Fandom

GTA Wiki

Klub Pole Position

7037stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
BIZNES
Klub Pole Position
Klub Pole Position (VC).jpg
Gra GTA: Vice City
Właściciel Tommy Vercetti (1986 - ?)
Cena $30 000
Lokalizacja Klub Pole Position (VC - HUD).gif Ocean Beach, Vice City
Istnieje  ? - 1984 - 1986 - ?

Klub Pole Position (ang. Pole Position Club) – klub striptizerski znajdujący się w Vice City w dzielnicy Ocean Beach. Występuje w Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: Vice City Stories. Jest to jedyny tego rodzaju klub, występujący w grze. W GTA: Vice City, Tommy Vercetti może zakupić ów klub za cenę $30 000.

Klub pełni niewielką rolę w fabule obu gier. W GTA: Vice City, do tego miejsca zawozimy Mercedes Cortez w misji Impreza. W Vice City Stories zaś klub ten odwiedza jeden z ludzi Gonzaleza, którego mamy za zadanie śledzić w misji Steal the Deal.

Lokal nie jest zbyt duży. Po wejściu do klubu i przejściu przez korytarz wyłożony czerwonym dywanem, gracz wchodzi do głównej części klubu, składającej się z baru, kilku otwartych "wybiegów" oraz miejsc do siedzenia. Po lewej stronie od wejścia znajduje się wejście do tylnej części klubu, składającej się z salek do pokazów prywatnych. Pokazy prywatne są płatne stosunkowo do czasu ich trwania: od gracza pobierane jest $5 za każde 5 sekund (5 minut w grze) tańca.

Aby móc zacząć otrzymywać dochód w klubie, gracz musi wydać na jeden prywatny taniec $300 (trwać on musi 5 minut, czyli 5 godzin w grze). Maksymalny dochód z klubu wynosi $4 000. Dodatkowo, po odblokowaniu dochodu z klubu, gracz może wejść do zamkniętej wcześniej salki, w której odbywa się inny rodzaj prywatnego pokazu (przypominający bardziej cut-scenkę).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki