Wikia

GTA Wiki

Joey Leone

Dyskusja0
5420stron na
tej wiki
POSTAĆ
Joey Leone
Joey Leone (III)
Występuje w
GTA III
Płeć Mężczyzna
Narodowość Włoch
Rodzina Salvatore Leone (ojciec),
Maria Latore (macocha)
Związki Claude, Rodzina Leone, Carl Johnson, Misty
Pojazdy Stretch, Sentinel mafii, BF Injection
Biznes warsztat samochodowy
Głos Michael Rapaport

Joey Leone – postać występująca w Grand Theft Auto III. Syn dona rodziny Leone, Salvatore'a; właściciel warsztatu samochodowego w Trenton.

Najwyraźniej, Joey od samego początku nie miał ambicji do starania się o wysoką pozycję w rodzinie, zamiast tego zajął się przestępczością na małą skalę. Założył wtedy swój warsztat samochodowy. W latach 1987-1992 zatrudniał Carla Johnsona, który kradł dla niego samochody[1]. W roku 1992, CJ wyjeżdża jednak do Los Santos na pogrzeb swojej matki, Joey kontynuuje wtedy pracę jako mechanik rodziny Leone. Joey został wspomniany przez swojego ojca w 1998, gdy ten mówi Toniemu Ciprianiemu, że jest on w lepszej sytuacji, niż nawet Joey[2].

W roku 2001, zapoznaje się z Claude'em, bohaterem Grand Theft Auto III, gdy ten odwozi do niego jego ulubioną prostytutkę, Misty. Zaczyna zlecać mu zadania, polegające głównie na walce z innymi gangami (zabicie jednego z braci Forelli oraz pozbycie się ciała innego, zabicie członka Triady), jak i również na kradzieży pieniędzy (obrabowanie banku oraz konwoju z pieniędzmi). Oprócz tego, przez Joeya Claude zapoznaje się z Tonim Ciprianim. Po raz ostatni, Joey pojawia się w misji Salvatore zwołuje naradę.

Występowanie w misjach Edytuj

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Fragment misji Swobodne lądowanie:
    Carl Johnson: Nazywam się Carl Johnson, proszę pana. Przed współpracą z obecnym tu panem Rosenbergiem miałem przyjemność pracować z pańskim synem, Joey'em, jeszcze w Liberty City.
    Salvatore Leone: Znasz mojego Joeya? To dobrze. No dobra mały. Co mogę dla ciebie robić?
  2. Oryginał brzmi: "What more could a family guy ask for? Even my son don't got it so good."

Więcej od Wikii

Losowa wiki