Fandom

GTA Wiki

Kij bilardowy

7042strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Gwiazda (1).png
BROŃ
Kij bilardowy
(ang. Pool Cue)
Pool Cue (TLaD).png
W grach
GTA San Andreas
GTA IV: The Lost and Damned
GTA V
Typ broń biała
Uszkodzenia małe

Kij bilardowy (ang. Pool Cue) – broń biała, występująca w Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto IV - The Lost and Damned i Grand Theft Auto Online.

W GTA: San Andreas, kij bilardowy jest bronią o największym zasięgu spośród broni białych. Poza tym, zadaje takie same obrażenia. Główną funkcją kija bilardowego jest jednak granie w bilard. Wadą broni jest jednak to, że gracz nie może z nią szybko biec.

Kij bilardowy ponownie pojawił się w GTA IV – w tej grze może być jednak używany tylko i wyłącznie do grania w bilard (tj. nie jest bronią). Taką samą funkcję spełnia w GTA: The Lost and Damned, w dodatku tym występuje też jako wersja skrócona. Wspomniana wersja może być używana tak jak np. kij bejsbolowy.

W GTA V kij bilardowy został dodany w aktualizacji Motocykliści.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

  • Blueberry, Red County – przed małą restauracją.
  • Doherty, San Fierro – pod zawaloną częścią budynku, na północ od garażu CJ-a, w zachodnie części placu budowy.
  • Rockshore East, Las Venturas – na terenie przemysłowym, przy śmietniku (południowo-zachodni kraniec beżowego budynku).
  • Po grze w bilarda pojawia się w naszym ekwipunku (jeśli slot broni białej był wcześniej pusty).

Grand Theft Auto: The Lost and Damned

Acter, Alderney – w siedzibie Lost MC (po grze w bilard).

Grand Theft Auto V

Ciekawostki Edytuj

  • Prawdopodobnie, kij miał być dostępny również jako broń w GTA IV. Świadczy o tym fakt, że można uzyskać go przy użyciu trainerów. Możemy używać go, podobnie jak kija bejsbolowego, jednak nie ma on ikony w HUD-zie.

Galeria Edytuj

Wygląd broni Edytuj

Ikony z HUD-a Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki