Wikia

GTA Wiki

Jeffrey Cross

Dyskusja0
5420stron na
tej wiki
Gwiazda (1)
POSTAĆ
Jeffrey Cross
Jeffrey Cross (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Aka OG Loc
Płeć Mężczyzna
Dom Grove Street, Ganton, Los Santos
Narodowość Amerykanin
Związki Rodziny z Grove Street (uniwersum 3D)
Biznes konserwator powierzchni płaskich (woźny), pomywacz naczyń, początkujący raper
Głos Jonathan "Jas" Anderson

Disambig Na tę stronę wskazuje przekierowanie ze strony "OG Loc". Zobacz także: misję "OG Loc"

Jeffrey "OG Loc" Cross – postać występująca w Grand Theft Auto: San Andreas.

Jeffrey jest młodym chłopakiem uważającego się za gangstera mimo tego, że jego większymi przestępstwami są kradzieże aut i zbieranie mandatów. Marzy, by zostać raperem, ale jego marzeń nikt nie podziela, a zwłaszcza Ryder - wszyscy wiedzą, że OG Loc nie umie rapować.

Jeffrey trafił do więzienia. W 1992 roku wychodzi z niego dostając przy okazji pracę sprzątacza w restauracji Burger Shot. Odbierają go Carl Johnson, Sweet i Big Smoke. Postanawia on się zemścić na koledze z więzienia – Freddy'm, który ukradł jego rymy. Jak się potem okazało podczas pościgu za Freddy'm, Loc "schylił się po mydło i przypłacił za to".

Potem Jeffrey prosi Carla o pomoc w rozwinięciu jego kariery – kradzież księgi rymów Madd Dogga, sprzętu muzycznego i o zabicie menedżera Madda. Sam potem wbija na miejsce sławnego rapera, stając się sławnym wśród młodych dzieciaków. Los odwraca się od niego jakiś czas później w postaci natarcia Madd Dogga z Carlem. Dogoniony zostaje wywalony z show biznesu, a Madd Dogg powraca do branży.

Ciekawostki Edytuj

Występowanie w misjach Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki