FANDOM

Kij bejsbolowy – bardzo pospolita broń występująca we wszystkich grach serii GTA, począwszy od Grand Theft Auto III. W GTA III, Vice City i Chinatown Wars kij bejsbolowy jest drewniany, lecz w następnych grach jest już metalowy. Jest to najłatwiejsza broń do uzyskania (po pięści), znajdujemy ją w wielu miejscach, a w GTA III i Liberty City Stories znajdujemy ją ponadto przy kryjówkach. Kij bejsbolowy jest także, oprócz pistoletu, podstawową bronią gangsterów.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

  • Kij bejsbolowy można kupić w jednym ze sklepów z bronią za $5. Nie można go kupić od Little Jacoba. Oprócz kupienia, kij bejsbolowy można znaleźć w wielu miejscach Liberty City, np. na parkingu stacji metra nadziemnego w Hove Beach.

Grand Theft Auto V

Ciekawostki Edytuj

  • W Grand Theft Auto: San Andreas niektórzy kierowcy posiadają kij bejsbolowy.
  • W wersji beta GTA 3 gracz mógł biegać sprintem, mając w ręku kij bejsbolowy. Poza tym kij bejsbolowy miał być żółto-czerwony, z czerwonym uchwytem.
  • W wersji beta GTA San Andreas kij bejsbolowy prawdopodobnie miał posiadać kolce, przez co przypominałby maczugę.
  • W wersji beta GTA V, kij bejsbolowy miał być z drewna, a nie z metalu.

Galeria Edytuj

Wygląd broni Edytuj

Ikony z HUD-a Edytuj