Wikia

GTA Wiki

Karawan Romero

Dyskusja0
5380stron na
tej wiki
POJAZD
Karawan Romero
Romero, Hearse
(ang. Romero's Hearse)
Karawan Romero (V)
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA IV
GTA Chinatown Wars
GTA V
Typ karawan pogrzebowy
Producent Albany (Grand Theft Auto IV)
Chariot (Grand Theft Auto V)
Przypomina Buick Superior Hearse (VC, SA),
Ford LTD Country Squire (LCS),
Ford Taurus (IV, CW, V)
Tuning TransFender (SA), Los Santos Customs (V)
Zobacz Romero

Disambig Ten artykuł opisuje karawan Romero występujący w uniwersach 3D i HD. Może chodziło ci o samochód osobowy Romero, występujący w GTA 2?

Karawan Romero (ang. Romero's Hearse) – czterodrzwiowy samochód (dwudrzwiowy w Liberty City Stories), występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas (jako Romero), Grand Theft Auto: Liberty City Stories (jako Hearse), Grand Theft Auto IV (jako Romero), Grand Theft Auto: Chinatown Wars (jako Hearse) i Grand Theft Auto V.

Opis Edytuj

Pojazd ten po raz pierwszy wystąpił w GTA Vice City, nosił nazwę Karawan Romero (ang. Romero's Hearse). W GTA: San Andreas i GTA IV wystąpił pod nazwą Romero, a w Liberty City Stories i Chinatown Wars pod nazwą Hearse.

W GTA Vice City i San Andreas, Karawan Romero przypomina Buicka Superior Hearse z lat 80. (ten z kolei przypomina Buicka Electra z lat 1977-84). Zawsze występuje w kolorze czarnym, w przeciwieństwie do jego wersji z San Andreas, występuje w kilku kolorach (generalnie ciemniejszych). W GTA: Liberty City Stories, Hearse jest wydłużonym i nieco przerobionym Perennialem (także występuje tylko w kolorze czarnym). Karawany w całym uniwersum 3D zawierają trumny. W GTA IV, Romero jest zmodyfikowanym Washingtonem, tak jak on, jest produkowany przez firmę Albany. Występuje tylko w jednej misji (Undertaker). W GTA V produkowany jest przez firmę Chariot, przypomina wyglądem karawan z GTA IV.

Karawan Romero w Vice City jest dość szybkim pojazdem, bardzo źle się jednak prowadzi. W GTA: San Andreas parametry Romero są jeszcze gorsze - źle się nim hamuje, osiąga o wiele niższe prędkości. W GTA IV i GTA V, Romero prowadzi się prawie tak samo, jak Washington, ma bardzo dobre przyspieszenie i dość dobrą prędkość maksymalną. Najlepszą wersją Romero jest wersja występująca w GTA: Chinatown Wars. Zachowuje ona prędkość i przyspieszenie wersji z GTA IV, lepiej się prowadzi i wchodzi w zakręty. We wszystkich wystąpieniach Romero jest dwuosobowy - wyjątkiem jest GTA: Vice City (czteromiejscowy).

Ciekawostki Edytuj

  • Chociaż Romero w GTA IV normalnie nie jeździ po ulicach, jeżeli sami będziemy jeździć tym karawanem, zacznie pojawiać się na ulicach.
  • Hearse w GTA Chinatown Wars nie ma animacji otwierania drzwi.
  • Romero, mógł wziąć swą nazwę, od znanego reżysera filmów grozy, George'a Romero.
  • Zarówno w GTA Vice City jak i w GTA San Andreas można przemalować ten wóz. Jednak w GTA VC nie zmienia koloru podczas przemalowywania (jednak sam wóz zostaje naprawiony, a policja przestaje się nim interesować), a w GTA SA może zmienić kolor (zazwyczaj na odcienie szarego lub czarny, w warsztacie TransFender na dowolny).
  • W GTA V w Los Santos Customs w dzielnicy La Mesa możemy zobaczyć zniszczony karawan na podnośniku.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

  • Podczas misji Pogrzeb.
  • Można go uzyskać, wpisując kod - thelastride.

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

  • Na parkingu w zachodniej części cmentarza w północno-wschodnim Steinway (rozpoczyna misję poboczną Graveyard Groove).
  • Dostępny do kupienia w salonie samochodowym w BOABO ($300, po misji The Wheelman).

Grand Theft Auto V

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki