Wikia

GTA Wiki

Johnny Klebitz

Dyskusja2
5469stron na
tej wiki
POSTAĆ
Jonathan Klebitz
Johnny Klebitz (TLaD)
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Lost and Damned
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
GTA V
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1974 w Acter, Alderney
Zmarł w 2013 w Sandy Shores, Blaine County
Dom Acter, Alderney
Narodowość Amerykanin
Rodzina Michael Klebitz (brat)
Związki The Lost Brotherhood
Pojazdy Hexer
Głos Scott Hill
Johnny Klebitz (V)

Johnny w GTA V

Johnny Klebitz (TLaD - art)

Artwork Johnny'ego Klebitza

Jonathan "Johnny" Klebitz – główny bohater Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Występuje także w Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony oraz Grand Theft Auto V, gdzie umiera z ręki Trevora. W 2008, Johnny pełni obowiązki szefa The Lost Brotherhood gangu motocyklowego, podczas gdy przywódca gangu, Billy Grey, został odesłany na odwyk. Podczas gdy on jest liderem, Klebitz utrzymuje względny spokój między The Lost Brotherhood i gangiem rywali, Angels of Death.

Grand Theft Auto IVEdytuj

Jonathan Klebitz urodził się w 1974 r. W wieku lat 34, jest on najstarszym z trzech bohaterów GTA IV (Johnny, Luis i Niko). Urodził się w Acter, Alderney (prawdopodobnie wychował się w tej dzielnicy, nadal mieszka w Alderney) w rodzinie żydowskiej. Zakłada się, że rodzice zawsze chcieli, by był kierowcą autobusu (kiedy, Johnny kradnie autobus, czasami mówi: "Moja matka powiedziała mi, że będę dorastać jako kierowca autobusu."). Jego brat, Michael Klebitz, zapoznał go z Billym Greyem, jako dzieci w 1984 roku, gdy Johnny miał 10 i Michael i Billy po 15. Michael jednak w dorosłym życiu był porządnym obywatelem i żołnierzem służącym w Iraku, i krytykuje życie Johnny'ego w gangu The Lost i związki przestępcze z Billym. Johnny ok. 1991 roku trafił do więzienia stanowego w Acter. Johnny ma na twarzy wiele blizn i prawdopodobnie słabiej widzi na jedno oko. Johnny w przeciwieństwie do Billego troszczy się o bractwo Lost, a problemy członków gangu nie są mu obce.

Johnny był chłopakiem Ashley Butler, jednak zerwał z nią gdy dowiedział się że Ashley zdradza go z Billym. Najlepszym przyjacielem Johnny'ego jest Jim Fitzgerald.

Grand Theft Auto V Edytuj

Johnny i jego znajomi, Terry Thorpe, Clay Simons i Ashley Butler trafili do Blaine County. Ashley ponownie została dziewczyną Johnny'ego. Gang The Lost nawiązał współpracę z Trevorem Philipsem. Johnny uzależnił się od narkotyków, które Trevor mu dostarczał. W 2013 roku Johnny dowiaduje się o tym, że Trevor uprawiał seks z Ashley, przez co przyjeżdża pod jego przyczepę i urządza awanturę. Trevor w dzikim szale zabija szefa The Lost rozbijając butelkę na jego głowie, a następnie miażdżąc jego czaszkę. Przyjeżdżając do Lostów pokazuje im kawałek mózgu Johnny'ego, który przylepił mu się do buta. Terry i Clay nie mogą uwierzyć w śmierć Johnny'ego.

Ciekawostki Edytuj

  • Johnny Klebitz jest drugim oficjalnie zmarłych protagonistą — pierwszym jest Victor Vance. Poza tym jest on też jedynym protagonistą, który zginął z rąk innego protagonisty.
  • W GTA V ma naszywkę Vice President co znaczy, że nie był już przywódcą Lostów. Możliwe jest jednak, że jest to niedopatrzenie ze strony twórców gry.
  • Postać Johnny'ego jest bardzo podobna do postaci Johna Marstona z gry Red Dead Redemption, także autorstwa Rockstar Games. Obaj mają podobne imię, mówią niskimi głosami, należą do gangów, które zostają wyniszczone przez swoich liderów, obaj nie widzą na jedno oko, a także antagoniści ich gier mają na imię Bill. Johnny jest także nazwany przez Trevora kowbojem, co od razu kojarzy się z Marstonem.
  • Johnny nie lubi jeździć samochodami, a podczas jazdy samochodami wypada przez przednią szybę dużo częściej niż Niko czy Luis.
  • W GTA IV wygląda on inaczej niż w GTA The Lost and Damned i w GTA The Ballad of Gay Tony. Nosi inne ubranie, jest znacznie mniej muskularny, jego skóra jest bledsza, a jego blizny i tatuaże są bardziej widoczne. W GTA V nosi takie samo ubranie jak w TLAD i w TBOGT, lecz jest znacznie mniej muskularny, jego skóra jest dużo bledsza, ma więcej blizn, jest bardziej zarośnięty, chudszy, a także garbi się. Większość z tych wad jest skutkiem uzależnienia się Johnny'ego od narkotyków.
  • W wersji beta GTA IV: The Lost and Damned Johnny mógł nosić dwa ubrania - to, które nosi w GTA IV i to, które nosi w wersji finałowej.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto IV Edytuj

The Lost and Damned Edytuj

Johnny jest protagonistą tej gry więc występuje w każdej misji

The Ballad of Gay Tony Edytuj

Grand Theft Auto V Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki