Wikia

GTA Wiki

Kate McReary

5640stron na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Kate McReary
Kate McReary (IV)
Występuje w
GTA IV
Płeć Kobieta
Urodzona w 1980 w Dukes, Liberty City
Zmarła w 2008 w Suffolk, Algonquin, Liberty City[1]
Dom Meadows Park, Dukes, Liberty City
Narodowość Amerykanka irlandzkiego pochodzenia
Rodzina Maureen McReary (matka),
pan McReary (ojciec),
Patrick McReary (brat),
Francis McReary (brat),
Gerald McReary (brat),
Derrick McReary (brat).
Związki McReary Mob, Niko Bellic
Głos Mary Catherine Donnelly

Kate McReary – postać występująca w Grand Theft Auto IV. Mieszka w Meadows Park w Dukes razem z matką i bratem Patrickiem. Gdy poznaje Niko zakochuje się w nim, ale jej brat każe trzymać się Niko z dala od niej, jednak potem pozwala widywać się z Kate. Nigdy nie wpuściła Niko do domu. Rozważa czy zostać dziewczyną Niko czy tylko jego koleżanką. Podczas fabuły widzimy ją w jej domu i na pogrzebie Derricka lub Francisa.

Kate lubi grę w bilard lub rzutki oraz ubrania z Modo. Nie lubi natomiast występów w Perestroika i Split Sides. Jest dostępna od 08.00 do 24.00.

Kate odgrywa ważną rolę w obu zakończeniach gry:

  • Układ: Po tym jak Niko wybiera układ z Dimitrim Rascalovem, Kate obraża się na niego i beszta go za jego zamiłowanie do pieniędzy. Niko zostaje zaproszony na ślub sam, wtedy Roman zostaje przypadkowo zabity przez człowieka Dimitriego.
  • Zemsta: Kate jest szczęśliwa, że Niko nie wybrał pieniędzy. Roman zaprosi Kate i Niko na wesele z Mallorie. Gdy wszyscy wyjdą na zewnątrz sfrustrowany Jimmy Pegorino zaczyna strzelać do gości i przypadkowo trafia w Kate, która ginie na miejscu.

Przyjaźń Edytuj

Kate lubi:

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Kate jest jedyną dziewczyną, która nigdy nie zaprasza do siebie Niko po randkach.
  • Kate pracuje w komunikacji w Dukes.
  • Misja Mr. & Mrs. Bellic jest jedyną misją, w której Kate pozytywnie zareaguje na ubranie z Perseusa.
  • Z Kate wiąże się poważny problem - jeśli gracz wybierze zemstę to Kate zginie na ślubie Romana i Mallorie. Kilka godzin po ślubie zadzwoni i zapyta się Niko o randkę z nim, choć Kate zginęła już w Mr. & Mrs. Bellic. By w grze nie było błędu należy od razu wykonać misję finałową Out of Commission.
  • Ulubioną stacją Kate jest The Vibe 98.8.
  • Jak większość z postaci ma ona unikalny kask, jest on biało-zielony.
  • W wersji beta prawdopodobnie była ona obecna na ślubie Romana niezależnie od wybrania Zemsty czy Układu.

Przypisy

  1. Tylko w wypadku wybrania Zakończenia „Zemsta”

Więcej od Wikii

Losowa wiki