Fandom

GTA Wiki

Jester

6720stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
Jester
Jester (V).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
GTA V
Typ sportowe
Producent Dinka
Przypomina Toyota Supra (1993-2002) (SA),
Honda NSX (2015-) (V)
Tuning Archanioły na kołach (SA)
Los Santos Customs, Beeker's Garage (V)

Disambig.svg Może chodziło Ci o model tego pojazdu?

Jester – dwudrzwiowe sportowe coupé, występujące w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto V. W San Andreas jest wzorowany na Toyocie Supra z lat 1993-2002, (chociaż akcja San Andreas dzieje się w roku 1992) a w GTA V na Hondzie NSX. Może być tuningowany tylko w garażu Archanioły na kołach (SA).

Jest napędzany przez silnik rzędowy o 6 cylindrach, ma napęd na przednie koła. Jego parametry (przyspieszenie, prędkość maksymalna, hamowanie i prowadzenie) są bardzo dobre. Bardzo dobrze wchodzi w zakręty, jest bardzo dobrym pojazdem do wyścigów.

Grand Theft Auto V Jester jest wzorowany na koncepcie nowej Hondzie NSX. Posiada dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną, choć dość niewystarczającą jeśli chodzi o wyścigi. Dość słabo hamuje, jednak dobrze wchodzi w zakręty.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto San Andreas

Grand Theft Auto V

  • Po ściągnięciu The Business DLC zostaje automatycznie dodane do garaży trójki bohaterów.
  • Do kupienia na stronie Legendarymotorsport.net za $240 000. (Online)
  • Jego wyścigowa wersja może zostać kupiona na stronie Southernsanandreassuperautos.com za $350 000 (GTA Online).

Ciekawostki Edytuj

  • Chociaż wszystkie samochody ukradzione dla salonu Wang Cars pojawiają się wewnątrz tego salonu, Jester się tam nie pojawia (zamiast niego występuje tam Savanna).
  • Nazwa pojazdu w tłumaczeniu z języka angielskiego na polski oznacza błazen.

Więcej w Fandom

Losowa wiki