Fandom

GTA Wiki

Kamienica przy stadionie

6720stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

KRYJÓWKA
Kamienica przy stadionie
(ang. Hyman Condo)
Kamienica przy stadionie (VC).jpg
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Lokalizacja Downtown
Cena $14 000
Wielkość duża
Garaże 1. garaż: na 4 pojazdy
2. garaż: na 2 pojazdy
3. garaż: na 2 pojazdy
Bronie nagrody po ukrytych paczkach na dachu
Inne łapówka policyjna na parterze,
luźny strój na dachu,
Maverick na dachu.

Kamienica przy stadionie (ang. Hyman Condo) – jedna z kryjówek w Grand Theft Auto: Vice City.

Do kryjówki wlicza się niewidoczny apartament, położony w kamienicy, trzy duże garaże (mieszczące ogółem osiem pojazdów; jeden na cztery i dwa na dwa pojazdy) oraz lądowisko na dachu budynku, na którym pojawia się Maverick, luźny strój do przebrania oraz nagrody za zebranie ukrytych paczek. Dodatkowo, niedaleko kryjówki znaleźć można łapówkę policyjną oraz jedną z ukrytych paczek.

Kryjówka jest najdroższa ze wszystkich w grze; kosztuje $14 000. Mieści się ona w Downtown, niedaleko stadionu.

Ciekawostki Edytuj

  • Po zakupie tej kryjówki na dachu będą dostępne nagrody po zebranych ukrytych paczkach. W oryginalnym GTA Vice City na PS2 występuje jednak pewien błąd: jeżeli posiadamy mniej niż 70 paczek (nie wszystkie bronie mamy odblokowane), to po zebraniu ich nie pokażą się one na dachu. Ten błąd można obejść kupując tę kryjówkę dopiero po zebraniu co najmniej 70 ukrytych paczek. Podobna sytuacja nie dzieje się w wersjach na PC, XBOX i kolejnych wersjach wydanych na PS2.

Więcej w Fandom

Losowa wiki