Fandom

GTA Wiki

Jetpack

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Jetpack (SA).jpg
Jetpack (SA - HUD).png

Ikona z HUD-a

Jetpack – plecak odrzutowy występujący w Grand Theft Auto: San Andreas. Po raz pierwszy występuje w misji Czarny Projekt, kiedy to mamy za zadanie wykraść go z bazy wojskowej Strefa 69, w której został wynaleziony. Bardzo dobrze nadaje się do podlatywania na niewielkie odległości (np. ciężko dostępne miejsca lub budynki). Jest dość szybki i łatwo się nim steruje. Jest bardzo przydatny w wojnach gangów ze względu na możliwość szybkiej ucieczki. Można z niego strzelać podczas lotu z pistoletu, Tec9 lub Micro Uzi, a nawet z obrzyna.

Występowanie Edytuj

  • Pojawia się obok garażu na lotnisku Verdant Meadows, po ukończeniu misji Zielona maź.
  • Wewnątrz Strefy 69 po ukończeniu misji Czarny projekt. Do wnętrza można się dostać za pomocą motoru Freeway.
  • Można go uzyskać poprzez wpisanie kodu rocketman.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy podlecimy pod bazę wojskową, wyrzutnie rakiet S.A.M. potraktują nas jako pojazd latający i zaczną w naszą stronę wysyłać rakiety.
  • Plik weapon.dat wskazuje, że jetpack miał być traktowany jako broń, normalnie wybierana z ekwipunku gracza[1]
  • W Grand Theft Auto V na szczycie Góry Chiliad znajduje się Easter egg związany z jetpackiem, jednak sam plecak odrzutowy nie występuje w grze.
  • Jeżeli umrzemy będąc w powietrzu, stracimy kontrolę nad plecakiem i zaczniemy mimowolnie opadać na ziemię. Dodatkowo, jeśli wpiszemy kod hesoyam będziemy żyć do czasu, aż sami wylądujemy i zdejmiemy plecak. 

Przypisy

  1. data --> weapon.dat #$ JETPACK USE 25.0 25.0 370 -1 9 null 1 0 0.0 0.0 0.13 1 0 1.0 1.0 0 10 3 0 10 3 99 0 – znak # wskazuje, że wpis nie jest używany w grze, z tekstu można wywnioskować, że m.in. jetpack byłby w slocie 9., razem z np. aparatem i gaśnicą oraz że nie miałby żadnych animacji używania (np. celowania tak, jak przy wielu broniach)

Więcej w Fandom

Losowa wiki