FANDOM

MISJA
Klub Pier 69
(ang. Pier 69)
Klub Pier 69 (7)
Cesar i CJ kończą z T-Bone Mendezem
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Triady (SA - HUD) Triady
Lokalizacja budynek naprzeciw klubu Pier 69 w Esplanade North, San Fierro, San Andreas
Cel zabicie T-Bone Mendeza i Rydera
Nagroda $15 000,
szacunek +
Wymagania Z zimną krwią
Odblokowuje Ostatni lot Toreno
Niezaliczenie ucieczka Rydera,
śmierć Cesara,
śmierć ludzi Wooziego

Klub Pier 69 – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, piąta dla Triad.

Solucja Edytuj

Po wejściu w znacznik misji woła nas Cesar - wchodzimy na dach i podchodzimy do niego. Informuje nas on o planie, lecz podczas objaśnień ludzie Wooziego wychodzą na dach. Wyciągamy snajperkę i ściągamy ludzi T-Bone'a, którzy stoją na dachu, nie zapominając o tych z lewej. Po przerywniku zeskakujemy z dachu i zaczynamy wycinać ludzi T-Bone'a i Ballasów. Gdy upewnimy się, że nikt nie zacznie strzelać nam w plecy, zajmujemy się T-Bone'em. Gdy zostanie on zabity, inny członek Syndykatu - Ryder - zacznie uciekać w stronę łodzi. Przeskakujemy barierkę i ruszamy za nim w pogoń. Wsiadamy do łodzi i metodą drive-by rozwalamy jego łódź.

Porady Edytuj

  • Wcale nie musimy płynąć za Ryderem - wystarczy wyjąć snajperkę i trafić go dwukrotnie, a misja zostanie zaliczona. Zresztą jest to bezpieczniejszy sposób, gdyż po zakończeniu misji możemy przez przypadek wpłynąć na teren Easter Basin Naval Station lub (trochę rzadziej) na teren Las Venturas, co zaowocuje 5. poziomem poszukiwań.
  • W taki sam sposób również możemy pominąć walkę z Ballasami i ludźmi T-Bone'a, udając się na dach (kierujemy się w to samo miejsce co Triada w cut-scence) i zabijamy T-Bone'a jednym celnym strzałem ze snajperki (najlepiej w głowę). Po tym przejdziemy do części ścigania Rydera.
  • Jeśli wciąż nie radzimy sobie z misją, w ostateczności możemy użyć wyrzutni rakiet i zniszczyć obie łodzie. Ryder dopłynie do wyspy, a tam go zabijamy.

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji beta w tej misji jako pierwszy zginął Ryder, który został zabity w identyczny sposób jak T-Bone w finalnej wersji.
  • Jeżeli wysadzimy obie łodzie (najlepiej użyć do tego ciepłoczułej wyrzutni rakiet) i popłyniemy za Ryderem na wyspę, Lance będzie próbował nas zabić, atakując pięściami.
  • Rozmowa telefoniczna z Cesarem odbywa się tylko wtedy, gdy zabijemy Rydera podczas pościgu motorówkami. Jeśli zabijemy go ze snajperki rozmowa się nie odbędzie
  • Na wyspie można dostrzec całujące się ze sobą kobiety. Jest to prawdopodobnie easter egg.
  • Ryder zawsze ucieka motorówką z paskiem koloru fioletowego (barwy Ballas), a motorówka do której domyślnie powinien wsiąść CJ ma pasek koloru zielonego (barwy Grove Street).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Klub Pier 69 Następna:
Triady (SA - HUD) Z zimną krwią Triady (SA - HUD) Ostatni lot Toreno