Wikia

GTA Wiki

Jimmy Pegorino

6286stron na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
James Pegorino
James Pegorino (IV).jpg
Występuje w
GTA IV
Aka Jimmy, Peg, Skipper, Jimmy the Guido
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1957 w Alderney City, Alderney
Zmarł w 2008
Dom dom w Westdyke, Alderney
Narodowość Amerykanin włoskiego pochodzenia
Rodzina Angie Pegorino (żona)
nieznany syn (nie żyje)
Związki Pegorino Family, Irish Mob, Phil Bell, Ray Boccino, Anthony Corrado, Niko Bellic, Dimitri Rascalov
Pojazdy Cognoscenti, Schafter
Biznes Honkers Gentlemen's Club
Głos Anthony Patellis

James „Jimmy” Pegorino – postać występująca w Grand Theft Auto IV, 51-letni szef rodziny Pegorino. Mieszka w Westdyke w Alderney, ma żonę, Angie. Kiedyś miał także syna, który popełnił samobójstwo. Od tamtego zdarzenia, James jak syna traktuje swojego ochroniarza - Anthony'ego Corrado. Jimmy ma jedno marzenie – chciałby, aby jego mafia (rodzina Pegorino) weszła do związku pięciu rodzin – The Commission. Poprzez gang Irlandczyków próbuje zniszczyć jedną z rodzin – Ancelotti Family, by później zająć jej miejsce.

W trakcie gry, Jimmy zleca Niko zabójstwo swojego ochroniarza – Anthony'ego (myśli, że pracuje dla FIB). Niko dokonuje tego, odłączając aparaturę w szpitalu, gdzie się on znajduje (wcześniej Anthony dostał ataku serca). Później, Jimmy odkrywa kolejnego kreta - Raya Boccino. Na jego zlecenie zostaje zabity przez Niko. Następnie, Jimmy prosi Niko, by wziął udział w układzie pomiędzy nim, Jimmym i dawnym wrogiem Jimmy'ego - Dimitrim Rascalovem. Od wyboru Niko zależą dalsze zdarzenia:

  • Zemsta – Jimmy jest wściekły, że Niko nie poszedł na układ i zabił Dimitriego. Podczas ślubu Romana i Mallorie strzela do Niko, lecz trafia w jego dziewczynę - Kate McReary, która ginie na miejscu. W akcie zemsty później Niko zabija Jimmy'ego.
  • Układ – jeśli Niko zdecyduje się wziąć udział w układzie, Rascalov zdradza Pegorino i kradnie towar. Następnie, Dimitri wysłał zabójcę, aby zabił Niko podczas ślubu Mallorie i Romana. Podczas szamotaniny pistolet wypala, kula trafia Romana który ginie. W odwecie, Niko i Little Jacob zaczynają ścigać Dimitriego i Pegorino do starego kasyna, gdzie Pegorino zostaje zabity przez Dimitriego.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV).png

NAZWISKO Pegorino
IMIĘ Jimmy „Peg”
WIEK 51
MIEJSCE URODZENIA Alderney City, Alderney
POWIĄZANIA Syndykat Przestępczy Pegorino
REJESTR PRZEST. 1973 – Kradzież samochodów na większą skalę
1974 – Posiadanie skradzionej własności
1976 – Zbrojne rozboje
1979 – Wielkie kradzieże
1981 – Promowanie hazardu
1985 – Porwanie
1988 – Zabójstwo
2005 – Kanciarstwo
ADNOTACJE Kiedyś przez krótki czas był szefem Alderney rządzonym przez Syndykat Przestępczy Pegorino, który przejął po swoim ojcu.
Próbuje kontrolować kanciarstwo prowadzone przez pięć rodzin z Algonquin, ale jego władza jest wątpliwa.
Jego głównymi współpracownikami są Phil Bell i Ray Boccino.
Powiązany z członkami organizacji przestępczej Amerykanów irlandzkiego pochodzenia, takimi jak Gerald McReary z Dukes.
Mieszka w Alderney ze swoją żoną, Angie.
Posiada Honkers Gentelmen's Club w Tudor.

SURNAME Pegorino
FIRST NAME Jimmy "Peg"
AGE 51
PLACE OF BIRTH Alderney City, Alderney
AFFILIATIONS Pegorino Crime Syndicate
CRYMINAL RECORD 1973 – Grand Theft Auto
1974 – Possession Stolen Property
1976 – Armed Robbery
1979 – Grand Larceny
1981 – Promoting Gambling
1985 – Hijacking
1988 – Manslaughter
2005 – Racketeering
NOTES Head of the previously small time Alderney based Pegorino Crime Syndicate which he took over from his father.
Attempting to control rackets being run by the five Algonquin families but his power is questionable.
Main associates are Phil Bell and Ray Boccino.
Ties to Irish American hoods such as Gerald McReary in Dukes.
Lives in Alderney with his wife, Angie.
Owns the Honkers Gentlemen's Club in Tudor.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Postać Jimmy'ego Pegorino może być wzorowana na postaci Phila Leotardo z serialu Rodzina Soprano. Phil Leotardo był grany przez Franka Vincenta, który podłożył głos pod Salvatore'a Leone. Poza tym aktor, który podłożył głos pod Pegorino, Anthony Patellis, wystąpił w jednym odcinku tego serialu jako Charles Cirillo.
  • Jeśli gracz wybierze Układ, Jimmy będzie jednym z antagonistów, którzy giną z rąk innych antagonistów.
  • W zakończeniu Zemsta niemożliwe jest zabicie Pegorino przed dotarciem do Wyspy Szczęśliwości. Nawet jeśli uda nam się w niego wycelować i wystrzelić, Pegorino nie zostanie zraniony.
  • Jimmy jest jednym z trzech antagonistów, którzy giną zabici przez innego antagonistę (w przypadku zakończenia Układ). Drugimi takimi antagonistami są Miguel i Jimmy Hernandez.

Więcej od Wikii

Losowa wiki