Wikia

GTA Wiki

Kid's a Hero

Dyskusja0
5193strony na
tej wiki
MISJA
Kid's a Hero
(pol. Heros dla dziecka)
Kid's a Hero (10)
Mike przywozi Yukę do willi Asuki
Gra Grand Theft Auto Advance
Dla Asuka Kasen (A - HUD) Asuka Kasen
Lokalizacja willa Asuki w Bedford Point,
Wyspa Staunton, Liberty City
Cel odbicie Yuki z rąk Kolumbijczyków
Nagroda $10 000 lub $30 000
Wymagania School's Out
Odblokowuje Ante Up
Niezaliczenie zniszczenie autobusu,
upływ czasu,
śmierć Kolumbijczyka odbierającego okup

Kid's a Hero – misja w Grand Theft Auto Advance, pierwsza dla Asuki Kasen.

Solucja Edytuj

Asuka, nie wiedząc o tym, że to Mike stoi za porwaniem Yuki, jej siostrzenicy, zleca mu przekazanie okupu za nią Kolumbijczykom. Mike zgadza się na wszystko pod warunkiem otrzymania pomocy w poszukiwaniach zabójcy Vinniego.

Po rozmowie z Asuką, wsiadamy do jakiegoś samochodu i jedziemy na ustalone miejsce, gdzie gangster odbierze od nas okup (należy wjechać w kwadratowy znacznik i pójść za nim do okrągłego). Po przekazaniu pieniędzy jedziemy na parking w Aspatrii, gdzie w Coachu przetrzymywana jest Yuka. Mike może również przywłaszczyć sobie pieniądze przeznaczone na okup (wówczas nagroda za misję wyniesie $30 000) i od razu pojechać na parking w Aspatrii (ignorując znacznik na radarze). Wtedy jednak będziemy musieli poradzić sobie nie z czterema Kolumbijczykami, lecz z ośmioma.

Jeżeli przekażemy okup, po przyjeździe na miejsce Mike wysiądzie z samochodu i skomentuje sytuację: od tego czasu mamy minutę i 30 sekund, żeby dostać się do Yuki. Przeskakujemy przez ogrodzenie na wschód od autobusu. Autobus okazuje się być zamknięty, dodatkowo zauważają nas ochroniarze (w tym momencie dostaniemy dodatkowe 20 sekund). Pozbywamy się wszystkich i zabieramy klucz do autobusu, upuszczony przez jednego z nich. Wsiadamy do pojazdu.

Po wymianie zdań z Yuką, wyjeżdżamy z parkingu i jedziemy do willi Asuki, uważając na ścigających nas Kolumbijczyków.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTASeriesVideos GBA

Misje w Grand Theft Auto Advance
Poprzednia: Kid's a Hero Następna:
Cisco (A - HUD) School's Out Asuka Kasen (A - HUD) Ante Up

Więcej od Wikii

Losowa wiki