Fandom

GTA Wiki

Jimmy Hernandez

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POSTAĆ
Jimmy Hernandez
Jimmy Hernandez (SA).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
Płeć Mężczyzna
Zmarł w 1992 w Bone County, San Andreas
Narodowość Amerykanin pochodzenia meksykańskiego
Związki C.R.A.S.H., LSPD, Rodziny z Grove Street (uniwersum 3D), Ballas, Los Santos Vagos, Carl Johnson
Głos Armando Riesco

James Hernandez – postać występująca w Grand Theft Auto: San Andreas, policjant LSPD, jedyny nieskorumpowany członek C.R.A.S.H.

W 1992 roku Jimmy Hernandez został członkiem C.R.A.S.H. Współpracował z Frankiem Tenpennym i Eddiem Pulaskim, którzy często go obrażali i poniżali, gdyż za nim nie przepadali i mu zbytnio nie ufali. Miał zamiar być uczciwym i przestrzegającym prawa policjantem, został jednak zmuszony przez Franka i Eddiego do zabicia pobitego przez nich oficera Ralpha Pendelbury'ego.

Później mając dość korupcji i przestępstw popełnianych przez kolegów z pracy, doniósł na nich. Kiedy Tenpenny dostaje akta od Carla obarczające Jimmy'ego, ten dostaje z łopaty w głowę, a Pulaski dostaje za zadanie dopilnować, by Carl zakopał ciało Hernandeza. Ten później budzi się i atakuje Pulaskiego, lecz ten się odwraca i zabija go. Zeznania Hernandeza umożliwiły chwilowe aresztowanie Tenpenny'ego, ten jednak, w wyniku braku dowodów, został oczyszczony z zarzutów, co spowodowało wybuch zamieszek w Los Santos.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W czasie Grand Theft Auto: San Andreas Hernandez odzywa się tylko raz — po powrocie Carla z pogrzebu matki na Grove Street, dzwoni do niego w imieniu Tenpenny'ego i Pulaskiego, ostrzegając, aby nie opuszczał miasta. Więcej jego kwestii można usłyszeć w czasie filmu The Introduction.
  • Postać Jimmy'ego Hernandeza jest bardzo podobna do postaci agenta Andreasa Sancheza z Grand Theft Auto V. Obaj są latynosami, pracują dla skorumpowanch organizacji porządkowych, mają dwóch wspólników, zdradzają ich w imię prawa, za co giną z ich rąk.
  • Armando Riesco użyczający głosu Hernandezowi, także użyczył głosu przechodniom, a także Pierrowi La Ponce i Victorowi Vance'owi w GTA Vice City.

Więcej w Fandom

Losowa wiki