Jednoczenie Rodzin – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, dziesiąta od Sweeta.

Solucja Edytuj

Jedziemy pod Motel Jefferson, gdzie po cut-scence rozpęta się wojna między gangami a oddziałami policji. Nie przejmując się strzelaniną wchodzimy do hotelu. Tam musimy znaleźć Sweeta. Posuwamy się powoli korytarzami hotelu, ponieważ znienacka pojawiają się antyterroryści. Najlepiej zabijać ich pojedynczymi strzałami w głowy. Po znalezieniu Sweeta automatycznie pojawimy się na dachu motelu. Tam, używając SMG, zdejmujemy policjantów z helikoptera i ze Sweetem schodzimy na dół. W następnej części misji usiądziemy na siedzeniu pasażera z AK-47. Strzelamy do wszystkich radiowozów, aż zaczną się palić - helikopter zostawiamy w spokoju. Misja zakończy się praktycznie w momencie zacięcia się naszej broni.

Ciekawostki Edytuj

  • Od rozpoczęcia cut-scenki przy motelu do końca misji gracz nie otrzyma żadnego poziomu złej sławy.
  • Po wykonaniu tej misji, jeśli mieliśmy wcześniej karabin AK-47 lub M4, stracimy go.
  • W momencie, gdy widzimy, jak nasze auto wpada na cysternę, powodując wybuch, w tle widać Greenwooda w kolorze różowym. Uzyskanie tego koloru w Pay 'n' Spray jest niemożliwe, nie ujrzymy także tego auta nigdzie indziej w grze. Można jednak za to uzyskać ten kolor w TransFender.
  • Jeśli CJ pocałuje pierwszą prostytutkę w motelu, ona będzie twierdzić, że go uleczy, jednak w rzeczywistości zabierze mu trochę życia. Jeśli pocałuje drugą, ta naprawdę go uleczy do prawie całego paska zdrowia. Aby je pocałować należy ich nie zabijać, a następnie do nich podejść (CJ pocałuje się automatycznie).
  • Ujęcie, w którym policjanci na motocyklach wyrzucają niedojedzone pączki, jest zaczerpnięte z filmu Con Air - lot skazańców.
  • Podczas tej misji z łatwością można zdobyć wysoki poziom umiejętności strzelania z AK-47, gdy CJ używa tej broni przeciw policji.
  • Gdy policjant, który wskakuje na nasz pojazd, zostaje rozczłonkowany przez helikopter, jego model się zmienia na ten z wersji beta.
  • Jest to jedyna misja (i jedyny moment w grze), w której normalni policjanci używają SMG.

Poprzednia: Jednoczenie Rodzin Następna:
C.R.A.S.H. (SA - HUD) Import
Sean Johnson (SA - HUD) Los Sepulcros
Melvin Harris (SA - HUD) To tylko biznes
Jeffrey Cross (SA - HUD) Domowy melanż
Lance Wilson (SA - HUD) Okradanie Wuja Sama
Cesar Vialpando (SA - HUD) Wysoka stawka, lowridery
Sean Johnson (SA - HUD) Zielony Sabre