Jizzy
Jizzy (misja) (18)
CJ wykonuje jedno z poleceń Jizzy'ego — zabija pastora
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Triady (SA - HUD) Triady (cut-scenka, część I)
Syndykat Loco (SA - HUD) Syndykat Loco (misja, część II)
Lokalizacja garaż CJ-a w Doherty (część I)
klub Pleasure Domes w Battery Point, San Fierro, San Andreas (część II)
Cel rozpoznanie członków syndykatu,
wykonanie kilku zadań dla Jizzy'ego
Nagroda $3 000,
szacunek +,
2. poziom złej sławy
Wymagania Fotograficzna okazja
Odblokowuje T-Bone Mendez,
Mountain Cloud Boys
Niezaliczenie zniszczenie Broadwaya,
śmierć którejkolwiek z prostytutek,
upływ czasu (2:00),
ucieczka pastora

Disambig Może chodziło Ci o postać Jizzy'ego B.?

Jizzy – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, druga dla Triad, pierwsza zaś dla Syndykatu Loco.

Solucja Edytuj

Pierwsza część misji polega na obejrzeniu cut-scenki, podczas której członek Triad rozpozna członków syndykatu. Po pierwszej części można dokonać zapisu. Aby rozpocząć drugą część misji, należy zgłosić się do klubu Jizzy'ego w Battery Point. Wsiadamy do podstawionego Broadwaya i jedziemy do hotelu w śródmieściu. Drugie zadanie polega na zabiciu konkurencyjnego alfonsa. Jedziemy do Hashbury (mamy dwie minuty) i zabijamy go. Uważamy, aby nie zabić przy okazji prostytutki. Trzecie zadanie polega na uratowaniu prostytutki. Jedziemy na miejsce i zdejmujemy dwóch napastników. Następne zadanie polega na odebraniu prostytutki z hotelu (tej samej, którą zawoziliśmy tam w pierwszym zadaniu). Okazuje się jednak, że została zabrana przez pastora. Podjeżdżamy do uciekającej limuzyny i niszczymy ją metodą drive-by. Za limuzyną w Huntleyu jedzie kilku ochroniarzy, których zabijamy. W "nagrodę" po misji oprócz pieniędzy i szacunku dostaniemy drugi poziom poszukiwań.

Ciekawostki Edytuj

  • Broadway w tej misji ma niezniszczalne opony.
  • W misji występują 3 unikalne auta:
  • Zdjęcie Jizzy'ego B. w tle jest różowe, chociaż podczas robienia tego zdjęcia w misji Fotograficzna okazja jest to niemożliwe - nie ma tam nic różowego.
  • Jest to jedna z trzech misji w grze gdzie gracz po ich zakończeniu otrzymuje poziom poszukiwań. Pozostałe to Straż przednia i Tama i wybuch.

Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Jizzy Następna:
Triady (SA - HUD) Fotograficzna okazja Syndykat Loco (SA - HUD) T-Bone Mendez
Wu Zi Mu (SA - HUD) Mountain Cloud Boys