Jednoczenie Rodzin

6721stron na

Jednoczenie Rodzin
(ang. Reuniting the Families)
Jednoczenie Rodzin (19).jpg
CJ, używając AK-47, walczy z policją.
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Sean Johnson (SA - HUD).gif Sean Johnson
Lokalizacja dom Sweeta w Ganton,
Los Santos, San Andreas
Cel zawiezienie ekipy na spotkanie,
ratunek Sweeta,
ochrona ekipy przed policją
Nagroda szacunek +
Wymagania Import,
Los Sepulcros,
To tylko biznes,
Domowy melanż,
Okradanie Wuja Sama,
Wysoka stawka, lowridery
Odblokowuje Zielony Sabre
Niezaliczenie śmierć Sweeta lub innego członka ekipy,
zniszczenie wozu

Jednoczenie Rodzin – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, dziesiąta od Sweeta.

Solucja Edytuj

Jedziemy pod Motel Jefferson, gdzie po cut-scence rozpęta się wojna pomiędzy gangami a oddziałami policji. Nie przejmując się strzelaniną wchodzimy do hotelu. Tam musimy znaleźć Sweeta. Posuwamy się powoli korytarzami hotelu, ponieważ znienacka pojawiają się antyterroryści. Najlepiej zabijać ich pojedynczymi strzałami w głowy. Po znalezieniu Sweeta automatycznie pojawimy się na dachu motelu. Tam, używając SMG, zdejmujemy policjantów z helikoptera i ze Sweetem schodzimy na dół. W następnej części misji usiądziemy na siedzeniu pasażera z AK-47. Strzelamy do wszystkich radiowozów, aż zaczną się palić - helikopter zostawiamy w spokoju. Misja kończy się praktycznie w momencie zacięcia się naszej broni.

Ciekawostki Edytuj

  • Od rozpoczęcia cut-scenki przy motelu do końca misji gracz nie otrzyma żadnego poziomu złej sławy.
  • Po misji, jeśli mieliśmy wcześniej karabin M4 lub AK-47, stracimy go.
  • W momencie, gdy widzimy, jak nasze auto wpada na cysternę, powodując wybuch, w tle widać Greenwooda w kolorze różowym. Uzyskanie tego koloru w Pay 'n' Spray jest niemożliwe, nie ujrzymy także tego auta nigdzie indziej w grze. Można jednak za to uzyskać ten kolor w TransFender.
  • Jeżeli CJ pocałuje pierwszą prostytutkę w motelu, ona będzie twierdzić, że go uleczy, jednak w rzeczywistości zabierze mu trochę życia.
  • Ujęcie, w którym policjanci wyrzucają niedojedzone pączki jest zaczerpnięta z filmu Con Air - lot skazańców.
  • Podczas zbliżania się do Policyjnego Mavericka, kiedy jest on przy ziemi, można zauważyć, że pilot nie siedzi w środku.
  • Gdy policjant, który wskakuje na nasz pojazd, zostaje rozczłonkowany przez helikopter jego model się zmienia.

Poprzednia: Jednoczenie Rodzin Następna:
C.R.A.S.H. (SA - HUD).gif Import
Sean Johnson (SA - HUD).gif Los Sepulcros
Melvin Harris (SA - HUD).gif To tylko biznes
Jeffrey Cross (SA - HUD).gif Domowy melanż
Lance Wilson (SA - HUD).gif Okradanie Wuja Sama
Cesar Vialpando (SA - HUD).gif Wysoka stawka, lowridery
Sean Johnson (SA - HUD).gif Zielony Sabre