Wikia

GTA Wiki

Johnny Klebitz

Dyskusja2
5383strony na
tej wiki
POSTAĆ
Jonathan Klebitz
Johnny Klebitz (TLaD)
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Lost and Damned
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
GTA V
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1974 w Acter, Alderney
Zmarł w 2013 w Sandy Shores, Blaine County
Dom Acter, Alderney
Narodowość Amerykanin
Rodzina Michael Klebitz (brat)
Związki The Lost Brotherhood
Pojazdy Hexer
Głos Scott Hill
Johnny Klebitz (V)

Johnny w GTA V

Johnny Klebitz (TLaD - art)

Artwork Johnny'ego Klebitza

Jonathan "Johnny" Klebitz – główny bohater Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Występuje także w Grand Theft Auto IV , Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony oraz Grand Theft Auto V, gdzie umiera z ręki Trevora. W 2008, Johnny pełni obowiązki szefa The Lost Brotherhood gangu motocyklowego, podczas gdy przywódca gangu, Billy Grey, został odesłany na odwyk. Podczas gdy on jest liderem, Klebitz utrzymuje względny spokój między The Lost Brotherhood i gangiem rywali, Angels of Death.

Jonathan Klebitz urodził się w 1974 r., a w wieku lat 34, jest on najstarszym z trzech bohaterów GTA IV (Johnny, Luis i Niko). Urodził się w Acter, Alderney (prawdopodobnie wychował się w tej dzielnicy, nadal mieszka w Alderney) w rodzinie żydowskiej. Zakłada się, że rodzice zawsze chcieli, by był kierowcą autobusu (kiedy, Johnny kradnie autobus, czasami mówi: "Moja matka powiedziała mi, że będę dorastać jako kierowca autobusu."). Jego brat, Michael Klebitz, zapoznał go z Billym Greyem, jako dzieci w 1984 roku, gdy Johnny miał 10 i Michael i Billy po 15. Michael jednak w dorosłym życiu był porządnym obywatelem i żołnierzem służącym w Iraku, i krytykuje życie Johnny'ego w gangu The Lost i związki przestępcze z Billym. Johnny ok. 1991 roku trafił do więzienia stanowego w Acter. Johnny ma na twarzy wiele blizn i prawdopodobnie słabiej widzi na jedno oko. Johnny w przeciwieństwie do Billego troszczy się o bractwo Lost, a problemy członków gangu nie są mu obce.

Johnny był chłopakiem Ashley Butler, jednak zerwał z nią gdy dowiedział się że Ashley zdradza go z Billym. Najlepszym przyjacielem Johnny'ego jest Jim Fitzgerald.

Grand Theft Auto V Edytuj

Johnny i jego znajomi, Terry Thorpe, Clay Simons i Ashley Butler trafili do Blaine County. Ashley ponownie została dziewczyną Johnny'ego. Ten dowiaduje się o tym, że Trevor Philips uprawiał z nią seks. Trevor podstępnie zabija szefa The Lost rozbijając butelkę na jego głowie, a następnie miażdżąc jego czaszkę. Przyjeżdżając do Lostów pokazuje im kawałek mózgu Johnny'ego, który przylepił mu się do buta.

Ciekawostki Edytuj

  • Johnny Klebitz jest jednym z dwóch oficjalnie zmarłych protagonistów — drugim jest Victor Vance.
  • Jest również jedynym protagonistą, który zginął z rąk innego protagonisty — Trevora.
  • W GTA V ma naszywkę Vice president co znaczy, że nie był już przywódcą Lostów.
  • Postać Johnny'ego jest bardzo podobna do postaci Johna Marstona z gry Red Dead Redemption. Obaj mają podobne imię, należą do gangów, które zostają wyniszczone przez swoich liderów, obaj nie widzą na jedno oko, a także antagoniści ich gier mają na imię Bill. Johnny jest także nazwany przez Trevora kowbojem, co od razu kojarzy się z Marstonem.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto IV Edytuj

The Lost and Damned Edytuj

Johnny jest protagonistą tej gry więc występuje w każdej misji

The Ballad of Gay Tony Edytuj

Grand Theft Auto V Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki