Wikia

GTA Wiki

Kent Paul

Dyskusja0
5442strony na
tej wiki
POSTAĆ
Kent Paul
Kent Paul (VC)
Paul w 1986 roku
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
Aka Paulo, Paul z Kent
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1965 w Kent, Anglia
Dom Vinewood, Los Santos
Narodowość Brytyjczyk
Związki Tommy Vercetti, Carl Johnson, Maccer, Ken Rosenberg, The Gurning Chimps, Madd Dogg, The Truth, Love Fist
Biznes muzyczny
Głos Danny Dyer

Paul Kent (Paul z Kent) – postać występująca w Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: San Andreas. Pracuje w branży muzycznej.

W 1986 roku miał znajomości z gangiem motocyklistów, jednak nie lubił się zbytnio z jego bossem. Miał informacje o większości organizacji kryminalnych w mieście, a także kontakty ze SWAT-em. Nakierował Tommy'ego Vercettiego na trop ludzi związanych z przerwaniem transakcji. Paul był także menedżerem zespołu rockowego Love Fist. Najczęściej przesiadywał w klubie Malibu. Jego strona informuje, że w 1982 przeniósł się z Anglii na Florydę.

W 1992 roku Paul Kent przeniósł się ze swoim kolejnym zespołem, The Gurning Chimps, do San Andreas. Razem z The Truthem, cały zespół został przywiedziony na pustynię. Wszyscy członkowie zespołu zaginęli, prócz Paula i Maccera. Dzięki Carlowi Johnsonowi przenoszą się z pustyni do Pałacu Kaliguli, gdzie pewien czas mieszkają z Kenem Rosenbergiem. Później, zaczyna pracować z Madd Doggiem i wynosi go na szczyty – pod koniec gry Grand Theft Auto: San Andreas Madd Dogg informuje o zdobyciu Złotej Płyty.

W obu grach, Paulowi głosu użyczył Danny Dyer.

W Grand Theft Auto V posiada on własną gwiazdę na Alei Gwiazd.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki