Wikia

GTA Wiki

Jim Fitzgerald

Dyskusja0
5429stron na
tej wiki
POSTAĆ
James Fitzgerald
James Fitzgerald (TLaD)
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Lost and Damned
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1963
Zmarł w 2008
Dom Alderney
Narodowość Amerykanin
Związki The Lost Brotherhood
Pojazdy Zombie
Głos Chris McKinney

James "Jim" Fitzgerald (1963-2008) – postać występująca w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Jim Fitzgerald jest starszym członkiem i skarbnikiem Bractwa Lost i prawa ręka wiceprezesa Johnny'ego Klebitza.

Jim, tak samo jak Johnny był przeciw wojny z Angels of Death, którą nawiązał Billy po wyjściu z odwyku. Wraz z Johnnym nie lubią Billy'ego.

Razem z Johnnym kradną motory ze stajni Angels of Death, następnie Dwóch oficerów z LCPD zabrało im te motory z powodu kradzieży, ale wpadli w pułapkę.

Jim jest obecny w trakcie czynienia interesów z Triadami wraz z Johnnym i z Billym, gdzie Billy zostaje aresztowany.

Po śmierci Briana, Johnny otrzymuje jego kryjówkę i razem z Jimem zaczynają pracę z Rayem Boccino. Podczas transakcji z udziałem protagonisty i Niko Bellica z żydowskimi ludźmi zostają zaatakowani przez Luisa Lopeza. Lopez zabiera diamenty, a chwilę później Johnny i Niko zostają zaatakowani przez ludzi Isaaca Rootha. Johnny potem zabija ludzi Raya, gdyż nie mógł pozwolić, by mu donieśli, że Klebitz ma pieniądze z transakcji.

Niko ucieka z niczym, natomiast Johnny ucieka z pieniędzmi, i zamiast dać je Rayowi, zatrzymuje je dla siebie i Jamesa i to doprowadza do porwania Jima przez Raya.

Ray robi na Jamesie straszne tortury. Po tym jak, Johnny wchodzi, również jest torturowany przez Raya i jego człowieka. Następnie Jim wydostaje się razem z Johnnym z pułapki i zabijają człowieka Raya. Przed wyjściem Jamesa i protagonisty Ray krzyknął do nich "Zobaczymy się później!".

Po tym Jim ucieka na swoim motorze - bardzo poturbowany przez tortury, Ray dowiaduję się o kryjówce Jamesa i Johnny'ego i każe Niko zabić ich obu. Jednak Niko spotyka tam tylko Jima i innego z gangu Bractwa The Lost i zabija ich obu. Po tym, Johnny dostaje informację, że Jim został zabity przez człowieka Raya.

Ciekawostki Edytuj

  • Jako jedyny z przyjaciół Johnny'ego ma żonę i córkę.
  • Jim zleca każdą misje w innym miejscu.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto IV

The Lost and Damned

Więcej od Wikii

Losowa wiki