Wikia

GTA Wiki

Kent Paul

Dyskusja0
5396stron na
tej wiki
POSTAĆ
Kent Paul
Kent Paul (VC)
Paul w 1986 roku
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
Aka Paulo, Paul z Kent
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1965 w Kent, Anglia
Dom Vinewood, Los Santos
Narodowość Brytyjczyk
Związki Tommy Vercetti, Carl Johnson, Maccer, Ken Rosenberg, The Gurning Chimps, Madd Dogg, Love Fist
Biznes muzyczny
Głos Danny Dyer

Paul Kent (Paul z Kent) – postać występująca w Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: San Andreas. Pracuje w branży muzycznej.

W 1986 roku miał znajomości z gangiem motocyklistów, jednak nie lubił się zbytnio z jego bossem. Miał informacje o większości organizacji kryminalnych w mieście, a także kontakty ze SWAT-em. Nakierował Tommy'ego Vercettiego na trop ludzi związanych z przerwaniem transakcji. Paul był także menedżerem zespołu rockowego Love Fist. Najczęściej przesiadywał w klubie Malibu. Jego strona informuje, że w 1982 przeniósł się z Anglii na Florydę.

W 1992 roku Paul Kent przeniósł się ze swoim kolejnym zespołem, The Gurning Chimps, do San Andreas. Razem z The Truthem, cały zespół został przywiedziony na pustynię. Wszyscy członkowie zespołu zaginęli, prócz Paula i Maccera. Dzięki Carlowi Johnsonowi przenoszą się z pustyni do Pałacu Kaliguli, gdzie pewien czas mieszkają z Kenem Rosenbergiem. Później, zaczyna pracować z Madd Doggiem i wynosi go na szczyty – pod koniec gry Grand Theft Auto: San Andreas Madd Dogg informuje o zdobyciu Złotej Płyty.

W obu grach, Paulowi głosu użyczył Danny Dyer.

W Grand Theft Auto V posiada on własną gwiazdę na Alei Gwiazd.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki