Wikia

GTA Wiki

Klub Malibu

Dyskusja0
5442strony na
tej wiki
BIZNES
Klub Malibu
Klub Malibu (VC)
Gra GTA: Vice City
Właściciel Tommy Vercetti
Cena $120 000
Lokalizacja Klub Malibu (VC - HUD) Vice Point, Vice City
Istnieje  ? - 1984 - 1986 - ?

Klub Malibu – klub nocny położony w dzielnicy Vice Point w Vice City. Występuje w Grand Theft Auto: Vice City oraz Grand Theft Auto: Vice City Stories. Jeden z bardziej charakterystycznych budynków w mieście, może stać się własnością protagonisty za cenę $120 000.

Klub położony jest na podwójnym zakręcie jednej z głównych dróg dzielnicy Vice Point. Jest to niewielki, jednopiętrowy budynek z unikatowym, zadaszonym wejściem. Do północnej ściany klubu przylega niewielki parking. W nocy, budynek podświetlany jest na fioletowo.

Wnętrze klubu w większości zajmuje parkiet do tańca, przez cały czas zajęty przez kilkadziesiąt osób. Do parkietu przylega scena, na której tańczy pięć osób w przebraniach strażaka, budowlańca, motocyklisty, żołnierza i policjanta (jest to odniesienie do zespołu Village People, którego członkowie również nosili podobne przebrania). Wokół parkietu, na niewielkim podwyższeniu znajdują się stoliki i miejsca do siedzenia.

Po prawej stronie sceny znajduje się bar (barman po przejęciu klubu przez Vercettiego zostaje zamieniony na barmankę identyczną z tą z klubu Pole Position). Obok baru położone jest wejście do biura na piętrze klubu; przed zakupem klubu próba wejścia do biura skończy się otwarciem ognia przez barmana i ochroniarzy. W biurze znaleźć można minibar, skórzane fotele, stolik zastawiony alkoholem keiran, miniaturkę jachtu Juana Corteza, tablicę do planowania napadu, a po jego wykonaniu - nóż oraz strój do napadu na bank.

Malibu jest chronione przez kilku ochroniarzy; dwóch na zewnątrz klubu oraz dwóch wewnątrz (przed zakupem klubu chroni go także barman).

Klub istnieje w 1984 roku, lecz nie pełni większej roli w fabule Grand Theft Auto: Vice City Stories, nie można także do niego wejść - zostaje jedynie raz wspomniany przez Reni Wassulmaier w misji So Long Schlong, mówi o nim także DJ Luke w radiu Fresh FM.

W Grand Theft Auto: Vice City, po raz pierwszy w fabule głównej gracz odwiedza klub w misji Ciemna uliczka, podczas której spotyka się tu z Paulem z Kent (zleca mu on zabójstwo Leo Teala). Tommy spotyka się z Paulem w klubie jeszcze dwukrotnie: w misji Czekając na śmierć, kiedy Paul mówi Tommy'emu o porwaniu Lance'a oraz w misji Długi jęzor, kiedy dzieli się informacjami o fałszerzach pieniędzy.

Biuro klubu Malibu jest również miejscem, w którym Tommy Vercetti planuje swój napad na bank i wykonuje go po zatrudnieniu eksperta od sejfów, strzelca oraz kierowcy. Po udanym napadzie, klub zaczyna przynosić dochód w wysokości $10 000 dziennie.

W GTA: Vice City, w klubie przez cały czas gra muzyka:

  • Pointer Sisters - "Automatic"
  • Go West - "Call Me"
  • Wang Chung - "Dance Hall Days"

Prócz wymienionych utworów, podczas misji związanych z klubem w trakcie przerywników filmowych odgrywane są inne piosenki:

Ciekawostki Edytuj

  • Cały klub wzorowany jest na klubie Babylon z filmu Człowiek z blizną.
  • Jeśli gracz oddali się na niewielką odległość od zastawy stołowej, leżącej na niektórych stolikach wokół parkietu, ta zniknie.

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Piosenka Whodiniego prócz tej misji nie pojawia się nigdzie w grze.

Więcej od Wikii

Losowa wiki