Wikia

GTA Wiki

Jimmy Pegorino

Dyskusja0
5211stron na
tej wiki
POSTAĆ
James Pegorino
James Pegorino (IV)
Występuje w
GTA IV
Aka Jimmy, Peg, Skipper, Jimmy the Guido
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1957 w Alderney City, Alderney
Zmarł w 2008
Dom Westdyke, Alderney
Narodowość Amerykanin włoskiego pochodzenia
Rodzina Angie Pegorino (żona)
nieznany syn (nie żyje)
Związki Pegorino Family, Irish Mob, Phil Bell, Ray Boccino, Anthony Corrado, Niko Bellic
Pojazdy Cognoscenti, Schafter
Biznes Honkers Gentlemen's Club
Głos Tony Patellis

James "Jimmy" Pegorino – postać występująca w Grand Theft Auto IV, 51-letni szef rodziny Pegorino. Mieszka w Westdyke w Alderney, ma żonę, Angie. Kiedyś miał także syna, który popełnił samobójstwo. Od tamtego zdarzenia, James jak syna traktuje swojego ochroniarza - Anthony'ego Corrado. Jimmy ma jedno marzenie - chciałby, aby jego mafia (rodzina Pegorino) weszła do związku pięciu rodzin - The Commission. Poprzez gang Irlandczyków próbuje zniszczyć jedną z rodzin - Ancelotti Family, aby później zająć jej miejsce.

W trakcie gry, Jimmy zleca Niko zabójstwo swojego ochroniarza - Anthony'ego (myśli, że pracuje dla FIB). Niko dokonuje tego, odłączając aparaturę w szpitalu, gdzie się on znajduje (wcześniej Anthony dostał ataku serca). Później, Jimmy odkrywa kolejnego kreta - Raya Boccino. Na jego zlecenie zostaje zabity przez Niko. Następnie, Jimmy prosi Niko, aby wziął udział w układzie pomiędzy nim, Jimmym i dawnym wrogiem Jimmy'ego - Dimitrim Rascalovem. Od wyboru Niko zależą dalsze wydarzenia:

  • Zemsta – Jimmy jest wściekły, że Niko nie poszedł na układ i zabił Dimitriego. Podczas ślubu Romana i Mallorie strzela do Niko, lecz trafia w jego dziewczynę - Kate McReary, która ginie na miejscu. W akcie zemsty później Niko, razem z Romanem i Jacobem, zabija Jimmy'ego.
  • Układ – jeśli Niko zdecyduje się wziąć udział w układzie, Rascalov zdradza Pegorino i kradnie towar. Następnie, Dimitri wysłał zabójcę, aby zabił Niko podczas ślubu Mallorie i Romana. Podczas szamotaniny pistolet wypala, kula trafia Romana który ginie. W odwecie, Niko i Little Jacob zaczynają ścigać Dimitriego i Pegorino do starego kasyna, gdzie Pegorino zostaje zabity przez Dimitriego.

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki