Fandom

GTA Wiki

Klub golfowy Leaf Links

6734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Leaf Links (VC).jpg

Leaf Links w 1986

Klub golfowy Leaf Links (ang. Leaf Links Golfclub; w Vice City Stories Leaf Links) – pole golfowe, złożone z połączonych mostami trzech wysp, znajdujące się w Vice City. Położone jest ono na zachód od Vice City Beach i otoczone przez wody i budynki. Prowadzi do niego most łączący pole golfowe z Vice Point. Jest dużą atrakcją dla wielu bogatych ludzi. Te tereny są zajmowane przez gang golfistów, którzy zaczną się bronić kijami golfowymi jeśli ich zaatakujemy. W GTA Vice City przed wejściem na pole stoi zaparkowany Comet.

Broń palna i inne rodzaje (oprócz kastetu i broni białej) są tutaj niedozwolone i zostają nam odebrane przy przejściu przez bramkę magnetyczną, jednak można się tam dostać bez odbierania broni, przeskakując z wysokiego samochodu przez żywopłot. Po wyjściu z pola można z powrotem zabrać broń.

Misje Edytuj

W GTA Vice City rozgrywa się w tym miejscu fragment misji Avery Carrington (VC - HUD).gif Trafne argumenty, a w GTA Vice City Stories rozgrywa się tu misja Home's on the Range.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa Leaf Links może być parodią Leith, dzielnicy Edynburga, położonej nieopodal siedziby Rockstar North, gdzie powstała gra w golfa. Sam klub golfowy jest wzorowany jednak na klubie golfowym Normandy Shores w Miami.
  • Na najbardziej wysuniętej na południe wysepce pola golfowego można spotkać osoby które na niej się nie powinny pojawić takie jak: policjantów, robotników z pobliskiego placu budowy. Ten błąd jest spowodowany tym, że wysepka jest bardzo blisko wyspy obok, a gra spawnuje przechodniów w siatkach kwadratów, z których jeden nachodzi jednocześnie na dwie wyspy.
  • Jeśli posiadamy zdalnie detonowane granaty, po przejściu przez bramkę zostaną one zastąpione przez „zwykłe” granaty.

Więcej w Fandom

Losowa wiki