FANDOM

Jive Drive – misja w Grand Theft Auto: Vice City Stories, pierwsza dla Lance'a Vance'a.

Solucja Edytuj

Po dojechaniu na Escobar International Airport spotykamy Lance'a, który postanowił przybyć do Vice City w celu dołączenia do Vica. Po krótkiej rozmowie bohaterowie wsiadają do samochodu i odjeżdżają sprzed terminalu. Po chwili drogę blokują członkowie gangu Cholos, którzy zaczynają się odgrażać. Po krótkiej wymianie zdań Lance rusza i jedzie w kierunku Little Haiti przez Little Havana. Naszym zadaniem jest strzelanie do samochodów przeciwników z Micro SMG w celu bezpiecznej ucieczki. Podczas strzelania musimy przede wszystkim uważać na pasek zniszczeń. Możemy sobie pomóc spowalniając tępo odpowiednim przyciskiem na kontrolerze. Mimo starań samochód braci Vance i tak rozbija się w Little Haiti, tym samym mamy za zadanie obronić Lance'a poprzez wyeliminowanie kilkunastu Cholos. Po wszystkim wsiadamy z Lancem do jakiegoś samochodu np. Cholo Sabre i odwozimy go do hotelu w Downtown. Istnieje prawdopodobieństwo bycia poszukiwanym przez policję, dlatego odwożąc Lance'a do hotelu możemy skorzystać z usług Pay 'n' Spray, który i tak jest po drodze.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Jive Drive - przez GTAmissions.com Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City Stories
Poprzednia: Jive Drive Następna:
Louise Cassidy-Williams (VCS - HUD) To Victor, the Spoils Louise Cassidy-Williams (VCS - HUD) Hose the Hoes
Umberto Robina (VCS - HUD) Nice Package