Fandom

GTA Wiki

KRAPEA

7039stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
KRAPEA (IV).jpg

KRAPEA – szwedzka firma produkująca meble występująca w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V. Sprzedaje ona meble do samodzielnego montażu, o czym świadczy motto firmy: We fake it, you make it (ang. My podrabiamy, ty składasz). Ma stronę internetową, oraz sklep na rogu Frankfort Avenue i Hematite Street w The Triangle, Algonquin w Liberty City oraz w Textile City w Los Santos. W Liberty City można także spotkać Steedy z nazwą firmy.

KRAPEA jest prawdopodobnie wzorowana na sieci sklepów IKEA. Świadczy o tym m.in. logo firmy - jest to taboret o charakterystycznym kształcie, który jest jednym z najbardziej znanych produktów IKEA. Nazwa pochodzi najprawdopodobniej od słowa crap (ang. wulg. gówno) i nazwy IKEA.

Znani pracownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Firma ta posiada skomplikowaną sieć papierniczych korporacji, które mieszczą się na Bermudach, Mauritiusie i Vanuatu, a większość ich mebli wykonywanych jest w Chinach, lecz mimo to uważają się za szwedzką firmę.
  • Według strony internetowej, sklepy tej firmy są ulokowane w najtrudniej dostępnych miejscach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki