Wikia

GTA Wiki

Klub golfowy Leaf Links

5719stron na
tej wiki
Dyskusja0
Leaf Links (VC)

Leaf Links w 1986

Klub golfowy Leaf Links (ang. Leaf Links Golfclub; w Vice City Stories Leaf Links) – pole golfowe, złożone z połączonych mostami trzech wysp, znajdujące się w Vice City. Położone jest ono na zachód od Vice City Beach i otoczone przez wody i budynki. Prowadzi do niego most łączący pole golfowe z Vice Point. Jest dużą atrakcją dla wielu bogatych ludzi. Te tereny są zajmowane przez gang golfistów, którzy bronią się kijem golfowym gdy ich zaatakujemy. Przed wejściem na pole stoi zaparkowany Comet.

Broń palna i inne rodzaje (oprócz kastetu i broni białej) są tutaj niedozwolone i zostają nam odebrane przy przejściu przez bramkę magnetyczną, jednak można się tam dostać bez odbierania broni, przeskakując z wysokiego samochodu przez żywopłot. Po wyjściu z pola możemy z powrotem zabrać broń. UWAGA! Jeżeli posiadamy zdalnie detonowane granaty, zostaną one zastąpione przez 'te zwykłe' Granaty.

Nazwa "Leaf Links" może być parodią Leith, dzielnicy Edynburga, położonej nieopodal siedziby Rockstar North, gdzie powstała gra w golfa. Sam klub golfowy jest wzorowany jednak na klubie golfowym Normandy Shores w Miami.

Misje Edytuj

Rozgrywa się w tym miejscu fragment misji Avery Carrington (VC - HUD) Trafne argumenty.

Ciekawostki Edytuj

  • Na najbardziej wysuniętej na południe wysepce pola golfowego można spotkać osoby które na niej się nie powinny pojawić takie jak: policjantów, robotników z pobliskiego placu budowy. Ten błąd jest spowodowany tym, że wysepka jest bardzo blisko wyspy obok, a gra spawnuje przechodniów w siatkach kwadratów, z których jeden nachodzi jednocześnie na dwie wyspy.

Więcej od Wikii

Losowa wiki