Wikia

GTA Wiki

Jim Fitzgerald

6503strony na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
James Fitzgerald
James Fitzgerald (TLaD).jpg
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Lost and Damned
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1963
Zmarł w 2008
Dom Alderney
Narodowość Amerykanin
Rodzina Jackie Fitzgerald (żona)

nieznana córka

Związki The Lost Brotherhood
Pojazdy Zombie
Głos Chris McKinney

James "Jim" Fitzgerald – postać występująca w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned, gdzie jest deuteragonistą. Jim Fitzgerald jest starszym członkiem i skarbnikiem Bractwa Lost oraz prawą ręką wiceprezesa Johnny'ego Klebitza.

Jim, tak samo jak Johnny, był przeciw wojnie z Angels of Death, którą nawiązał Billy po wyjściu z odwyku. Podobnie jak Johnny, Jim nie lubi Billy'ego i nie popiera go jako przywódcy.

Razem z Johnnym kradną motory ze stajni Angels of Death, następnie Dwóch oficerów z LCPD zabrało im te motory z powodu kradzieży, ale wpadli w pułapkę.

Jim jest obecny w trakcie czynienia interesów z Triadami wraz z Johnnym i z Billym, gdzie Billy zostaje aresztowany.

Po śmierci Briana, Johnny otrzymuje jego kryjówkę i razem z Jimem zaczynają pracę z Rayem Boccino. Podczas transakcji z udziałem Johnny'ego i Niko Bellica z żydowskimi ludźmi zostają zaatakowani przez Luisa Lopeza. Lopez zabiera diamenty, a chwilę później Johnny i Niko zostają zaatakowani przez ludzi Isaaca Rotha. Johnny potem zabija ludzi Raya, gdyż nie mógł pozwolić, by mu donieśli, że Klebitz ma pieniądze z transakcji.

Niko ucieka z niczym, natomiast Johnny ucieka z pieniędzmi, i zamiast dać je Rayowi, zatrzymuje je dla siebie i Jima i to doprowadza do porwania Jima przez Raya.

Ray robi na Jimie straszne tortury. Po tym jak, Johnny wchodzi, również jest torturowany przez Raya i jego człowieka. Następnie Jim wydostaje się razem z Johnnym z pułapki i zabijają człowieka Raya. Przed wyjściem Jima i protagonisty Ray krzyknął do nich „Zobaczymy się później!”.

Po tym Jim ucieka na swoim motorze - bardzo poturbowany przez tortury, Ray dowiaduję się o kryjówce Johnny'ego i każe Niko go zabić. Jednak Niko spotyka tam tylko Jima i innego członka gangu The Lost i, po długim pościgu, zabija ich obu. Po tym, Johnny dostaje informację od Ashley, że Jim został zabity przez człowieka Raya.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV).png

NAZWISKO Fitzgerald
IMIĘ Jim
WIEK 45
MIEJSCE URODZENIA Acter, Alderney
POWIĄZANIA Członek oddziału z Alderney należącego do wyjętego spod prawa klubu motocyklowego Lost.
REJESTR PRZEST. 1987 – Napaść
1989 – Porwanie
1993 – Wielkie kradzieże
1999 – Niezgodna z prawem produkcja metamfetaminy
2005 – Wielkie kradzieże
ADNOTACJE Starszy członek oddziału z Alderney należącego do wyjętego spod prawa klubu motocyklowego Lost.
Uważa się, że jest lojalny wobec Johnny'ego Klebitza, który pełnił obowiązek lidera, kiedy Billy Grey przebywał w więzieniu.
Jeden z najstarszych motocyklistów w gangu Lost.
Uważa się, że był przeciwko wojnie z wyjętym spod prawa klubem motocyklowym Angels of Death.

SURNAME Fitzgerald
FIRST NAME Jim
AGE 45
PLACE OF BIRTH Acter, Alderney
AFFILIATIONS Member of the Alderney Chapter of the Lost OMG.
CRYMINAL RECORD 1987 – Assault
1989 – Hijacking
1993 – Grand Larceny
1999 – Unlawful Manufacture Methamphetamine
2005 – Grand Larceny
NOTES Senior member of the Alderney Chapter of the Lost OMG.
Believed to be loyal to Johnny Klebitz, the acting leader while Billy Grey was incarcerated.
One of the oldest bikers in the Lost.
Believed to have been against the war with the Angels of Death OMG.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto IV

The Lost and Damned

Ciekawostki Edytuj

  • Jako jedyny z przyjaciół Johnny'ego ma żonę i dziecko.
  • Jim zleca każdą misje w innym miejscu.

Więcej od Wikii

Losowa wiki