Fandom

GTA Wiki

Kody do GTA III

6721stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Share

Używasz kodów na własną odpowiedzialność.

Podobnie jak w poprzednich grach z serii Grand Theft Auto, gracz może używać kodów. Po raz pierwszy w serii, aby ich użyć nie jest wymagane wpisanie ich przed rozpoczęciem rozgrywki — należy to zrobić w jej trakcie lub w menu pauzy.

Kod w wersji na PC,
Mac OS X, iOS oraz Androida
Kod w wersji na PS2 Kod w wersji na Xboxa Efekt
GUSSGGUNNUSN Przycisk "R2"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "R2"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra" Przycisk "Black"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "Black"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra" Gracz otrzymuje wszystkie dostępne w grze bronie z określoną ilością amunicji[1].
IFWAREICIRHMEAN Przycisk "R2"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "L1"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra" Przycisk "Black"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "LT"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra" Gracz otrzymuje $250 000.
GEUEINTSDH Przycisk "R2"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "R1"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra" Przycisk "Black"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "RT"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra" Zdrowie gracza zostaje odnowione do 100 punktów[2]. Dodatkowo, jeżeli gracz znajduje się w pojeździe, zostanie w pełni naprawiony jego silnik (lecz nie części karoserii).
TUTEORIS
TOTEORIS[3]
Przycisk "R2"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra" Przycisk "Black"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo"Przycisk "góra" Gracz otrzymuje pancerz, a jeśli go już posiadał, zostaje on zregenerowany do 100 punktów.
MOEIECPEPROLELAS Przycisk "R2"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "R2"Przycisk "lewo"Przycisk "prawo"Przycisk "lewo"Przycisk "prawo"Przycisk "lewo"Przycisk "prawo" Przycisk "Black"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "Black"Przycisk "lewo"Przycisk "prawo"Przycisk "lewo"Przycisk "prawo"Przycisk "lewo"Przycisk "prawo" Poziom złej sławy gracza zostaje zwiększony o 2[4].
NOOEPLLEPIASCE Przycisk "R2"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "R2"Przycisk "góra"Przycisk "dół"Przycisk "góra"Przycisk "dół"Przycisk "góra"Przycisk "dół" Przycisk "Black"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "Black"Przycisk "góra"Przycisk "dół"Przycisk "góra"Przycisk "dół"Przycisk "góra"Przycisk "dół" Poziom złej sławy gracza zostaje wyzerowany.
NATMBYSCSLHEIAT Przycisk "kwadrat"Przycisk "L1"Przycisk "kółko"Przycisk "dół"Przycisk "L1"Przycisk "R1"Przycisk "trójkąt"Przycisk "prawo"Przycisk "L1"Przycisk "krzyżyk" Przycisk "X"Przycisk "LT"Przycisk "B"Przycisk "dół"Przycisk "LT"Przycisk "RT"Przycisk "Y"Przycisk "prawo"Przycisk "LT"Przycisk "A" Zostaje włączona możliwość odstrzeliwania części ciała[5].
ILKESESIIDNGRUP Przycisk "prawo"Przycisk "dół"Przycisk "lewo"Przycisk "góra"Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo" Przycisk "prawo"Przycisk "dół"Przycisk "lewo"Przycisk "góra"Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "dół"Przycisk "prawo" Gracz zmienia się w losowo wybranego przez grę przechodnia/pracownika służb[6].
ANCTSOEFWISHEEEL Przycisk "L1"Przycisk "L1"Przycisk "kwadrat"Przycisk "R2"Przycisk "trójkąt"Przycisk "L1"Przycisk "trójkąt" Przycisk "LT"Przycisk "LT"Przycisk "X"Przycisk "Black"Przycisk "Y"Przycisk "LT"Przycisk "Y" Pojazdy stają się niewidzialne[7].
BAGGBBANNAGN Przycisk "L2"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "R1"Przycisk "L2"Przycisk "R2"Przycisk "trójkąt"Przycisk "kwadrat"Przycisk "kółko"Przycisk "trójkąt"Przycisk "L2"Przycisk "L1" Przycisk "White"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "RT"Przycisk "White"Przycisk "Black"Przycisk "Y"Przycisk "X"Przycisk "B"Przycisk "Y"Przycisk "White"Przycisk "LT" Wszystkie aktualnie istniejące w rozgrywce pojazdy zostają wysadzone w powietrze[8].
CONLIEKERRMASD Przycisk "R1"Przycisk "L1"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "lewo"Przycisk "R1"Przycisk "R1"Przycisk "trójkąt" Przycisk "RT"Przycisk "LT"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "lewo"Przycisk "RT"Przycisk "RT"Przycisk "Y" Zostają zwiększone przyspieszenie, przyczepność oraz skrętność pojazdów, którymi porusza się gracz. Dodatkowo, zostaje włączona możliwość podskakiwania nimi przy użyciu przycisku odpowiedzialnego za klakson[9] (podobnie jak w przypadku taksówek w kilku grach z serii po ukończeniu misji taksówkarskiej)[10].
CHTHITTTIYYBCB Przycisk "prawo"Przycisk "R2"Przycisk "kółko"Przycisk "R1"Przycisk "L2"Przycisk "dół"Przycisk "L1"Przycisk "R1" Przycisk "prawo"Przycisk "Black"Przycisk "B"Przycisk "RT"Przycisk "White"Przycisk "dół"Przycisk "LT"Przycisk "RT" Samochody zaczynają zachowywać się podobnie do awionetki Dodo; po nabraniu odpowiedniej prędkości lekko unoszą się w powietrzu, co pozwala na "przelatywanie" niewielkich odległości. Nie działają jednak klawisze Num 6 oraz Num 9, co uniemożliwia normalny lot.
GIETAUNKVSA Przycisk "kółko"Przycisk "kółko"Przycisk "kółko"Przycisk "kółko"Przycisk "kółko"Przycisk "kółko"Przycisk "R1"Przycisk "L2"Przycisk "L1"Przycisk "trójkąt"Przycisk "kółko"Przycisk "trójkąt" Przycisk "B"Przycisk "B"Przycisk "B"Przycisk "B"Przycisk "B"Przycisk "B"Przycisk "RT"Przycisk "White"Przycisk "LT"Przycisk "Y"Przycisk "B"Przycisk "Y" Niedaleko gracza pojawia się czołg Hipcio[11].
BOOINOGOOR Przycisk "trójkąt"Przycisk "góra"Przycisk "prawo"Przycisk "dół"Przycisk "kwadrat"Przycisk "R1"Przycisk "R2" Przycisk "Y"Przycisk "góra"Przycisk "prawo"Przycisk "dół"Przycisk "X"Przycisk "RT"Przycisk "Black" Rozgrywka oraz czas zwalniają dwukrotnie. Kodu można użyć dwukrotnie, aby zwolnić rozgrywkę czterokrotnie; kolejne wprowadzenia kodu nie dadzą efektu[12][13].
TIEEUSFWHMLENIYO Przycisk "trójkąt"Przycisk "góra"Przycisk "prawo"Przycisk "dół"Przycisk "kwadrat"Przycisk "L1"Przycisk "L2" Przycisk "Y"Przycisk "góra"Przycisk "prawo"Przycisk "dół"Przycisk "X"Przycisk "LT"Przycisk "White" Rozgrywka oraz czas przyspieszają dwukrotnie. Kodu można użyć dwukrotnie, aby przyspieszyć rozgrywkę czterokrotnie; kolejne wprowadzenia kodu nie dadzą efektu[12][14].
MAWHEERDAT Przycisk "kółko"Przycisk "kółko"Przycisk "kółko"Przycisk "kwadrat"Przycisk "kwadrat"Przycisk "kwadrat"Przycisk "kwadrat"Przycisk "kwadrat"Przycisk "L1"Przycisk "trójkąt"Przycisk "kółko"Przycisk "trójkąt" Przycisk "B"Przycisk "B"Przycisk "B"Przycisk "X"Przycisk "X"Przycisk "X"Przycisk "X"Przycisk "X"Przycisk "LT"Przycisk "Y"Przycisk "B"Przycisk "Y" Czas przyspiesza trzydziestokrotnie (jedna sekunda w rzeczywistości=30 minut w grze).
NOOIKDESBYMEL Przycisk "dół"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "góra"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "R1"Przycisk "R2"Przycisk "L1"Przycisk "L2" Przycisk "dół"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "góra"Przycisk "A"Przycisk "RT"Przycisk "Black"Przycisk "LT"Przycisk "White" Przechodnie zaczynają atakować gracza[15].
ITAODILNGSLMAGAA Przycisk "dół"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "góra"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "R1"Przycisk "R2"Przycisk "L2"Przycisk "L1" Przycisk "dół"Przycisk "góra"Przycisk "lewo"Przycisk "góra"Przycisk "A"Przycisk "RT"Przycisk "Black"Przycisk "White"Przycisk "LT" Przechodnie zaczynają atakować gracza i siebie nawzajem[15].
WEPFOORAANLLS Przycisk "R2"Przycisk "R1"Przycisk "trójkąt"Przycisk "krzyżyk"Przycisk "L2"Przycisk "L1"Przycisk "góra"Przycisk "dół" Przycisk "Black"Przycisk "RT"Przycisk "Y"Przycisk "A"Przycisk "White"Przycisk "LT"Przycisk "góra"Przycisk "dół" Wszyscy przechodnie otrzymują dowolnie wybraną broń.[16]
SKNCECRFIAORNME Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "R1"Przycisk "R2"Przycisk "R2"Przycisk "R1"Przycisk "L2"Przycisk "trójkąt" Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "RT"Przycisk "Black"Przycisk "Black"Przycisk "RT"Przycisk "White"Przycisk "Y" Pogoda zmienia się na słoneczną.
ILKOTELAISNDC Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "R1"Przycisk "R2"Przycisk "R2"Przycisk "R1"Przycisk "L2"Przycisk "kwadrat" Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "RT"Przycisk "Black"Przycisk "Black"Przycisk "RT"Przycisk "White"Przycisk "X" Pogoda zmienia się na zachmurzenie.
ILVOTELAOSNDC Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "R1"Przycisk "R2"Przycisk "R2"Przycisk "R1"Przycisk "L2"Przycisk "kółko" Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "RT"Przycisk "Black"Przycisk "Black"Przycisk "RT"Przycisk "White"Przycisk "B" Pogoda zmienia się na burzę.
PESOAUP Przycisk "L1"Przycisk "L2"Przycisk "R1"Przycisk "R2"Przycisk "R2"Przycisk "R1"Przycisk "L2"Przycisk "krzyżyk" Przycisk "LT"Przycisk "White"Przycisk "RT"Przycisk "Black"Przycisk "Black"Przycisk "RT"Przycisk "White"Przycisk "A" Pogoda zmienia się na gęstą mgłę.

Przypisy

  1. Ilości amunicji, otrzymywane z bronią, prezentują się następująco: 100 naboi do pistoletu, 100 naboi do micro uzi, 20 naboi do obrzyna, 200 naboi do AK 47, 200 naboi do M16, 5 naboi do karabinu snajperskiego, 5 rakiet do wyrzutni rakiet, 20 naboi do miotacza ognia, 5 koktajli Mołotowa i 5 granatów.
  2. Jeżeli gracz przed skorzystaniem z kodu posiadał więcej niż 100 punktów zdrowia (np. po skorzystaniu z usług prostytutki), wartość ta zostanie zmniejszona do 100.
  3. Pierwszy z kodów działa w grze w wersji 1.0 na PC, a drugi — w wersji 1.1 i późniejszych na PC oraz w wersjach na Androida, iOS i Mac OS X.
  4. Kod ten "przestrzega" zasad, ustalonych przez stopień ukończenia gry; mianowicie, nie da się nim uzyskać piątego poziomu złej sławy przed ukończeniem misji Ostatnie prośby oraz szóstego przed ukończeniem misji Kropla w oceanie.
  5. Tylko w wersjach gry, w których ta możliwość nie jest włączona domyślnie. Dodatkowo, po wpisaniu kodu nie pojawia się żaden komunikat ani nie jest odtwarzany dźwięk.
  6. Pełna lista dostępna jest w osobnym artykule.
  7. Jedynymi ich widzialnymi elementami stają się koła oraz światła. Wciąż jest renderowany pod nimi cień, widać również kierowców i pasażerów pojazdów. Po uszkodzeniu pojazdu widoczne są również urwane części jego karoserii. Z tych powodów łodzie stają się całkowicie niewidzialne.
  8. Należy pamiętać, że odnosi się to również do pojazdu, w którym może znajdować się gracz.
  9. Domyślnie odpowiadają za to klawisze ↑LShift i ↑RShift (PC), Przycisk "L3" (PS2) i Przycisk "L3" (Xbox).
  10. Możliwość ta jest wyłączona w przypadku Lobo gangu Yardie, gdzie przycisk klaksonu służy do podnoszenia zawieszenia samochodu.
  11. Czołg uzyskany w ten sposób pojawi się na najbliższej graczowi ulicy (na najbliższej "ścieżce" do ruchu pojazdów, wyznaczonej przez pliki .ide).
  12. 12,0 12,1 Kod ten psuje synchronizację między animacją i dźwiękiem podczas przerywników filmowych — w zależności od przyspieszenia/zwolnienia rozgrywki, najpierw kończy się animacja lub dźwięk.
  13. Działanie tego kodu można zniwelować, wpisując kod TIMEFLIESWHENYOU lub podnosząc adrenalinę i czekając, aż skończy się czas jej działania.
  14. Działanie tego kodu można zniwelować, wpisując kod BOOOOORING lub podnosząc adrenalinę i czekając, aż skończy się czas jej działania.
  15. 15,0 15,1 Kod na szalonych przechodniów wpisany na PC już nigdy nie zostanie wyłączony. Nieważne ile razy go ponownie wpiszemy, nie da to efektu. Kod ten może bardzo utrudnić graczowi kilka misji fabuły głównej i pobocznych (np. wykonując misję strażacką podczas gaszenia pożarów przechodnie mogą nas wyciągnąć z pojazdu, misja zostanie wtedy anulowana). Jeżeli wpisaliśmy kod nie należy nadpisywać save'ów gry (wczytanie takiego save'a nie anuluje działania kodu). Jeżeli chcemy zapisać taki stan gry powinniśmy utworzyć nowy save.
  16. Podobnie jak dwa powyższe kody, ten również jest niemożliwy do wyłączenia. Nie należy zapisywać gry po jego użyciu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki