Wikia

GTA Wiki

Jeffrey Cross

5517stron na
tej wiki
Dyskusja0
Gwiazda (1)
POSTAĆ
Jeffrey Cross
Jeffrey Cross (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Aka OG Loc
Płeć Mężczyzna
Dom Grove Street, Ganton, Los Santos
Narodowość Amerykanin
Związki Rodziny z Grove Street (uniwersum 3D)
Biznes konserwator powierzchni płaskich (woźny), pomywacz naczyń, początkujący raper
Głos Jonathan "Jas" Anderson

Disambig Na tę stronę wskazuje przekierowanie ze strony "OG Loc". Zobacz także: misję "OG Loc"

Jeffrey "OG Loc" Cross – postać występująca w Grand Theft Auto: San Andreas.

Jeffrey jest młodym chłopakiem uważającym się za gangstera mimo tego, że jego większymi przestępstwami są kradzieże aut i zbieranie mandatów. Marzy, by zostać raperem, ale jego marzeń nikt nie podziela, a zwłaszcza Ryder - wszyscy wiedzą, że OG Loc nie umie rapować.

Jeffrey trafił do więzienia. W 1992 roku wychodzi z niego dostając przy okazji pracę sprzątacza w restauracji Burger Shot. Odbierają go Carl Johnson, Sweet i Big Smoke. Postanawia on się zemścić na koledze z więzienia – Freddy'm, który ukradł jego rymy. Jak się potem okazało podczas pościgu za Freddy'm, Loc "schylił się po mydło i przypłacił za to".

Potem Jeffrey prosi Carla o pomoc w rozwinięciu jego kariery – kradzież księgi rymów Madd Dogga, sprzętu muzycznego oraz zabicie jego menedżera. Później zdobywa sławę nagrywając płytę Str8 From Tha Streetz, Big Smoke zostaje jego menadżerem, OG Loc posiada również własną linię odzieżową Loc-Down. Wywiad z nim można usłyszeć w programie Entertaining America w radiu WCTR. Los odwraca się od niego jakiś czas później w postaci natarcia Madd Dogga z Carlem. Dogoniony zostaje wywalony z show biznesu, a Madd Dogg powraca do branży.

Ciekawostki Edytuj

  • Płytę OG Loca można znaleźć w wielu miejscach w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V.
  • OG Loc nie powiedział Madd Doggowi, że Carl pomógł mu w zrujnowaniu kariery Madd Dogga nawet wtedy, gdy miał szansę.
  • OG Loc posiada własną gwiazdę w alei gwiazd w GTA V.
  • Z oficjalnej strony gry można się dowiedzieć że w wersji beta miał nazywać się Jefferey Martin, w jeszcze starszej wersji nosił pseudonim MC Strap.
  • W mobilnej wersji GTA San Andreas OG Loc zamiast czapki ma czarną bandanę, a także posiada wąsy.

Występowanie w misjach Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki