pomocą klawiszy Num 6 i Num 9[21].
LOADSOFLITTLETHINGS Przycisk "R1"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "trójkąt"Przycisk "prawo"Przycisk "R2"Przycisk "kwadrat"Przycisk "góra"Przycisk "dół"Przycisk "kwadrat" Przycisk "RT"Przycisk "A"Przycisk "Y"Przycisk "prawo"Przycisk "Black"Przycisk "X"Przycisk "góra"Przycisk "dół"Przycisk "X" Parametry kilkunastu pojazdów zostają zmienione[22].
MIAMITRAFFIC Przycisk "R2"Przycisk "kółko"Przycisk "R1"Przycisk "L2"Przycisk "lewo"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "R2"Przycisk "L2" Przycisk "Black"Przycisk "B"Przycisk "RT"Przycisk "White"Przycisk "lewo"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "Black"Przycisk "White" Wszyscy kierowcy zachowują się bardziej agresywnie, nie zatrzymują się na czerwonym świetle oraz kiedy przed nimi stanie gracz/przechodzień.
PANZER Przycisk "kółko"Przycisk "kółko"Przycisk "L1"Przycisk "kółko"Przycisk "kółko"Przycisk "kółko"Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "R1"Przycisk "trójkąt"Przycisk "kółko"Przycisk "trójkąt" Przycisk "B"Przycisk "B"Przycisk "LT"Przycisk "B"Przycisk "B"Przycisk "B"Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "RT"Przycisk "Y"Przycisk "B"Przycisk "Y" W pobliżu gracza pojawia się czołg Rhino[23].
GETTHEREFAST Przycisk "prawo"Przycisk "L2"Przycisk "dół"Przycisk "L2"Przycisk "L2"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "kółko"Przycisk "lewo" Przycisk "prawo"Przycisk "White"Przycisk "dół"Przycisk "White"Przycisk "White"Przycisk "A"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "B"Przycisk "lewo" W pobliżu gracza pojawia się samochód Sabre Turbo[23].
GETTHEREQUICKLY Przycisk "dół"Przycisk "R1"Przycisk "kółko"Przycisk "L2"Przycisk "L2"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "lewo"Przycisk "lewo" Przycisk "dół"Przycisk "RT"Przycisk "B"Przycisk "White"Przycisk "White"Przycisk "A"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "lewo"Przycisk "lewo" W pobliżu gracza pojawia się samochód Bloodring Banger (wersja Glendale)[23].
TRAVELINSTYLE Przycisk "góra"Przycisk "prawo"Przycisk "prawo"Przycisk "L1"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "kwadrat"Przycisk "L2" Przycisk "góra"Przycisk "prawo"Przycisk "prawo"Przycisk "LT"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "X"Przycisk "White" W pobliżu gracza pojawia się samochód Bloodring Banger (wersja Oceanic)[23].
GETTHEREVERYFASTINDEED Przycisk "R1"Przycisk "kółko"Przycisk "R2"Przycisk "prawo"Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "kwadrat"Przycisk "R1" Przycisk "RT"Przycisk "B"Przycisk "Black"Przycisk "prawo"Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "A"Przycisk "A"Przycisk "X"Przycisk "RT" W pobliżu gracza pojawia się samochód Hotring Racer (wersja hotrina)[23].
GETTHEREAMAZINGLYFAST Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "kółko"Przycisk "prawo"Przycisk "L1"Przycisk "R1"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "kółko"Przycisk "R2" Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "B"Przycisk "prawo"Przycisk "LT"Przycisk "RT"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "B"Przycisk "Black" W pobliżu gracza pojawia się samochód Hotring Racer (wersja hotrinb)[23].
ROCKANDROLLCAR Przycisk "R2"Przycisk "góra"Przycisk "L2"Przycisk "lewo"Przycisk "lewo"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "kółko"Przycisk "prawo" Przycisk "Black"Przycisk "góra"Przycisk "White"Przycisk "lewo"Przycisk "lewo"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "B"Przycisk "prawo" W pobliżu gracza pojawia się limuzyna grupy Love Fist[23].
RUBBISHCAR Przycisk "kółko"Przycisk "R1"Przycisk "kółko"Przycisk "R1"Przycisk "lewo"Przycisk "lewo"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "kółko"Przycisk "prawo" Przycisk "B"Przycisk "RT"Przycisk "B"Przycisk "RT"Przycisk "lewo"Przycisk "lewo"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "B"Przycisk "prawo" W pobliżu gracza pojawia się śmieciarka (wersja hotrina)[23].
THELASTRIDE Przycisk "dół"Przycisk "R2"Przycisk "dół"Przycisk "R1"Przycisk "L2"Przycisk "lewo"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "lewo"Przycisk "prawo" Przycisk "dół"Przycisk "Black"Przycisk "dół"Przycisk "RT"Przycisk "White"Przycisk "lewo"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "lewo"Przycisk "prawo" W pobliżu gracza pojawia się karawan Romero (wersja hotrina)[23].
BETTERTHANWALKING Przycisk "kółko"Przycisk "L1"Przycisk "góra"Przycisk "R1"Przycisk "L2"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "kółko"Przycisk "krzyżyk" Przycisk "B"Przycisk "LT"Przycisk "góra"Przycisk "RT"Przycisk "White"Przycisk "A"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "B"Przycisk "A" W pobliżu gracza pojawia się wózek golfowy (wersja hotrina)[23].
PROGRAMMER Postać gracza staje się chudsza[24].
DEEPFRIEDMARSBARS Postać gracza staje się grubsza[24]
CERTAINDEATH Postać gracza zaczyna palić papierosa[25].
STILLLIKEDRESSINGUP Przycisk "prawo"Przycisk "prawo"Przycisk "lewo"Przycisk "góra"Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "lewo"Przycisk "góra"Przycisk "dół"Przycisk "prawo" Przycisk "prawo"Przycisk "prawo"Przycisk "lewo"Przycisk "góra"Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "lewo"Przycisk "góra"Przycisk "dół"Przycisk "prawo" Gracz zmienia się w losowo wybranego przez grę przechodnia/pracownika służb[26].
ONEARMEDBANDIT Przycisk "prawo"Przycisk "R1"Przycisk "góra"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "prawo"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "prawo"Przycisk "kółko" Przycisk "prawo"Przycisk "RT"Przycisk "góra"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "prawo"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "prawo"Przycisk "B" Gracz zmienia się w Phila Cassidy'ego[27].
IDONTHAVETHEMONEYSONNY Przycisk "kółko"Przycisk "L1"Przycisk "kółko"Przycisk "L2"Przycisk "lewo"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "krzyżyk" Przycisk "B"Przycisk "LT"Przycisk "B"Przycisk "White"Przycisk "lewo"Przycisk "A"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "A"Przycisk "A" Gracz zmienia się w Sonny'ego Forellego[27].
FOXYLITTLETHING Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "góra"Przycisk "L1"Przycisk "prawo"Przycisk "R1"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "kółko"Przycisk "trójkąt" Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "góra"Przycisk "LT"Przycisk "prawo"Przycisk "RT"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "B"Przycisk "Y" Gracz zmienia się w Mercedes Cortez[27].
WELOVEOURDICK Przycisk "dół"Przycisk "L1"Przycisk "dół"Przycisk "L2"Przycisk "lewo"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "krzyżyk" Przycisk "dół"Przycisk "LT"Przycisk "dół"Przycisk "White"Przycisk "lewo"Przycisk "A"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "A"Przycisk "A" Gracz zmienia się w Dicka z zespołu Love Fist[27].
ROCKANDROLLMAN Przycisk "R1"Przycisk "L2"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "prawo"Przycisk "R2"Przycisk "lewo"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "kwadrat"Przycisk "L1" Przycisk "RT"Przycisk "White"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "prawo"Przycisk "Black"Przycisk "lewo"Przycisk "A"Przycisk "X"Przycisk "LT" Gracz zmienia się w Jezza Torrenta[27].
MYSONISALAWYER Przycisk "prawo"Przycisk "L1"Przycisk "góra"Przycisk "L2"Przycisk "L1"Przycisk "prawo"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "R1" Przycisk "prawo"Przycisk "LT"Przycisk "góra"Przycisk "White"Przycisk "LT"Przycisk "prawo"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "A"Przycisk "RT" Gracz zmienia się w Kena Rosenberga[27].
LOOKLIKELANCE Przycisk "kółko"Przycisk "L2"Przycisk "lewo"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "L1" Przycisk "B"Przycisk "White"Przycisk "lewo"Przycisk "A"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "A"Przycisk "LT" Gracz zmienia się w Lance'a Vance'a[27].
CHEATSHAVEBEENCRACKED Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "R1"Przycisk "R2"Przycisk "dół"Przycisk "L1"Przycisk "R2"Przycisk "L2" Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "RT"Przycisk "Black"Przycisk "dół"Przycisk "LT"Przycisk "Black"Przycisk "White" Gracz zmienia się w Ricardo Diaza[27].
IWANTBIGTITS Przycisk "kółko"Przycisk "R2"Przycisk "dół"Przycisk "R1"Przycisk "lewo"Przycisk "prawo"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "L2" Przycisk "B"Przycisk "Black"Przycisk "dół"Przycisk "RT"Przycisk "lewo"Przycisk "prawo"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "A"Przycisk "White" Gracz zmienia się w Candy Suxxx[27].
ILOOKLIKEHILARY Przycisk "R1"Przycisk "kółko"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "prawo"Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "R2" Przycisk "RT"Przycisk "B"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "prawo"Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "A"Przycisk "Black" Gracz zmienia się w Hilary'ego Kinga[27].
BOOOOOORING Przycisk "trójkąt"Przycisk "góra"Przycisk "prawo"Przycisk "dół"Przycisk "kwadrat"Przycisk "R2"Przycisk "R1" Przycisk "Y"Przycisk "góra"Przycisk "prawo"Przycisk "dół"Przycisk "X"Przycisk "Black"Przycisk "RT" Rozgrywka oraz czas zwalniają dwukrotnie. Kodu można użyć dwukrotnie, aby zwolnić rozgrywkę czterokrotnie; kolejne wprowadzenia kodu nie dadzą efektu[28][29].
ONSPEED Przycisk "trójkąt"Przycisk "góra"Przycisk "prawo"Przycisk "dół"Przycisk "L2"Przycisk "L1"Przycisk "kwadrat" Przycisk "Y"Przycisk "góra"Przycisk "prawo"Przycisk "dół"Przycisk "White"Przycisk "LT"Przycisk "X" Rozgrywka oraz czas przyspieszają dwukrotnie. Kodu można użyć dwukrotnie, aby przyspieszyć rozgrywkę czterokrotnie; kolejne wprowadzenia kodu nie dadzą efektu[28][30].
LIFEISPASSINGMEBY Przycisk "kółko"Przycisk "kółko"Przycisk "L1"Przycisk "kwadrat"Przycisk "L1"Przycisk "kwadrat"Przycisk "kwadrat"Przycisk "kwadrat"Przycisk "L1"Przycisk "trójkąt"Przycisk "kółko"Przycisk "trójkąt" Przycisk "B"Przycisk "B"Przycisk "LT"Przycisk "X"Przycisk "LT"Przycisk "X"Przycisk "X"Przycisk "X"Przycisk "LT"Przycisk "Y"Przycisk "B"Przycisk "Y" Czas przyspiesza trzydziestokrotnie (jedna sekunda w rzeczywistości=30 minut w grze).
ALOVELYDAY Przycisk "R2"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "L1"Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "L2"Przycisk "L2"Przycisk "dół" Przycisk "Black"Przycisk "A"Przycisk "LT"Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "White"Przycisk "White"Przycisk "dół" Pogoda zmienia się na bezchmurną.
APLEASANTDAY Przycisk "R2"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "L1"Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "L2"Przycisk "L2"Przycisk "trójkąt" Przycisk "Black"Przycisk "A"Przycisk "LT"Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "White"Przycisk "White"Przycisk "Y" Pogoda zmienia się na dobrą z kilkoma chmurami.
ABITDRIEG Przycisk "R2"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "L1"Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "L2"Przycisk "L2"Przycisk "kwadrat" Przycisk "Black"Przycisk "A"Przycisk "LT"Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "White"Przycisk "White"Przycisk "X" Pogoda zmienia się na zachmurzenie.
CANTSEEATHING Przycisk "R2"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "L1"Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "L2"Przycisk "L2"Przycisk "krzyżyk" Przycisk "Black"Przycisk "A"Przycisk "LT"Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "White"Przycisk "White"Przycisk "A" Pogoda zmienia się na gęstą mgłę.
CATSANDDOGS Przycisk "R2"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "L1"Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "L2"Przycisk "L2"Przycisk "kółko" Przycisk "Black"Przycisk "A"Przycisk "LT"Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "White"Przycisk "White"Przycisk "B" Pogoda zmienia się na burzę.

Przypisy

  1. Bronie zawarte w zestawie pierwszym: kastet, kij bejsbolowy, koktajle Mołotowa (10 sztuk), pistolet (100 naboi), strzelba (50 naboi), Tec 9 (150 naboi), Kruger (120 naboi), miotacz ognia (20 naboi), karabin snajperski (25 naboi).
  2. Bronie zawarte w zestawie drugim: katana, zdalnie detonowane granaty (10 sztuk), .357 (40 naboi), krótka strzelba (25 naboi), Mac (100 naboi), M4 (150 naboi), wyrzutnia rakiet (5 rakiet), karabin snajperski .308 (21 naboi).
  3. Bronie zawarte w zestawie trzecim: piła łańcuchowa, granaty (10 sztuk), .357 (40 naboi), S.P.A.S. 12 (30 naboi), MP (100 naboi), M4 (150 naboi]], minigun (500 naboi), karabin snajperski .308 (21 naboi).
  4. W zależności od postępów w grze, jest to 100, 150 (po ukończeniu 12. poziomu misji dostawcy pizzy lub 200 (po ukończeniu gry w 100%) punktów.
  5. Jeżeli gracz przed skorzystaniem z kodu posiadał więcej niż określa to limit punktów zdrowia (np. po skorzystaniu z usług prostytutki), wartość ta zostanie zmniejszona do 100, 150 lub 200.
  6. W zależności od postępów w grze, jest to 100, 150 (po ukończeniu 12. poziomu misji stróża prawa lub 200 (po ukończeniu gry w 100%) punktów.
  7. Po ukończeniu gry w 100% (kiedy limity pancerza i zdrowia zwiększają się do 200) gracz z pełnym zdrowiem i pancerzem zostanie przy życiu z 70 punktami zdrowia.
  8. Kod ten "przestrzega" zasad, ustalonych przez stopień ukończenia gry; mianowicie, nie da się nim uzyskać piątego poziomu złej sławy przed ukończeniem misji Anioł stróż oraz szóstego przed ukończeniem misji Wymazanie.
  9. 9,0 9,1 Kod na szalonych przechodniów wpisany na PC już nigdy nie zostanie wyłączony. Nieważne ile razy go ponownie wpiszemy, nie da to efektu. Kod ten może bardzo utrudnić graczowi kilka misji fabuły głównej i pobocznych (np. wykonując misję strażacką podczas gaszenia pożarów przechodnie mogą nas wyciągnąć z pojazdu, misja zostanie wtedy anulowana). Jeżeli wpisaliśmy kod nie należy nadpisywać save'ów gry (wczytanie takiego save'a nie anuluje działania kodu). Jeżeli chcemy zapisać taki stan gry powinniśmy utworzyć nowy save.
  10. Podobnie jak dwa powyższe kody, ten również jest niemożliwy do wyłączenia. Nie należy zapisywać gry po jego użyciu.
  11. Modele PGA i PGB, noszący Uz-I.
  12. Modele HFYBE i WFYBE.
  13. Kod ten zadziała tylko, jeśli przechodzień będzie blisko pojazdu; dodatkowo, kod ten nie działa w przypadku pojazdów, mieszczących tylko jedną osobę
  14. Wskaźnik ten pojawia się tylko wtedy, gdy gracz osiągnie rekordowy poziom tegoż zainteresowania
  15. 15,0 15,1 Nie dotyczy to już widocznych w grze pojazdów, pojazdów z ustalonym z góry kolorem i pojazdów, które nie mogą mieć tego koloru (np. Taksa).
  16. Należy pamiętać, że odnosi się to również do pojazdu, w którym może znajdować się gracz.
  17. Domyślnie odpowiadają za to klawisze ↑LShift i ↑RShift (PC), Przycisk "L3" (PS2) i Przycisk "L3" (Xbox).
  18. Możliwość ta jest wyłączona w przypadku Voodoo, gdzie przycisk klaksonu służy do podnoszenia zawieszenia samochodu.
  19. Jedynymi ich widzialnymi elementami stają się koła oraz światła. Wciąż jest renderowany pod nimi cień. Po uszkodzeniu pojazdu widoczne są również urwane części jego karoserii. Z tych powodów łodzie stają się całkowicie niewidzialne.
  20. Na uwagę zasługuje fakt, że po wjechaniu na wodę koła samochodu obracają się poziomo. Kod nie działa w stosunku do motocykli.
  21. Kod ten nie działa na motocykle ze względu na wykorzystanie tych klawiszy do balansowania ciałem podczas jazdy.
  22. Działanie kodu można potęgować, wpisując go, wczytując grę, wpisując go ponownie itd. Kod działa aż do wyłączenia gry. Poprawione/zwiększone po jego użyciu zostają następujące parametry następujących pojazdów:
    Parametr →
    Pojazd ↓
    Wielkość kół Przyspieszenie Prowadzenie Masa
    Banshee
    BF Injection
    Cheetah
    Comet
    Deluxo
    Infernus
    Landstalker
    Mesa Grande
    Phoenix
    Rancher
    Stinger
    Wózek bagażowy
    Wózek golfowy
  23. 23,0 23,1 23,2 23,3 23,4 23,5 23,6 23,7 23,8 23,9 Pojazd uzyskany w ten sposób pojawi się na najbliższej graczowi ulicy (na najbliższej "ścieżce" do ruchu pojazdów, wyznaczonej przez pliki .ide).
  24. 24,0 24,1 Kod działa raz, kolejne jego wpisania nie spotęgują efektu. Dodatkowo, gracz po jego wpisaniu nie otrzyma żadnego potwierdzenia przez komunikat/sygnał dźwiękowy.
  25. Gracz po wpisaniu kodu nie otrzyma żadnego potwierdzenia przez komunikat/sygnał dźwiękowy.
  26. Pełna lista dostępna jest w osobnym artykule. Kod nie zadziała, jeśli gracz wcześniej użyje kodu na zmianę w inną postać z gry (np. kod ONEARMEDBANDIT).
  27. 27,0 27,1 27,2 27,3 27,4 27,5 27,6 27,7 27,8 27,9 Kod nie zadziała, jeśli wcześniej gracz użyje kodu STILLLIKEDRESSINGUP.
  28. 28,0 28,1 Kod ten psuje synchronizację między animacją i dźwiękiem podczas przerywników filmowych — w zależności od przyspieszenia/zwolnienia rozgrywki, najpierw kończy się animacja lub dźwięk.
  29. Działanie tego kodu można zniwelować, wpisując kod ONSPEED lub podnosząc adrenalinę i czekając, aż skończy się czas jej działania.
  30. Działanie tego kodu można zniwelować, wpisując kod BOOOOOORING lub podnosząc adrenalinę i czekając, aż skończy się czas jej działania.

Więcej od Wikii

Losowa wiki