Wikia

GTA Wiki

Jezz Torrent

Dyskusja0
5197stron na
tej wiki
POSTAĆ
Jezz Torrent
Jezz Torrent (VC)
Występuje w
GTA Vice City
Płeć Mężczyzna
Narodowość Brytyjczyk
Związki Love Fist, Tommy Vercetti, Kent Paul, Gang motocyklistów
Pojazdy Limuzyna grupy Love Fist
Biznes muzyczny
Głos Kevin McKidd

Jezz Torrent – postać występująca w Grand Theft Auto: Vice City. Główny wokalista i prawdopodobnie lider grupy Love Fist.

Pierwszy raz mamy możliwość ujrzenia go pośród innych znanych osobistości Vice City, w misji Impreza. W misji Love Juice, Kent Paul zapoznaje protagonistę z Jezzem i resztą muzyków zespołu. Następnie daje nam dwa zlecenia powiązane z zespołem — zabicie psychofana zespołu oraz bezpieczne odwiezienie grupy na ich koncert. Według jego kolegi z grupy, Percy'ego, Jezz uprawiał kiedyś akt miłosny z owcami[1]. Jak większość muzyków z zespołu, jest przyodziany w czarne rękawiczki.

Jezz prowadził także karierę solową. Jego jedynym znanym utworem jest This is Power Ballad, wydane w 1991. Utwór ten był wielkim hitem, a w Niemczech utrzymywał pierwsze miejsce na liście przebojów przez dziewiętnaście tygodni. This is Power Ballad zostało wykonane przez Williama Angio w programie Chwała lub chała w 2013 roku.

Występowanie w misjach Edytuj

Przypisy

  1. Fragment misji Psychopata:
    Percy: Zamknij się kretynie. Może jeszcze powiesz o afekcie Jeeza do owiec? To odrzutowa miłość, kumasz?

Więcej od Wikii

Losowa wiki